Ja, volgens mij wel. Mijn ouders hebben vanaf het 3e doelpunt tot 00:00 elke 2 minuten geprobeerd op de site te komen en dit is geen enkele keer gelukt. Ik denk dus dat Kruidvat maar wat lult over dat het uitverkocht is. Hoe kan dat nou als er sowieso niemand op de site kon komen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
misschien hadden ze er nog één over.
Ben ik echt de enige die heeft kunnen bestellen?
Inderdaad, ik ben nu bozer op de mod dan op het kankerkruidvatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:08 schreef Adelante het volgende:
de TT dekt nu de lading niet meer!
Heb ook hetzelfde gekregenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
Op maandagavond 9 juni j.l. had Kruidvat een spectaculaire EK-actie. De verkoopprijs van een LCD-scherm ging bij ieder doelpunt van oranje 100 euro omlaag. Enkele honderdduizenden bezoekers hebben vervolgens geprobeerd onze site te bereiken, om gebruik te maken van deze actie. Ondanks de voorbereidingen heeft dit enorme aantal bezoekers van de site zelfs onze stoutste verwachtingen overtroffen. De site was hierdoor slechts sporadisch bereikbaar. De voorraad LCD schermen is dan ook uitverkocht. Wij hebben hierdoor veel van onze klanten teleurgesteld en dat betreuren wij enorm. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.
Kruidvat
Ik vond het ook raar, de hele avond was de site plat, precies om 5 over 12 deed de kruidvat site het weer perfect.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:04 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Mijn ouders hebben vanaf het 3e doelpunt tot 00:00 elke 2 minuten geprobeerd op de site te komen en dit is geen enkele keer gelukt. Ik denk dus dat Kruidvat maar wat lult over dat het uitverkocht is. Hoe kan dat nou als er sowieso niemand op de site kon komen?
Leuk bandje ingesproken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef MrDice het volgende:
Het is nu op 3FM op het nieuws!
nee, dat is waar. Voor zo'n uitspraak moet er iemand lijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk bandje ingesproken.
"Wij betreuren dit ten zeerste."
Daar koop je natuurlijk geen LCD tv voor.
quote:Geachte -.
De volgende zending heeft ons logistiek centrum verlaten en is naar u onderweg. U ontvangt uw pakket naar verwachting binnen 2 werkdagen.
Uw pakket zal bezorgd worden door TPG. Indien u niet thuis bent, als de postbode langskomt, laat deze een berichtje achter. Hierop staat vermeld bij welk postkantoor u het pakket kan halen. Als na enkele weken uw bestelling nog niet afgehaald is, wordt deze naar ons teruggestuurd. Neem in dit geval contact met ons op, dan sturen wij uw bestelling opnieuw naar u toe.
Voor informatie over uw pakket kunt u vanaf de volgende werkdag bellen met
0900 0570 (klantenservice TPG) of de status van uw bestelling checken op ‘Track & Trace’: www.tracktrace.nl
Het nummer van uw pakket is: -
Met vriendelijke groeten,
Linda Postma
Internetvoordeel
je weet het NU tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Wat een t*ringlijers, als ik dit had geweten had ik ze aangeklaagd!
Tering, die zou ik voor 100 euro ook wel willen, leuk voor op me kamerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef appelsjap het volgende:
Binneeen!
Goeie service hoor van kruidvat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |