abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 12:08:00 #26
215 misterDre
Paint it black!
pi_216696
Big Mother U Zijt Mijn Herder
Amen

pi_216697
Of ze hebben bij VOO zo'n laag IQ dat ze niet snappen dat we wel snappen dat het een persiflage is of ze denken dat wij denken dat ht echt is... of is dat nou hetzelfde...
Anyway, ik begin er zo langzaam aan te denken mijn VOO lidmaatschap op te geven... of zal ik wachten tot de laatste dag van BB. Trouwens je hoeft natuurlijk geen lid te zijn om Big Brother een goede programma te vinden

Grx, maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_216698
quote:
op 11-08-1999 om 02:45 PM schreef Beertje66 het volgende:
Of ze hebben bij VOO zo'n laag IQ dat ze niet snappen dat we wel snappen dat het een persiflage is of ze denken dat wij denken dat ht echt is... of is dat nou hetzelfde...
Anyway, ik begin er zo langzaam aan te denken mijn VOO lidmaatschap op te geven... of zal ik wachten tot de laatste dag van BB. Trouwens je hoeft natuurlijk geen lid te zijn om Big Brother een goede programma te vinden Grx, maarten

Yups.... Ze denken bij de T.V. (Ik heb er immers zelf gewerkt) altijd dat de kijkers achterlijk zijn.... Dat is een misverstand die ze na 100 jaar T.V. toch echt wel keihard opzij moeten schoppen. Een hoop mensen ergert zich eraan om betutteld te worden, en met recht. We kunnen zelf wel heel goed uitmaken wat echt is en wat een parodie is.

Grtz,

Meerhoerman & Doodenrij.
Grtz aan Puckzzz!

maandag 8 november 1999 @ 18:42:00 #29
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_216699
NAAR BOVEN MET DIE HAP!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_216700
quote:
op 11-08-1999 om 02:45 PM schreef Beertje66 het volgende:
Anyway, ik begin er zo langzaam aan te denken mijn VOO lidmaatschap op te geven... of zal ik wachten tot de laatste dag van BB. Trouwens je hoeft natuurlijk geen lid te zijn om Big Brother een goede programma te vinden

Grx, maarten

..Je geeft hier precies aan waar ik ook obver denk...M´n lidmaatschap opzeggen bij VOO

Zo en weer aan Top!

Doeiiiiii eikeltje Romer die er geen moer van begrijp

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_216701
quote:
op 11-08-1999 om 11:09 PM schreef Letterman het volgende:
..Je geeft hier precies aan waar ik ook obver denk...M´n lidmaatschap opzeggen bij VOOZo en weer aan Top!
Doeiiiiii eikeltje Romer die er geen moer van begrijp

Houdt den Here, en deze topic hoog!

Grtz,

Meerhoerman (& Puckzzz!) & Doodenrij

dinsdag 9 november 1999 @ 02:08:00 #32
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_216702
Linke Louis Soepstengel (linkelouis.soepstengel@big-mother.zzn.com) sais:

deze topic komt weer bovenaan!!

voila..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_216703
We hebben vannacht dus tot HALF ZES nieuwe filmpjes zitten maken, die gaan we vandaag rond de klok van 2 uur op het net posten!

Dus zie je daar!

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz, Doodenrij.

pi_216704
- Lollie.
  dinsdag 9 november 1999 @ 19:29:00 #35
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_216705
lollie 2000

Wat zou dat toch zijn hoor ik iedereen denken...ontdek het geheim van Lollie 2000... Laat de Oerhoer U leiden!

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_216706
- Lollie x2!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')