Omdat hehehequote:
ProductID was bij mij iets van 10060, 10600 oid. Zoiets lijkt me toch niet per gebruiker te verschillenquote:
dit is zoveel f5's later, had ik maar eerder het id opgeschreven..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ProductID was bij mij iets van 10060, 10600 oid. Zoiets lijkt me toch niet per gebruiker te verschillen
Een lontje zou genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:11 schreef dikkekaas het volgende:
Wat een kneuzen daar. Hele nacht geprobeerd erop te komen is het opeens uitverkocht. Platbranden?
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef Naamah het volgende:
Geen hoax, gewoon een slappe actie van ze om nu ineens terug te krabbelen!
Ik weet dit niet zeker, maar ik meen mij te herinneren dat een bedrijf bij een actie als deze een redelijk aantal te beschikking (dus in het magazijn, direct leverbaar) moet hebben. Afhankelijk van de te verwachte verkopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef LasTeR het volgende:
Het probleem is, het niet gebruik kunnen maken van een actie is niet strafbaar lijkt mezal ik kassa mailen? kom ik nog eens op tv.
Verdommequote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef Bleekmiddel het volgende:
http://wwwserver3.kruidvat.nl
de backupserver
graag gedaan
right.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:33 schreef appelsjap het volgende:
En nu staat er weer uitverkocht, ik heb er serieus net één besteld EN betaald.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:33 schreef appelsjap het volgende:
En nu staat er weer uitverkocht, ik heb er serieus net één besteld EN betaald.
Subtiele TT wijziging.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:31 schreef Klonk het volgende:
schopje naar KLB
laster, ik heb em vanmorgen nog kunnen bestellen. Zie: screenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:08 schreef LasTeR het volgende:
Kan ik ze ergens toe verplichten of iets eisen?
Als dat vanochtend was is het al helemaal misleidende advertentie. De actie zou namelijk geldig zijn tot 12:00.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
laster, ik heb em vanmorgen nog kunnen bestellen. Zie: screen
misschien hadden ze er nog één over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als dat vanochtend was is het al helemaal misleidende advertentie. De actie zou namelijk geldig zijn tot 12:00.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |