Jawel, maar met 3G is 10MB zo binnen. Die limiet geeft de hint dat de cell-verbindingen traag worden geacht.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
3G is toch ook Cell Network, maar dan een andere versie? Zoals a, b en n allemaal WiFi zijn, zeg maar.
Ze doen iets goed of ze doen het nietquote:Op maandag 9 juni 2008 20:19 schreef Geqxon het volgende:
Mobile Me klinkt enorm gaaf! Ik blijf het tof vinden dat Apple in principe in veel dingen achter loopt, maar als ze het dan implementeren, het ook gelijk zo veel beter dan de concurrent doen!
Goed punt. Aan de andere kant, misschien vond AT&T het niet zo leuk als iedereen al die grote apps ging downloaden over hun netwerk. Ik neem aan dat dataverkeer voor AT&T zelf wel 'iets' kost, toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, maar met 3G is 10MB zo binnen. Die limiet geeft de hint dat de cell-verbindingen traag worden geacht.
Ik denk dat AT&T alleen maar blij is dat ze grotere databundels verkopenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed punt. Aan de andere kant, misschien vond AT&T het niet zo leuk als iedereen al die grote apps ging downloaden over hun netwerk. Ik neem aan dat dataverkeer voor AT&T zelf wel 'iets' kost, toch?
iPhone-abo's hebben onbeperkt dataveerkeerquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat AT&T alleen maar blij is dat ze grotere databundels verkopen
apple is geen googlequote:
Ah. Ja, dan kan het idd AT&T wel eens zijn die zeurt.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
iPhone-abo's hebben onbeperkt dataveerkeer
Vind je het nog leuk in die winkel?quote:Op maandag 9 juni 2008 20:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
apple is geen google![]()
tuurlijk moeten we betalen
Ik vermoed van wel, het lijkt de opvolger van .Mac te worden.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
Moeten we betalen voor mobileme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |