abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 1999 @ 00:28:00 #1
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216641
Ja waarom dit negatieve berichtje over Big Brother, kijk het is allemaal leuk en aardig dat iedereen zit te kijken naar een programma en met grote onwetendheid zijn/haar mening verkondigt erover. Maar laten 'we' voor de grap eens echt objectief kijken naar dit endemollireg programma.

Kijk willekeurig 5 minuten naar het programma en dan kom je in ieder geval meteen al tot deze conclusie. Het hele programma gaat over niks, doet niks en lijkt nergens naar. Maar toch kijken we ernaar. Ja, waarom gaan we naar de dierentuin ook zo iets. Ik bedoel, dit is een dierentuin met simpel en logisch te verklaren gedrag dat zich iedere dag herhaalt. Het is een soort apenkooi met onze Ruud als king of the apes, omdat hij er nog het meeste op lijkt.

Maar wat nu, nadat we dit weten, gewoon doorkijken? Is dit programma wel verantwoord? Of gaan we erook op achteruit door te observeren hoe het gesteld is met het 'gemiddelde' Nederlandse volk. En dan moet ik concluderen dat observeren nog zo slecht niet is en dat het toch best wel grappig is om instinctief reptielen- en zoogdierbrein achtig gedrag te bekijken. Maar als dit het gemiddelde Nederlandse volk is, waar een of andere vent het aldoor over maatjes heeft en een andere trut het over aura's en magnetische velden heeft, waar het gemiddelde IQ beneden het vriespunt ligt...

Maar toch, ze zijn allemaal 'echt gezellig' en 'leuk'. En psychologisch allemaal 'sterk'. En wat kun je dan zeggen, dat het mensapen zijn? Nee, het zijn Bonobo apen, die allemaal 24 uur per dag aan sex denken en het ook allemaal met elkaar doen... (althans, die tijd komt nog)

Life is all about priorities...
pi_216642
Duurde wel lang voordat je tot deze conclusie kwam. De meeste mensen zijn hier al een paar weken geleden achter gekomen. Ben je ze aan het naAPEN
Van alles is weer waardeloos

zondag 7 november 1999 @ 00:49:00 #3
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216643
Het ligt (zoals gewoonlijk) heel makkelijk. Het duurde helemaal niet lang tot ik tot deze conclusie kwam. Want als je iets in je hoofd hebt zitten...

Maar ja, dat gelul over Bonobo apen (wat natuurlijk wetenschappelijk is onderlegt) is niet nageaapt en de rest ook niet.

Om hier nog op verder te gaan:

Ikzelf zap er regelmatig overheen, maar ik kan niet zeggen dat er over het programma niet is nagedacht.
Ze hebben er ook echt zo'n lekkere stoeipoes opgezet. De 'bejaarde' Hummie v/d Tonnekreek regelt de shit. Maar dat is allemaal ok. Maar toch, dat ze nu het weekbudget (ja ik kijk naar BB) willen inzetten om minder bedeelden te helpen! Ze hebben gvd een hoofdprijs van 250000 gulden uitgeloofd en dan niet te lullen over het geld wat ze verdienen met reklame inkomsten...

Met vr. gr.
Thomas Pot

zondag 7 november 1999 @ 01:36:00 #4
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216644
Nog even het laatste nieuws over het vriespunt van BigBrother.

Als maandag Anouk of Steriel eruitgaan dan is het IQ-vriestpunt weer op 0 aangekomen. Nut ze er nog zijn staat ie op -38. Want het ligt heel eenvoudig. Kijk naar dit rekensommetje:

Ruud's IQ= -12
Maurice's IQ= -38
Karin's IQ= 63
Cyrille's IQ= -2
Willem's IQ= 46
Bart's IQ= -59
Anouk's IQ= -36

Volgende keer gaan ik in op de EQ van de bewoners van het big brother huis.

Tot den volgende keer...

pi_216645
Als iemand een normaal IQ heeft is Bart het wel.
  † In Memoriam † zondag 7 november 1999 @ 04:49:00 #6
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_216646
quote:
op 11-07-1999 om 04:33 AM schreef Ritorno het volgende:
Als iemand een normaal IQ heeft is Bart het wel.

Dat bleek wel toen hij - verkleed als dragqueen - in de DB-kamer zat te praten met Sabine!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 7 november 1999 @ 12:31:00 #7
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216647
Bart zat wel mooi in het leger hoor, dus zijn IQ kan nooit zo hoog zijn geweest!

Maar eh, alles is wetenschapelijk onderlegd!

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door thomas (Datum 07 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 13:46:00 #8
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216648
Beste lezers,

zoals beloofd ga ik vandaag in op het EQ (emotie quotient) van de BigBrother bewoners. En na het zien van de zondags-compilatie uitzending laat ik mezelf nu alleen nog maar even uit over 'onze' Anouk.

Ze raakt heel snel in paniek, dit is geen goed voorteken. Oftewel, ik durf wel te wedden dat ze er binnenkort eruitvliegt. Maar velen onder jullie denken er ook zo over. Maar wat kan ik nog meer melden. Het gesprek dat ze met Willem had (wat overigens niet op tv te zien was) gisteren (zondag 7 november) was niet echt opwekkend te noemen, om af te dwalen van ons onderwerp, want Willem probeerde nog wel te zeggen van: "Ja Anouk, dat is toch een lekkere meid, daar kunnen we plezier aan hebben." Toch besluit ze (denk ik ) toch het huis uit te gaan. Dit vanwege het feit dat ze gelijk al moet huilen als ze een blaartje heeft, haar zus na 1 dag als mist en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Nee, emotioneel gezien staat ze niet sterk in haar schoenen. Dit is opzich natuurlijk een vereiste in het BB-huis. Als je niet sterk in je schoenen staat vlieg je er binnen 20 seconden uit. Ik ga maar niet beginnen met getallen want de meeste mensen weten niet echt wat die getallen betekenen. Maar toch kan ik eindigen met deze conclusie: Anouk vliegt eruit! of

maandag 8 november 1999 @ 13:53:00 #9
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216649
En ja hoor, als Karin nou ook al het huis uit gaat dan is alleen Steriel nog over, wat dan? Heel eenvoudig... Dan gaan Ruud, Bart en Willen het huis ook uit. Want alle ramen zijn kapot omdat Steriel contstant zingt...
  maandag 8 november 1999 @ 13:59:00 #10
1544 Tonto
King of the Piel
pi_216650
God wat fijn, Tomas (tja, een h moet je eerst verdienen), dat je dat allemaal voor ons hebt uitgezocht. Zelfs mensen met een IQ onder vriespunt kunnen dit begrijpen.

Thontho

De balleuh... en houw ze wèrrem

maandag 8 november 1999 @ 16:31:00 #11
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216651
Wat negatief ja weer allemaal
Waarom moet dat toch allemaal
Dat is toch helemaal niet nodig
Toch? Ik ben toch ook niet
negatief over BB toch? Of wel
wel soms...

Met minder vriendelijke groet:
Thomas Pot
Met een h...

Dit is vanwege het berichtje van T'h'onto king of debiel
  maandag 8 november 1999 @ 16:35:00 #12
1544 Tonto
King of the Piel
pi_216652
Ja, Tommie, nou ikke nie meer snappen.

maandag 8 november 1999 @ 16:36:00 #13
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216653
Nee natuurlijk niet, maar hoe wist je dat dat mijn bijnaam was!
  maandag 8 november 1999 @ 16:39:00 #14
1544 Tonto
King of the Piel
pi_216654
Je weet wat ze zeggen; Rhob reviels himself in mysterious ways...

maandag 8 november 1999 @ 16:44:00 #15
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216655
Who the fuck** is Rhob?

Of bedoel je een ZeeRhob...
  maandag 8 november 1999 @ 16:46:00 #16
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216656
** = fuck= (plat) neuken ; ~ opdonderen; ~ up verzieken, in de war helpen ; fucking (plat) verdomd
  maandag 8 november 1999 @ 17:11:00 #17
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216657
Ik: zou graag een antwoord willen op de volgende vraag:

Is het IQ van de Bewoners van bigBROTHER beneden het vriespunt?

ja/nee

motiveer je antwoord!

Met vr. gr.
Thomas Pot

pi_216658
Je IQ is een parameter die wat zegt over je intelligentie t.o.v. andere mensen, of eigenlijk hoe je op een bepaalde toets scoort t.o.v. die andere mensen. Als dit te moeilijk voor je is: een IQ van 100 betekent dat 50% van de mensen een IQ-test beter doet dan jij, en 50% doet 'm slechter. M.a.w: die test kan hoogstens '0' geven als iedereen die test beter doet dan jij.

snappie?

vriespunt daarentegen is NUL

dus 'IQ onder vriespunt' bestaat niet

En ik weet wel dat ik een betweter ben, maar anderen 'dom' noemen, terwijl je zelf duidelijk niet langer dan een paar seconden nagedacht hebt, irriteert me.

pi_216659
ach Mriek , in Fahrenheid is vriespunt van water 32 graden. Maar zoals je op de streams ziet zijn alle bewoners zindelijk en daar ben ik in het geval van Thomas niet zo zeker van .
pi_216660
quote:
op 11-07-1999 om 12:31 PM schreef thomas het volgende:
Bart zat wel mooi in het leger hoor, dus zijn IQ kan nooit zo hoog zijn geweest!

Het leger is net een kut.... Iedere lul kan er in.

It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
pi_216661

Good old Fahrenheit, helemaal vergeten, Guus....

O, wacht, misschien onderschatten we Thomas en gebruikt hij de Kelvin schaal....ok, je hebt gelijk jongen: boven een IQ van 273 komen ze niet uit (opgeteld wel, denk ik).

maandag 8 november 1999 @ 18:51:00 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216662
quote:
op 11-07-1999 om 12:28 AM schreef thomas het volgende:
Nee, het zijn Bonobo apen, die allemaal 24 uur per dag aan sex denken en het ook allemaal met elkaar doen... (althans, die tijd komt nog)

Daar komt nog bij dat de Bonobo aapjes (die in tegenstelling tot Ruud inderdaad de 16 keer per dag halen) heel erg succesvol zijn, evolutionair gezien dan. Hun gezellige gemeenschapje kent nauwelijks stress, en geen conflicten. Pais en vree en ze worden ook nog eens heel oud, die Apen. Tja misschien kunnen wij (als sterkst doorge-evolueerd monstrum van deze planeet) nog wat van hun leren...

pi_216663
Het IQ van de bewoners zal vast niet superhoog zijn, maar gelukkig zijn er van die waanzinnige intelligente mensen in dit forum. Op deze manier wordt er toch nog iets zinnigs geproduceerd over iets onzinnigs !!
Vind je dat normaal ofzo?
  maandag 8 november 1999 @ 21:37:00 #24
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216664
quote:
blablabla

vriespunt daarentegen is NUL

dus 'IQ onder vriespunt' bestaat niet

En ik weet wel dat ik een betweter ben, maar anderen 'dom' noemen, terwijl je zelf duidelijk niet langer dan een paar seconden nagedacht hebt, irriteert me.

oke, ik moet dus weer reageren. Ken je het woord figuurlijk. Dit is niet letterlijk bedoeld maar figuurlijk. Dus als versterking van dit leuke titeltje. Maar als je daar niet mee kunt leven dan begrijp ik dat best. En nou maar weer terug naar de zondagsschool, he?

Met vr. gr.
Thomas Pot

maandag 8 november 1999 @ 21:41:00 #25
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216665
Had ik net een topic gecreerd en was deze weg? En nu staat ie er weer. Ik word achternagezeten door IQ-gelul. Maar om verder te gaan over dit gelul. Ik vind dit eigenlijk best interessant. En hoewel ik (als niet zindelijke) toch probeer om een enigzins interessante bijdrage te leveren aan dit gezwets moet ik zeggen dat dit niet meer helemaal past in het serieuzere gedeelte van het forum waar dit onderwerp toch in zit. En om te vermijden dat dit allemaal wordt verwijderd... nou ja...

Oke, maar ik vind het best fijn als de problemen thuis op mij afgereageerd worden maar dat past niet helemaal in dit forumpje. Daar moet je bij de depressieven afdeling zijn en natuurlijk bij de apotheker voor een dosis Prozac. Oke dit was het dan weer...

De groeten aan alle zedendelinquentjes die weer negatief reageren!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')