serieus? heb je wat specs? hoe groot issie bijv. tis toch geen 20 inch samsung tv? met een 4:3 formaatquote:Op maandag 9 juni 2008 22:59 schreef LasTeR het volgende:
Normaal 400 euro, nu 100. Goede deal lijkt me.
Internet Explorer, Firefox, en Opera?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:01 schreef LasTeR het volgende:
Via 3 verschillende manieren niet...
Nee, via de direct mail, internetvoordeel.com en kruidvat. En verschillende browsers. Internetcache werkt ook niet.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef Bleekmiddel het volgende:
http://wwwserver3.kruidvat.nl
de backupserver
graag gedaan
shit..quote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef Bleekmiddel het volgende:
de backupserver
graag gedaan
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef Bleekmiddel het volgende:
de backupserver
graag gedaan
Normale prijs 400 euro. Denk niet dat ze daadwerkelijk verwachtten dat Nederland 3 punten zou scoren. Whoops kruidvat, whoops.quote:
quote:Dit artikel is uitverkocht.
Omdat het artikel alleen via Internet verkrijgbaar was, is het helaas niet in de winkel te koop.
Geloof er niets van. Wil wel eens iemand spreken die er dan eentje heeft kunnen krijgen.quote:
er zijn toch wel mogelijkheden om te internetten daar? of hebben ze alles nu wel dichtgetimmerd?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:09 schreef LasTeR het volgende:
Kan je wel verwachten. Maar de site was niet eens bereikbaar voor de wedstrijd was afgelopen, terwijl de actie pas na de wedstrijd gold.Damn you work!! Wel de wedstrijd kunnen volgen op werk.
Nee, ik kan daar wel internetten. Niet iedereen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
er zijn toch wel mogelijkheden om te internetten daar? of hebben ze alles nu wel dichtgetimmerd?
quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
Of je bent een student die geen 400 euro kan missen voor een LCD TV. Ga jij maar in een ander topic eventjes de rijke man spelen. Stoere jongen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:16 schreef Flashwin het volgende:
een LCD scherm bij Kruidvat kopendan ben je of tokkie of gewoon ver heen
grappigquote:
maximaal 300 euro kortingquote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Naamah het volgende:
Wat zouden ze gedaan hebben als het 4-0 was geworden? Gratis tv's weggeven?? Ben nu wel benieuwd naar de voorwaarden!
Maximaal 300 euro.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:18 schreef Naamah het volgende:
Wat zouden ze gedaan hebben als het 4-0 was geworden? Gratis tv's weggeven?? Ben nu wel benieuwd naar de voorwaarden!
100%, ze hadden zoals rest van NL gedacht dat Oranje 4-0 afgemaakt zou worden.quote:
dat betekent dus dat het een hoax is, dohquote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef Naamah het volgende:
Geen hoax, gewoon een slappe actie van ze om nu ineens terug te krabbelen!
Hmm, oke.. een achteraf hoax danquote:Op maandag 9 juni 2008 23:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
dat betekent dus dat het een hoax is, doh
we gaan met zijn allen een klaagbrief schrijven, dit slaat nergens op.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:50 schreef LasTeR het volgende:
Pfff, dit is niet leuk meer. Ik ga wel een mailtje opstellen when all this shit is over.
Petitie? Wie stelt de brief op?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
we gaan met zijn allen een klaagbrief schrijven, dit slaat nergens op.
Heul niet, 4 van de 4 pakketten verloren tijdens het pingen.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:51 schreef xminator het volgende:
Pingen doet ie wel. Het is gewoon opzettelijk gedaan.
ik bedoel, LATEN we met zijn allen een klaagbrief schrijvenquote:
mee eensquote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef Naamah het volgende:
Als iemand nou ff een mooie standaard klaagbrief/mail neerzet dan kunnen we die allemaal copy-pasten en versturen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:54 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sm0keZ] is ook al anderhalf uur aan het proberen de site te bereiken [terwijl hij het vanmiddag wel gewoon deed om voor onze dochter mezelf een TV te bestellen. Dus ik doe mee met de petitie-copy-paste-actie.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
Ik zal morgen eens een mooie brief opstellen iets in de trant van: ik hoop dat jullie personeelsuitjes beter slagen dan jullie aanbiedingen
leer pingen ofzoquote:Op maandag 9 juni 2008 23:53 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Heul niet, 4 van de 4 pakketten verloren tijdens het pingen.
+1quote:Op maandag 9 juni 2008 23:52 schreef Naamah het volgende:
Als iemand nou ff een mooie standaard klaagbrief/mail neerzet dan kunnen we die allemaal copy-pasten en versturen.
quote:LCD TV 26 inch
Van ¤ 699,00
Nu voor ¤ 99,99*
* Exclusief ¤ 8,00 verwijderingsbijdrage.
¤ 100,- korting per doelpunt!*
*Unieke actie! Bij ieder doelpunt dat Oranje maandag 9 juni tegen Italië scoort krijgt u 100,- korting op deze LCD TV.
Uw korting kan oplopen tot maximaal ¤ 300,-
Actievoorwaarden:
- Elk doelpunt dat Nederland scoort en elk eigen doelpunt van Italië, is een Oranje doelpunt. Een eigen doelpunt van Nederland telt niet mee.
- Per oranje doelpunt gaat er ¤100,00 van de verkoopprijs van ¤ 399,- af
- Maakt Nederland meer dan drie doelpunten dan blijft de prijs ¤ 99,-
- Uw korting kan dus oplopen tot maximaal ¤ 300,-
- Per persoon mag slechts 1 afgeprijsde TV worden gekocht.
- De actie start direct na afloop van de wedstrijd van 9 juni 2008. En eindigt om maandag 9 juni 2008 om 24.00uur
- Men kan alleen aan de actie meedoen als men meerderjarig is.
- De actie geldig zolang de voorraad strekt. Op=op.
- De prijs van de TV is exclusief verzendkosten en verwijderingsbijdrage.
- Levering binnen 3 werkdagen.
BREEDBEELD LCD TV 66 CM 16:9
Uitgevoerd in pianoblack inclusief voetstuk. Ideaal voor woon- of slaapkamer. Voorbereiding voor plaatsing aan de wand. Compleet met afstandsbediening.
Kwaliteit:
- Superscherpe beeldweergave resolutie 1366 x 768
- HD ready
- HDMI aansluiting
- Contrast 800:1
Functioneel:
- Automatisch tuning systeem
- Geheugen voor 99 kanalen
- Teletekst 1000 pagina’s
- PC ingang/componenten aansluiting
- Scartaansluiting
- Kijkhoek 160°
Unieke garantie:
Nooit eerder is deze garantie zo gepresenteerd!
3 jaar lang geen zorgen middels 3 jaar omruil garantie voor een nieuw toestel binnen 2 x 24 uur bij je thuis of op locatie. Complete helpdesk support. Uniek 0 bright pixel policy (1 pixel op het beeldscherm kapot en je krijgt een nieuwe TV).
Van ¤ 699,-
Voor ¤ 107,99
Ik pingde kruidvat.nl, die ligt er wel uit.quote:
besteld?quote:
ik zit al sinds 22.00 te wachten met af en toe een f5 tussendoorquote:
helemaal rechts staat nog de actie (bij hup holland hup), maar dan word je doorgelinkt naar internetvoordeel.nl, die het weer niet doetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:10 schreef appelsjap het volgende:
nee, het zal niet, de site www.kruidvat.nl doet het nu perfect.
Beter bel KASSA of Das je goed rechtquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:14 schreef ...sv... het volgende:
[..]
Idd wat een honden, wie belt shownieuws?
Graagquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef LasTeR het volgende:
Het probleem is, het niet gebruik kunnen maken van een actie is niet strafbaar lijkt mezal ik kassa mailen? kom ik nog eens op tv.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef LasTeR het volgende:
Het probleem is, het niet gebruik kunnen maken van een actie is niet strafbaar lijkt mezal ik kassa mailen? kom ik nog eens op tv.
Er waren geen 2 vliegtuigen zeg ik je !!!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:09 schreef LasTeR het volgende:
www.internetvoordeel.nl werkt nog steeds niet.
Omdat hehehequote:
ProductID was bij mij iets van 10060, 10600 oid. Zoiets lijkt me toch niet per gebruiker te verschillenquote:
dit is zoveel f5's later, had ik maar eerder het id opgeschreven..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ProductID was bij mij iets van 10060, 10600 oid. Zoiets lijkt me toch niet per gebruiker te verschillen
Een lontje zou genoeg moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:11 schreef dikkekaas het volgende:
Wat een kneuzen daar. Hele nacht geprobeerd erop te komen is het opeens uitverkocht. Platbranden?
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:31 schreef Naamah het volgende:
Geen hoax, gewoon een slappe actie van ze om nu ineens terug te krabbelen!
Ik weet dit niet zeker, maar ik meen mij te herinneren dat een bedrijf bij een actie als deze een redelijk aantal te beschikking (dus in het magazijn, direct leverbaar) moet hebben. Afhankelijk van de te verwachte verkopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:15 schreef LasTeR het volgende:
Verdommequote:Op maandag 9 juni 2008 23:02 schreef Bleekmiddel het volgende:
de backupserver
graag gedaan
right.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:33 schreef appelsjap het volgende:
En nu staat er weer uitverkocht, ik heb er serieus net één besteld EN betaald.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:33 schreef appelsjap het volgende:
En nu staat er weer uitverkocht, ik heb er serieus net één besteld EN betaald.
Subtiele TT wijziging.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:31 schreef Klonk het volgende:
schopje naar KLB
laster, ik heb em vanmorgen nog kunnen bestellen. Zie: screenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:08 schreef LasTeR het volgende:
Kan ik ze ergens toe verplichten of iets eisen?
Als dat vanochtend was is het al helemaal misleidende advertentie. De actie zou namelijk geldig zijn tot 12:00.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
laster, ik heb em vanmorgen nog kunnen bestellen. Zie: screen
misschien hadden ze er nog één over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als dat vanochtend was is het al helemaal misleidende advertentie. De actie zou namelijk geldig zijn tot 12:00.
Ja, volgens mij wel. Mijn ouders hebben vanaf het 3e doelpunt tot 00:00 elke 2 minuten geprobeerd op de site te komen en dit is geen enkele keer gelukt. Ik denk dus dat Kruidvat maar wat lult over dat het uitverkocht is. Hoe kan dat nou als er sowieso niemand op de site kon komen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
misschien hadden ze er nog één over.
Ben ik echt de enige die heeft kunnen bestellen?
Inderdaad, ik ben nu bozer op de mod dan op het kankerkruidvatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:08 schreef Adelante het volgende:
de TT dekt nu de lading niet meer!
Heb ook hetzelfde gekregenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
Op maandagavond 9 juni j.l. had Kruidvat een spectaculaire EK-actie. De verkoopprijs van een LCD-scherm ging bij ieder doelpunt van oranje 100 euro omlaag. Enkele honderdduizenden bezoekers hebben vervolgens geprobeerd onze site te bereiken, om gebruik te maken van deze actie. Ondanks de voorbereidingen heeft dit enorme aantal bezoekers van de site zelfs onze stoutste verwachtingen overtroffen. De site was hierdoor slechts sporadisch bereikbaar. De voorraad LCD schermen is dan ook uitverkocht. Wij hebben hierdoor veel van onze klanten teleurgesteld en dat betreuren wij enorm. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.
Kruidvat
Ik vond het ook raar, de hele avond was de site plat, precies om 5 over 12 deed de kruidvat site het weer perfect.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:04 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Mijn ouders hebben vanaf het 3e doelpunt tot 00:00 elke 2 minuten geprobeerd op de site te komen en dit is geen enkele keer gelukt. Ik denk dus dat Kruidvat maar wat lult over dat het uitverkocht is. Hoe kan dat nou als er sowieso niemand op de site kon komen?
Leuk bandje ingesproken.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:01 schreef MrDice het volgende:
Het is nu op 3FM op het nieuws!
nee, dat is waar. Voor zo'n uitspraak moet er iemand lijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk bandje ingesproken.
"Wij betreuren dit ten zeerste."
Daar koop je natuurlijk geen LCD tv voor.
quote:Geachte -.
De volgende zending heeft ons logistiek centrum verlaten en is naar u onderweg. U ontvangt uw pakket naar verwachting binnen 2 werkdagen.
Uw pakket zal bezorgd worden door TPG. Indien u niet thuis bent, als de postbode langskomt, laat deze een berichtje achter. Hierop staat vermeld bij welk postkantoor u het pakket kan halen. Als na enkele weken uw bestelling nog niet afgehaald is, wordt deze naar ons teruggestuurd. Neem in dit geval contact met ons op, dan sturen wij uw bestelling opnieuw naar u toe.
Voor informatie over uw pakket kunt u vanaf de volgende werkdag bellen met
0900 0570 (klantenservice TPG) of de status van uw bestelling checken op ‘Track & Trace’: www.tracktrace.nl
Het nummer van uw pakket is: -
Met vriendelijke groeten,
Linda Postma
Internetvoordeel
je weet het NU tochquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:27 schreef Scorpie het volgende:
Wat een t*ringlijers, als ik dit had geweten had ik ze aangeklaagd!
Tering, die zou ik voor 100 euro ook wel willen, leuk voor op me kamerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef appelsjap het volgende:
Binneeen!
Goeie service hoor van kruidvat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Philips is anders een stuk breder.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef MrDice het volgende:
En nu blijkt ie een inkijkhoek van nog geen 45 graden te hebben en genoeg ghosting om tijdens een voetbalwedstrijd het gevoel te krijgen dat je naar de lokale buschauffeursstaking zit te kijken
bronquote:Scherm Diagonaal 26"
Resolutie (TV) 1366 x 768 (HD Ready 768p)
Kijkhoek 160°
Beeldverhouding 16:9
Contrastverhouding (typisch) 800:1
Contrastverhouding (dynamisch) 800:1
Reactietijd 3ms
Ontvangstnorm PAL, SECAM
Playstation 3quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef appelsjap het volgende:
Binneeen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt er trouwens toch al een daar op dat kastje staan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:43 schreef appelsjap het volgende:
Binneeen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel dus, hij is wel breedbeeld, foto is gewoon van een rare hoek genomen. Verder hebben mijn ouders de vloertegels uitgekozenquote:
die is een stuk groter en voor de woonkamer, dit kleine dingetjuh is voor in mijn kamer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef Naamah het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens toch al een daar op dat kastje staan?
Ten eerste kijk ik mijn voetbalwedstrijden op mijn grote tv in de woonkamer, dit wordt dan ook absoluut niet gebruikt voor in de woonkamerquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:47 schreef MrDice het volgende:
En nu blijkt ie een inkijkhoek van nog geen 45 graden te hebben en genoeg ghosting om tijdens een voetbalwedstrijd het gevoel te krijgen dat je naar de lokale buschauffeursstaking zit te kijken
Neuh, na je review niet echt meer..quote:
Toch een kut TV dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
die is een stuk groter en voor de woonkamer, dit kleine dingetjuh is voor in mijn kamer.
[..]
Ten eerste kijk ik mijn voetbalwedstrijden op mijn grote tv in de woonkamer, dit wordt dan ook absoluut niet gebruikt voor in de woonkamer
Verder is het geluid van de tv erg schel en slecht, beeld kwaliteit is goed met een analoge signaal, alleen wat ruis (maar dat ligt aan het signaal). Kijkhoek is 160 graden, en heb nog geen last gehad van ghosting, contrast is wel wat laag.
Voor 100 euro een prima tv voor in de slaapkamer.![]()
ik ruik wat jaloezie, mja
ik hebhet ook over mrDice,quote:
Ik loop maar wat te kletsen hoor. Sluit er een goedkoop pc setje boxen + subwoofertje op aan en je hebt waarschijnlijk een hele aardige installatie voor op de slaapkamer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik hebhet ook over mrDice,
mja, waren jullie van plan die dingen in de woonkamer te zetten dan?
Ja, dat klopt ook, het was echt een impulsaankoop. Heb er nu een 2.1 setje van logitech op aangesloten en hij klinkt goedquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:18 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik loop maar wat te kletsen hoor. Sluit er een goedkoop pc setje boxen + subwoofertje op aan en je hebt waarschijnlijk een hele aardige installatie voor op de slaapkamer.
Persoonlijk zou ik te wantrouwig zijn om op zo'n voorstel in te gaan. 100 euro voor een tv vind ik gewoonweg te verdacht.
Is je tv ook 26 inch, hd ready en100 euro?quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:27 schreef Zotheid het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind de kwaliteit van mijn ps3/tv toch een stuk beter, zeker bij die 2e foto.
Goh, jouw merktv is beter dan een 110 euro kruidvat tv? Hoe onverwacht.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:27 schreef Zotheid het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind de kwaliteit van mijn ps3/tv toch een stuk beter, zeker bij die 2e foto.
die van blokker is 48 cm, deze is 66 cm.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef Cahir het volgende:
Blokker verkoopt hem ook maar dan met ingebouwde DVD speler...
voor 299 euro!
Tja oke, als je het in dat opzich bekijkt. (verder heb ik mijn tv gratis (dank je lieve papa)).quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Is je tv ook 26 inch, hd ready en100 euro?
Want ja, op mijn full hd scherm ziet het er ook beter uit ja
Inkoopprijs + een beetje winst + BTW.quote:Op maandag 30 juni 2008 09:14 schreef Adelante het volgende:
Zouden dit trouwens echt "inkoopprijzen" zijn voor naamloze troep?
Als ik zoek op aantal fillialen van Kruidvat kom ik uit op bronnen die zeggen meer dan 750 tot meer dan 900. In elk geval minstens drie keer zoveel dan hun voorraad. De truuk is echter dat de Kruidvat dit soort geintjes keer op keer flikt. Ze hebben elke maand wel aanbiedingen die ze niet waar kunnen maken. Waarom komen ze daar elke keer mee weg? Offeren ze soms mensen op aan Poseidon ofzo?quote:Kruidvat komt terug op de mislukte EK-actie met lcd-televisies. Het bedrijf belooft reclameacties voortaan anders aan te pakken en komt met een nieuw aanbod voor een lcd-televisie.
Dat is het resultaat van overleg tussen Kruidvat en de Consumentenbond. Rond de EK-wedstrijd Nederland-Italië bood Kruidvat klanten een lcd-televisie van 399 euro aan, met een korting van 100 euro voor elk doelpunt dat Nederland tegen Italië maakte. Na de 3-0 overwinning van Oranje kon het bedrijf de enorme vraag niet aan, omdat het maar 250 toestellen op voorraad had.
Volgens de Consumentenbond hoeft een actieproduct weliswaar niet onbeperkt op voorraad te zijn, maar gezien de regels van eerlijke reclame wel "in voldoende mate."
als de Kruidvat had gewild dat jij het merk kon lezen hadden ze daar niet groot het prijsje overheen geplaktquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:37 schreef 3lmo het volgende:
Enige info over het merk etc.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |