Grx, maarten
quote:
op 11-08-1999 om 02:45 PM schreef Beertje66 het volgende:
Of ze hebben bij VOO zo'n laag IQ dat ze niet snappen dat we wel snappen dat het een persiflage is of ze denken dat wij denken dat ht echt is... of is dat nou hetzelfde...
Anyway, ik begin er zo langzaam aan te denken mijn VOO lidmaatschap op te geven... of zal ik wachten tot de laatste dag van BB. Trouwens je hoeft natuurlijk geen lid te zijn om Big Brother een goede programma te vindenGrx, maarten
Yups.... Ze denken bij de T.V. (Ik heb er immers zelf gewerkt) altijd dat de kijkers achterlijk zijn.... Dat is een misverstand die ze na 100 jaar T.V. toch echt wel keihard opzij moeten schoppen. Een hoop mensen ergert zich eraan om betutteld te worden, en met recht. We kunnen zelf wel heel goed uitmaken wat echt is en wat een parodie is.
Grtz,
Meerhoerman & Doodenrij.
Grtz aan Puckzzz!
NAAR BOVEN MET DIE HAP!
quote:
op 11-08-1999 om 02:45 PM schreef Beertje66 het volgende:
Of ze hebben bij VOO zo'n laag IQ dat ze niet snappen dat we wel snappen dat het een persiflage is of ze denken dat wij denken dat ht echt is... of is dat nou hetzelfde...
Anyway, ik begin er zo langzaam aan te denken mijn VOO lidmaatschap op te geven... of zal ik wachten tot de laatste dag van BB. Trouwens je hoeft natuurlijk geen lid te zijn om Big Brother een goede programma te vindenGrx, maarten

..Je geeft hier precies aan waar ik ook obver denk...M´n lidmaatschap opzeggen bij VOO

Zo en weer aan Top!
Doeiiiiii eikeltje Romer die er geen moer van begrijp
quote:
op 11-08-1999 om 11:09 PM schreef Letterman het volgende:
..Je geeft hier precies aan waar ik ook obver denk...M´n lidmaatschap opzeggen bij VOO
Zo en weer aan Top!
Doeiiiiii eikeltje Romer die er geen moer van begrijp
Houdt den Here, en deze topic hoog!
Grtz,
Meerhoerman (& Puckzzz!) & Doodenrij
deze topic komt weer bovenaan!!
voila..
Dus zie je daar!
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz, Doodenrij.

lollie 2000

Wat zou dat toch zijn hoor ik iedereen denken...ontdek het geheim van Lollie 2000... Laat de Oerhoer U leiden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |