Mijn Philips is anders een stuk breder.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef MrDice het volgende:
En nu blijkt ie een inkijkhoek van nog geen 45 graden te hebben en genoeg ghosting om tijdens een voetbalwedstrijd het gevoel te krijgen dat je naar de lokale buschauffeursstaking zit te kijken
bronquote:Scherm Diagonaal 26"
Resolutie (TV) 1366 x 768 (HD Ready 768p)
Kijkhoek 160°
Beeldverhouding 16:9
Contrastverhouding (typisch) 800:1
Contrastverhouding (dynamisch) 800:1
Reactietijd 3ms
Ontvangstnorm PAL, SECAM
Playstation 3quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef appelsjap het volgende:
Binneeen!
Goeie service hoor van kruidvat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt er trouwens toch al een daar op dat kastje staan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef appelsjap het volgende:
Binneeen!
Goeie service hoor van kruidvat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel dus, hij is wel breedbeeld, foto is gewoon van een rare hoek genomen. Verder hebben mijn ouders de vloertegels uitgekozenquote:
die is een stuk groter en voor de woonkamer, dit kleine dingetjuh is voor in mijn kamer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef Naamah het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens toch al een daar op dat kastje staan?
Ten eerste kijk ik mijn voetbalwedstrijden op mijn grote tv in de woonkamer, dit wordt dan ook absoluut niet gebruikt voor in de woonkamerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef MrDice het volgende:
En nu blijkt ie een inkijkhoek van nog geen 45 graden te hebben en genoeg ghosting om tijdens een voetbalwedstrijd het gevoel te krijgen dat je naar de lokale buschauffeursstaking zit te kijken
Neuh, na je review niet echt meer..quote:
Toch een kut TV dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
die is een stuk groter en voor de woonkamer, dit kleine dingetjuh is voor in mijn kamer.
[..]
Ten eerste kijk ik mijn voetbalwedstrijden op mijn grote tv in de woonkamer, dit wordt dan ook absoluut niet gebruikt voor in de woonkamer
Verder is het geluid van de tv erg schel en slecht, beeld kwaliteit is goed met een analoge signaal, alleen wat ruis (maar dat ligt aan het signaal). Kijkhoek is 160 graden, en heb nog geen last gehad van ghosting, contrast is wel wat laag.
Voor 100 euro een prima tv voor in de slaapkamer.![]()
ik ruik wat jaloezie, mja
ik hebhet ook over mrDice,quote:
Ik loop maar wat te kletsen hoor. Sluit er een goedkoop pc setje boxen + subwoofertje op aan en je hebt waarschijnlijk een hele aardige installatie voor op de slaapkamer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik hebhet ook over mrDice,
mja, waren jullie van plan die dingen in de woonkamer te zetten dan?
Ja, dat klopt ook, het was echt een impulsaankoop. Heb er nu een 2.1 setje van logitech op aangesloten en hij klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik loop maar wat te kletsen hoor. Sluit er een goedkoop pc setje boxen + subwoofertje op aan en je hebt waarschijnlijk een hele aardige installatie voor op de slaapkamer.
Persoonlijk zou ik te wantrouwig zijn om op zo'n voorstel in te gaan. 100 euro voor een tv vind ik gewoonweg te verdacht.
Is je tv ook 26 inch, hd ready en100 euro?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:27 schreef Zotheid het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind de kwaliteit van mijn ps3/tv toch een stuk beter, zeker bij die 2e foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |