Dus?quote:
Fight your own battles, matequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus?
Overigens, vind het flauw van jullie dat jullie nou niet ff Sarah de waarheid vertellen, moet je het ook niet zeggen.
Je hebt gelijk, impuls, om haar terug te pakken, nergens voor nodig eigenlijk. laatmaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:30 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin een idee te krijgen waarom ze je niet mogen
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteldquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:25 schreef Belsezar het volgende:
Shit, gemist!
En was het wat, die sarah?
Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" ...
Geweldig!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden" en "je ketting was nep, en ik ben half verdronken in je speeksel" heb ik mijn mening over haar toch weer bijgesteld
Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Als je blijft vallen voor van die tienerhoertjes als die Sarah klopt dat wel natuurlijk.
Als ik die bakkes bekijk mis je d'r niks an.
ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben zelf ook maar 17 hoor, en val (over het algemeen) op iets jongere meiden.
Vond ik dus wel. Ze is alleen echt keilang, 1,85 ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:35 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon bedoeld dat ze niet zo heul knap is.
en daar heeft ie gelijk in
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zijn het zo'n domme wijven, dat ook zonder seks die geveinsde SOA voor de nodige commotie kan zorgen.
Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:01 schreef EvoViper7 het volgende:
16 en verhuizen, klopt dat of bij pappie en mammie?
Ach, lekker links laten liggen. Hoer is het en ze weet niet wat je kan aanrichten met gevoelens.
Khoop niet dat je blijft wantrouwen want dat is niet goed voor je zelfrespect. Succes
Ze vindt zichzelf wel fatsoenlijk?quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:37 schreef delano.888 het volgende:
Nadat Sarah mij gisteravond bestookt heeft met lullige smsjes als "jij zal nooit een fatsoenlijke vriendin vinden"
Geen aandacht meer aan schenken, want dat is ze totaal niet waard.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog![]()
Niet doen overigens.. we kennen in nederland zoiets als smaad en portretrecht.. daar kun je in de toekomst, mits ze er dan achter komt en je gaat aanklagen, wel wat problemen mee krijgen als je ergens gaat solliciterenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja verhuist ja, ze woont al sinds haar 6e nietmeer thuis, nu helemaal op zichzelf. Net als ik dus. (En Kim niet, die moet naar een pleeggezin, maar niemand wil haar)
Overigens heb ik heel erg de neiging om haar bikini-foto in het breezer topic te plaatsen, ik twijfel nog![]()
Ze zoenen niet met je als je niet aantrekkelijk bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:52 schreef Silk_dude het volgende:
Ik zou er niet wakker van liggen. Je hebt toch mooi met 'r gezoend. Lekker belangrijk wat ze nu nog tegen je zeggen, dat is toch allemaal gelogen en alleen bedoeld om jou zo hard mogelijk te kwetsen.
Mijn advies: iets minder emo doen en gewoon jezelf zijn. Ze gaat je echt niet zoenen als ze je über lelijk vind o.i.d., dat doet echt geen enkel 16-jarig meisje. Ze heeft er stiekem echt wel van genoten hoor, al zegt ze 1000 keer van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |