abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 1999 @ 01:28:00 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_216671
De man van Karin is geinterviewd door Daphne van Big Brother.

Er werden hem vragen gesteld over Karin, en haar relatie met Maurice!

We hebben dit totale interview digitaal vastgelegd en je kunt het hier downloaden:
http://members.xoom.com/noprobz69/DiepteInterviewManKarin.zip

Groetjes,

Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_216672
ECHT WEL EEN GOEIE CAPTURE!

Lachen ook hoe die kerel reageerde!!!!

Grtz,

Meerhoerman en Doodenrij.

zondag 7 november 1999 @ 12:51:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_216673
Eeerrrrgg Leuk!!!
Jeeeezzz, wat steken jullie er een hoop tijd in ik blijf jullie volgen!!!

Letterman hieronder heeft gelijk DIT is leuker dan die persiflage van Sick Brother op FOX8

pi_216674
Entertainment van de bovenste plank!...Ik heb er geweldig om moeten lachen! Gaaf om de moeite genomen te hebben dit in elkaar te zetten. Wanneer komt de volgende? Ik vindt n.l. beter dan het gemiddelde satire wat je op de NL buis ziet (gemaakt door NNLL "sterren")

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 7 november 1999 @ 13:27:00 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_216675
Thnx! Je kunt ook Dominee H.H. Oraal en het zusje van Karin, Nanouk, volgen op de Big Mother site:
http://bigmother.tsx.org

Erg leuk die toffe reacties, daar doen we het voor!

En keep the forum going on Big Mother, kom op jongens! Wat meer reacties nog graag!!!! Jullie kunnen het!

Grtz,

Puckzzz, Meerhoerman en Doodenrij!

Ook namens Dominee H.H. Oraal, de man van Karin. Blijft hem steunen! En den Heer!

Rolfeus Wouters 69:1 'Gij zult het ZAAD God's tot DIEP in den keel ontvangen!'

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 7 november 1999 @ 13:50:00 #6
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_216676
Dit topic dient bovenaan te blijven tot in den eeuwigheid, amen.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_216677
quote:
op 11-07-1999 om 01:50 PM schreef GHaven het volgende:

Helemaal mee eens! Lollie! (2000)

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz....
En Doodenrij!

zondag 7 november 1999 @ 17:29:00 #8
1400 Chafre
who am i...
pi_216678
Van de Veronica BB site:
Op een alternatieve site op Internet wordt verwezen naar een interview van Daphne met de man van Karin. “Het is duidelijk een persiflage”, aldus Paul Römer. “Er heeft geen interview plaatsgevonden met de man van Karin. Wij vragen mensen dan ook, om dit niet serieus te nemen.

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_216679
Jullie zijn gezien door de mensen van V. dit stond op hun site

@#@#@#@

Persiflage

Op een alternatieve site op Internet wordt verwezen naar een interview van Daphne
met de man van Karin. “Het is duidelijk een persiflage”, aldus Paul Römer. “Er
heeft geen interview plaatsgevonden met de man van Karin. Wij vragen mensen
dan ook, om dit niet serieus te nemen. Dit soort dingen zijn niet leuk voor de
betrokken personen.”

07/11/99
16:00

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zondag 7 november 1999 @ 19:31:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_216680
Dit is dubbel lachen laten we ff met z'n allen naar die mensen van V. zwaaien.

On top dit moeten meer mensen zien.
(en niet vergeten te zwaaien naar V.)

FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 19:36:00 #11
862 Arcee
Look closer
pi_216681
Tja, als 't nou nog leuk was geweest, was het de moeite van het downloaden nog waard geweest. Ik vond er echt geen reet aan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 7 november 1999 @ 20:15:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_216682
LOL!!

Meer van dit svp!!

Even off topic, Arcee, over je signature,

Waarom zou iemand 'n uur in de rij willen staan om in een reet slecht eten te krijgen?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 20:33:00 #13
862 Arcee
Look closer
pi_216683
quote:
Waarom zou iemand 'n uur in de rij willen staan om in een reet slecht eten te krijgen?

En dat slaat op mijn signature? Mag je ff uitleggen.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_216684
quote:
op 11-07-1999 om 05:30 PM schreef Gaby het volgende:
Persiflage
Op een alternatieve site op Internet wordt verwezen naar een interview van Daphne
betrokken personen.”

HOEZO NIET LEUK VOOR DE BETROKKEN PERSONEN?!

Sinds de man van Karin, Dominee H.H. Oraal en de zus van Karin, Nanouk, bij ons in zijn getrokken in het Big Mother Bordeel hebben zij het enorm naar hun zin! Mag die arme man zijn troost nog ergens zoeken naast de zus van Karin dan?!

We rest our case! Meer filmpjes en meer updates volgen zeeeeeeer binnenkort, hou het nauwlettend in de gaten!

(P.S. Het is ook mogelijk lid te worden van de Big Mother mailing-list, voor zover mogelijk kun je ook op die manier op de hoogte blijven van nieuwe updates.)

Groetjes en heel leuke reacties iedereen.... thnx!

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij. http://bigmother.tsx.org

zondag 7 november 1999 @ 21:39:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_216685
quote:
op 11-07-1999 om 08:33 PM schreef Arcee het volgende:
En dat slaat op mijn signature? Mag je ff uitleggen.

Beetje off topic, maar goed:

Aangezien mensen niet kunnen vliegen slaat het "assholes" m.i. op vliegtuigen.
Vanwege het beroerde eten niet de moeite waard om in te checken.

m.a.w.: de vergelijking klopt niet.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 22:26:00 #16
862 Arcee
Look closer
pi_216686
quote:
Aangezien mensen niet kunnen vliegen slaat het "assholes" m.i. op vliegtuigen. Vanwege het beroerde eten niet de moeite waard om in te checken.

Tja, jij snapt er dus geen asshole van.

"if assholes could fly this forum would be an airport"

Dat komt van de set van Terminator 2 (met dan 'set' i.p.v. 'forum'). Assholes slaat dus wel degelijk op mensen. No offense natuurlijk, het is maar een kwootje.

zondag 7 november 1999 @ 22:38:00 #17
242 Pinball
Electric Monk
pi_216687
quote:
op 11-07-1999 om 10:26 PM schreef Arcee het volgende:
Dat komt van de set van Terminator 2 (met dan 'set' i.p.v. 'forum'). Assholes slaat dus wel degelijk op mensen. No offense natuurlijk, het is maar een kwootje.

OK, point taken.

Ik zag een airport vooral als een plek met _heel_ veel mensen, pas in 2e instantie als een plek met veel vliegtuigen

FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 22:54:00 #18
862 Arcee
Look closer
pi_216688
quote:
k zag een airport vooral als een plek met _heel_ veel mensen, pas in 2e instantie als een plek met veel vliegtuigen

Ach ja, in ieder geval met een hoop assholes.

zondag 7 november 1999 @ 23:22:00 #19
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_216689
quote:
op 11-07-1999 om 05:30 PM schreef Gaby het volgende:

@#@#@#@

Persiflage

betrokken personen.”

07/11/99
16:00

DIT GEEFT PRECIES AAN WAT IK BEDOEL

VOO begrijpt totaal niet wat Satire is...Het stukje wat gemaakt is kan je dan ook alleen waarderen indien je begrijpt wat satire inhoudt. VOO heeft wel wat satire in haar uitzendprogramma...Maarre dat is dus echte slechte rotzooi..Wat hier gemaakt is vind ik uitstekend...!

maandag 8 november 1999 @ 00:07:00 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_216690
quote:
op 11-07-1999 om 11:22 PM schreef Letterman het volgende:
DIT GEEFT PRECIES AAN WAT IK BEDOEL VOO begrijpt totaal niet wat Satire is...Het stukje wat gemaakt is kan je dan ook alleen waarderen indien je begrijpt wat satire inhoudt. VOO heeft wel wat satire in haar uitzendprogramma...Maarre dat is dus echte slechte rotzooi..Wat hier gemaakt is vind ik uitstekend...!

WE LATEN HIER HET WOORD EVEN AAN DOMINEE H.H.ORAAL EN DEN HERE.

Antwoordend op Dhr. Römer wilde ik graag het volgende kwijt:

'Op een alternatieve site op Internet wordt verwezen naar een interview van Daphne met de man van Karin.'

Alternatief? Dit klinkt mij nogal New Age en duivels in de oren! Als hier daadwerkelijk over Big Mother wordt gesproken, dan wilde ik even kwijt dat hier ontzettend bijbels wordt gehandeld! Tot dusver zit ik hier sinds zondag (lees: Rustdag) in het Big Mother bordeel en heb een werkelijk hemelse behandeling gekregen. Het is een waar paradijs ware het niet dat het gemis van toiletten me soms dun door de broek doet gieren. Ik kan de E.O. duidelijk op mijn eigen (pees)kamertje ontvangen, en op het nachtkastje ligt hier standaard bij alle mannenbladen de bijbel, dus alternatief meneer Römer: ZEER ZEKER NIET!

'“Het is duidelijk een persiflage”, aldus Paul Römer. “Wij vragen mensen dan ook, om dit niet serieus te nemen.”'

Persiflage!? Ik zeg u: Driewerf neen! Het idee van Big Mother stamt al uit den tijd van vore de Here Jezus! Toen Noach een baanbrekend programma genaamd 'De Ark van Noach' maakte, waarbij een mannetje en een vrouwtje van elke diersoort het 40 dagen en 40 nachten moest zien vol te houden op een schipje ergens in het midden van de Atlantische Oceaan onder het toeziend oog van HUN Big Brother, nl. de Heer! En zo werd er in Rolfeus Wouterus 69:3 DUIDELIJK vermeld:

- En Gij moet weer back to basic, in het midden van de Atlantische Oceaan, verder wachtend op Mijn instructies aangaande de weekopdracht!

'“Dit soort dingen zijn niet leuk voor de betrokken personen.”'

Reken maar dat dat tegenviel, meneer Römer! Want ook op deze eerdere versie van Big Mother, waarmee u op dit moment op zo duivelse manier plagiaat pleegt met uw Big Brother, waren GEEN toiletten aanwezig, leest u ons Bijbelse script er maar op na in Rolfeus Wouterus 69:8

- En u zult uw behoeften midden in de zee doen, opdat de Arabiers er 1000en jaren van nu olie voor hun Mercedessen van kunnen maken, opdat ook Ik in mijn Mercedes kan rondrijden als de tijd nadert en de bussen weer eens staken.

Zo ziet u maar, dat jullie niet alles weten! Ik houdt u op de hoogte en verlaat u met een laatste Bijbelse text om te bestuderen:

Rolfeus Wouterus 69:1 'En Gij zult het zaads God tot diep in den keel ontvangen!'

Met vriendelijke groet,

Dominee H.H. Oraal

Volg het allemaal op: http://bigmother.tsx.org

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.

pi_216691
GOED GESPROKEN!!!!
  maandag 8 november 1999 @ 00:57:00 #22
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_216692
Deze authentieke beelden moet later bezongen worden in lofzangen, uitgebeeld worden door basisscholieren uit de eerste klas tijdens een open dag en moeten verplichte kost worden voor elke nieuwe bisschop.

Religie ten top..

We weten allemaal dat P.Romer en H.Tonnekreek BB produceren voor een hoger doel....

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 8 november 1999 @ 10:57:00 #23
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_216693
quote:
op 11-07-1999 om 01:50 PM schreef GHaven het volgende:

Amen

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_216694
Zo weer ff aan top!!

Doooeeeiiii P. Romer!

pi_216695
quote:
op 11-08-1999 om 11:02 AM schreef JayTapje het volgende:
Deze authentieke beelden moet later bezongen worden in lofzangen, uitgebeeld worden door basisscholieren uit de eerste klas tijdens een open dag en moeten verplichte kost worden voor elke nieuwe bisschop.
Religie ten top.. We weten allemaal dat P.Romer en H.Tonnekreek BB produceren voor een hoger doel....

quote:
op 11-08-1999 om 11:02 AM schreef Letterman het volgende:
Zo weer ff aan top!!

Doooeeeiiii P. Romer!

Hehehehe.... )) Lachen jongens! ))) Errug cool....

Hee Romer, mail ons anders eens, we gaan graag wel even naar de studio om erover te praten hoor.... Nemen we Dominee H.H.Oraal DE MAN VAN KARIN en Nanouk DE ZUS VAN KARIN, graag even mee!

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.

------------------
Check Big Mother:
http://bigmother.tsx.org

Bad people suck, nice people swallow!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 08 November 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')