Maar wat is een fase? Lijkt mij nog steeds de aanval dit, en niet dat hij daar ligt en oranje rustig een nieuwe aanval voorbereidt. Was gewoon nog 1 gebeurtenis. Zou kunnen toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was absoluut buitenspel. Het hoofd van de Belgische scheidsrechterscommissie was daar héél duidelijk over in de rust hier op de Belgische TV. Dit is altijd en overal buitenspel en daar is zelfs geen discussie over. Of het opzettelijk was dat hij daar lag doet zelfs niks ter zake. Als hij daar ligt van een voorgaande fase zoals hier het geval is vervalt hij hoe dan ook. En is dit dus ALTIJD buitenspel.
hier ook!!! toch weer gaaf: hele buurt met mensen van alchtoonse afkomst :quote:
De Turken waren erg (understatement) lovend over Nederlandquote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie die vuile NSB'er bij ARD is die alles door Duitse doppen ziet?Jezus wat loopt ie de boel te bagatelliseren
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie die vuile rode NSB'er bij ARD is die alles door Duitse doppen ziet?Jezus wat loopt ie de boel te bagatelliseren
Hier ook. Ook Grunn'n.quote:
Die wou ik dus net postenquote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 22:44 schreef Burakius het volgende:
HOLLAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DREAM TEAM!! ALLE TURKEN VOOR ORANJE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |