abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59287157
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij draagt ten onrechte het stempel topspits, hij proeft nog steeds de vruchten van het feit dat hij samenspeelde met 1 der beste spelers aller tijden: Hugo Bergkamp.

²
Deja vu
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59287179
Overigens is de hele aanval van de Fransen hopeloos uit vorm. Wanneer je Ribéry onschadelijk weet te maken, kun je rustig naar de overwinning counteren.
pi_59287207
Ik ben heel erg benieuwd met welke 11 spelers Marco gaat starten.
Aan de ene kant denk je dat het wellicht beter is niets te veranderen, zeker aanvallend gezien niet. Maar aan de andere kant komt V Persie terug en zou je met Sneijder, V Persie & V der Vaart kunnen starten.

Het gevaarlijke is dat de Fransen meer ruimte achter de Nederlandse defensie zullen krijgen dan tegen de Roemenen. En daar zijn ze goed in met Henry, Benzema & Ribery. Daarnaast is hun speltempo inderdaad zeeeer traag.

Ik denk dat V Basten Matijssen wel laat staan trouwens centraal. Ben ook benieuwd of hij Nigel de Jong vervangt voor de Zeeuw.
X
pi_59287266
Ik denk dat Van Persie zal spelen in plaats van Kuyt, dat zal dan ook wel de enige verandering zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:39:54 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59287294
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef Alulu het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd met welke 11 spelers Marco gaat starten.
Aan de ene kant denk je dat het wellicht beter is niets te veranderen, zeker aanvallend gezien niet. Maar aan de andere kant komt V Persie terug en zou je met Sneijder, V Persie & V der Vaart kunnen starten.
Denk dat van Basten hooguit van Nistelrooy moet wisselen voor van Persie en voor de rest het elftal in tact moet laten tegen Les Laxatifs.

Niemand heeft het over Kuijt, maar met een speler als hem in je elftal speel je met een extra man in elke linie. Gisteren ook weer 2 assists, beiden op wilskracht.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59287397
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Van Persie zal spelen in plaats van Kuyt, dat zal dan ook wel de enige verandering zijn.
Never change a winning team.
pi_59287418
Ruud voor Robin V Persie is geen killer, Ruud wel (soort van).

Maar inderdaad zal Kuyt een dilemma worden zeker als ook Robben terugkomt. Hij heeft aangegeven dat Ruud in de punt zijn absolute nummer 1 is. Wellicht gaat haalt hij V der Vaart eruit waarbij V Persie en Sneijder elkaar kunnen afwissen op de vrij rol van aanvallende middenvelder links en centraal.
En Dirkie met zijn longinhoud van een paard gewoon op rechts.
X
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:49:01 #108
13462 BansheeBoy
pi_59287592
In ieder geval páárd Kuijt laten staan, is gewoon winst in elke linie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:57:04 #109
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59287868
Kuijt moet er gewoon in ja. Dan Van der Vaart eruit en Van Persie erin. Robben , als hij fit is laat je gewoon op de bank. Als je iets moet forceren, een wedstrijd open moet breken kan hij er mooi inkomen met zijn snelheid en wendbaarheid. Van Nistelrooy ook gewoon laten staan. Tegen Frankrijk moet Van Persie gewoon nog op de bank beginnen, eerst kijken hoe het elftal het doet zonder hem, kan hij er altijd nog inkomen.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59287934
Gewoon met Van Persie en Robben op de bank beginnen. Het staat toch prima zo? Pas die gasten erin als het niet loopt. Ruud eruit halen slaat natuurlijk nergens op.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:59:28 #111
13462 BansheeBoy
pi_59287949
Iemand al een idee wie "The battle of the Maghreb" gaat winnen?

Ik gok op Boula.

²
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:59:49 #112
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59287963
Frankijk is de volgende HI HA HO ja Frankrijk is volgende HI HA HO
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:00:30 #113
13462 BansheeBoy
pi_59287980
Inderdaad, alleen van Persie inbrengen als het voor Van der Vaart is, de rest aub laten staan.

²
pi_59288110
Zelfde opstelling houden.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:07:34 #115
130426 armmoetzaaier
ik type me suf
pi_59288170
ik zou meer voor v persie gaan die is bal vast.die kan er dan nog wat mee.
ruud is voor de in tikkers. dus die moet hem goed op zijn slof krijgen.
ik type ook mar wat
  dinsdag 10 juni 2008 @ 21:08:12 #116
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59288186
waken voor onderschatting
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59288197
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef armmoetzaaier het volgende:
Alsof dat met Gio, VdV, Sneijder en Kuijt in je team niet gebeurt.
pi_59288489
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:25 schreef versteegrob het volgende:
Gallas: 'Remmen los tegen Oranje'
Geschreven op dinsdag, 10 juni om 15:31

William Gallas heeft aangekondigd dat het Franse elftal een andere speelwijze zal gaan hanteren tegen Nederland ten opzichte van het 0-0 gelijkspel tegen Roemenië.

blah blah blah

"We speelden inderdaad met de rem erop tegen Roemenië. Tegen Nederland zullen we echter alle remmen los gooien. Het zal een moeilijke opgave zijn, maar we hebben kwaliteit genoeg om deze wedstrijd te winnen én de groepfase te overleven."
Wat een bullshit verhaal. In de poule des doods beginnen tegen de op papier (en kijkende naar die wedstrijd ook concreet) de zwakste tegenstander en dan stellen dat ze iig voor een gelijkspel gingen. Geloof ik niets van. Voor NL-ITA had ik al het idee dat de match tegen ROE gewoon gewonnen moet worden in deze poule, zal bij hen toch niet anders zijn.

Als FRA de rem eraf gooit gaan ze fouten maken, kijkende naar vorige toernooien knoeiden ze ook in de poulefase. Laat NL nou net goed bezig zijn dat soort fouten af te straffen. Moet lukken in principe, sowieso is de dreiging van dit NLs elftal al genoeg om al snel terug te zakken.
pi_59291705
Henry en Viera zijn er in ieder geval weer bij de fransen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:45:04 #120
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59291754
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:43 schreef Ludacriss het volgende:
Henry en Viera zijn er in ieder geval weer bij de fransen.
Een niet fitte Henry tegen Boulah, dat moet wel goedkomen.

Vrijdag wordt het wel kutweer overigens.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:45:34 #121
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_59291782
Boulah staar er volgende wedstrijd niet in ondanks hij een goede wedstrijd gespeeld heeft
Lalalalala
pi_59292598
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:07 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik zou meer voor v persie gaan die is bal vast.die kan er dan nog wat mee.
Is het vooral nu niet verstandiger om een diepe spits te hebben omdat Frankrijk nu moet aanvallen.
Italie is op scherp gesteld door de 1e wedstrijd.... is dit nu geen voorbode voor "ruimte" voor RvN.
Frankrijk is nu eigenlijk ook op "scherp" gesteld.... een verlies kunnen ze absoluut niet veroorloven.

Als Nederland weet te winnen Frankrijk dan breekt de gekte pas echt los...ik hoop het vurig....
pi_59294218
Vol voor de winst gaan om die 1e plek te pakken, speel liever toch tegen Rusland, Zweden of Griekenland( ) dan Spanje met Torres en Villa
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:02:18 #124
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_59294440
Frankrijk is het enige voetballand dat ik al vanaf dat ik voetbal bewust volg tot in de grond van mijn hart haat. De spelers, de coach, de fans met hun hautaine, zelfzuchtige of in het geval van de fans draaierige houding (het eigen team uitlachen of uitjouwen als het even niet goedgaat). Voorbeeld het toegeven of benoemen van het feit dat een team als Nederland een reputatie en/of goede spelers heeft, iets dat Italie (bv Gatuzzo) in de voorbereiding wel aangaf, maar Frankrijk zelfs na de eerste wedstrijd slechts schoorvoetend toegeefd. Kijk naar het klappen van de supporters van Italie voor Nederland en het respect dat de commentator van Italie uitspreekt, dat zie ik in Frankrijk niet gebeuren. Die draaien het zoals gezegd 180 graden om en hebben het alleen over hun slecht spelende ploeg, zeker niet over een beter spelende tegenstander.

Ik hoop dat Italie zich hersteld (of Roemenie, gun het een speler als Chivu ook wel) en dat Frankrijk iig keihard uit het toernooi geknikkerd wordt, net als de onbeschaamd anti-voetballende Grieken.
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:28:46 #125
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_59294958
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:43 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Never change a winning team.
Zit wat in, maar Van Persie heeft ontegenzeggelijk veel meer kwaliteit dan Kuyt.
Die actie tussen drie Italiaanse verdedigers in was werkelijk fantastisch.

Ik begrijp het wel als Van Basten Kuyt laat staan, maar ik zou Van Persie erin zetten. Met zijn snelheid en passeeractie zet hij Van Nistelrooij zo alleen voor de keeper. En we gaan counteren tegen de Fransen, want zij gaan hun onmachtige aanvalsspel weer laten zien

Ik heb er zo'n zin in

Kuyt, Van Persie: tomato, tomato. We gaan winnen
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')