Rob vergat ook een derde optie te geven. Ik ging er dus vanuit dat Rob wist wie er eerder op de dag jarig geboren was dan de ander.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:58 schreef Piles het volgende:
Die quizvraag van Rob: wie is er ouder, Van Nistelrooy of Kluivert.
Ik moest m opzoeken, maar![]()
Hier ongeveer 5 a 10 minutenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:00 schreef silverx het volgende:
Ik geloof dat wij het er hier 1 minuut over hebben gehad.
Jup, een van de betere Meeeeeeeeegahits (imo)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:55 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Leuke plaat blijft het toch van Estelle!
Het was Van Nistelrooijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
wie was het nou? ze zijn op de zelfde dag geboren maar vast niet precies tegelijk
Rob is volgens mij wel een behoorlijke voetbalfan hoor. Als ik me niet vergis was hij laatst een keer te laat toen hij moest invallen bij 3voor12 omdat hij te lang voetbal was blijven kijken op tv.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:25 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Waarom hebben ze in hemelsnaam Rob naar Bern gestuurd? Hij heeft er volgens mij helemaal niets met het EK.
Dat kwam idd door het voetbal... Maar hij is gewoon een echte sport fan. Heeft ook de Olympische Spelen gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rob is volgens mij wel een behoorlijke voetbalfan hoor. Als ik me niet vergis was hij laatst een keer te laat toen hij moest invallen bij 3voor12 omdat hij te lang voetbal was blijven kijken op tv.
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:22 schreef TheZapster het volgende:
Hehe die Wilfred ook echt in de studio
bij club voetbal moet je neutraal zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:12 schreef Marc63 het volgende:
Ik las van de week dat Franks Snoeks of Evert ten Napel zei dat een verslaggever neutraal moet zijn. Maar dit is toch veel mooier om naar te luisteren?
Evert is toch wel een held hoor, ik speel ook regelmatig mee in de Evert ten Napel bingo meequote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:23 schreef on_air het volgende:
Evert is mijn favoriet. Zijn opmerkingen zijn legendarisch.
Maar Jack is voor de emotie. En liever Jack in dat geval, want die probeert geen "weetjes" en kennis tentoon te stellen, maar is gewoon aan het kijken.
Geweldig topic is datquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Evert is toch wel een held hoor, ik speel ook regelmatig mee in de Evert ten Napel bingo mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |