Nee. De mooiste versie van de goal van Bergkamp is gewoon met het originele commentaar van Frank Snoeks.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Longmen het volgende:
Ben ik de enige die Jack irritant vind?
Ik vond die tv-commentator gisteren irritant..het ging helemaal nergens over. Del Piero had vrachtwagenchauffeur willen worden, wat interesseert mij datquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:23 schreef Longmen het volgende:
Ben ik de enige die Jack irritant vind?
Ja dat sloeg ook nergens op. Maar dat geschreeuw van Jack ken ik nu ook wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond die tv-commentator gisteren irritant..het ging helemaal nergens over. Del Piero had vrachtwagenchauffeur willen worden, wat interesseert mij dat
Lijkt me erg leuk, ben benieuwd, wie?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:37 schreef wezenberg het volgende:
er zou een remix zijn gemaakt van het nummer "Bloed, Zweet en Tranen" en het radiocommentaar van Jack van Gelder......iemand al enig idee waar dit online te vinden is.?
Irritant misschien wel, maar hij bezorgt mij in ieder geval kippenvel met zijn geschreeuwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |