high dynamic range, krijg je die mooie effecten qua kleur enzo doorquote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef BrandX het volgende:
Wat is HDR?
Overigens vind ik foto's 1 en 3 echt prachtig!
Ah! thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
high dynamic range, krijg je die mooie effecten qua kleur enzo door
geen idee, wat heb je?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! thanks!
Nog niet echt idee wat dat inhoudt, maar denk toch niet dat mijn toestel dat kan![]()
HDR kan eigeniljk met elke camera, het is een nabewerking waarbij je meerder foto’s maakt met verschillende belichtingen en die naderhand samenvoegt.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah! thanks!
Nog niet echt idee wat dat inhoudt, maar denk toch niet dat mijn toestel dat kan![]()
Canon 640 powershotquote:
Oh ok! Ik kom tzt wel eens vragen hoe ik dat moet doen, maar daar is dit topic niet voorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:40 schreef Kamermans het volgende:
lekkere foto's hoor#3 vind ik er wel uitspringen
[..]
HDR kan eigeniljk met elke camera, het is een nabewerking waarbij je meerder foto’s maakt met verschillende belichtingen en die naderhand samenvoegt.
Tsja zal er eens naar kijken, da's het nadeel als je zelf op 1900x1200 zit te testenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:37 schreef Fipotje het volgende:
Mooie foto's, alleen doet je site het niet goed in Firefox (1024x768 resolutie) kan je menu niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |