Ja, ik heb Superstars and Cannonballs (tour van Savage Garden) in Utrecht gezien, was in 2000 volgens mij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is iemand hier wel eens naar een optreden van Savage Garden geweest?
Wat supercool! Zou je daar iets over kunnen vertellen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, ik heb Superstars and Cannonballs (tour van Savage Garden) in Utrecht gezien, was in 2000 volgens mij.
Er is van die tour ook een DVDquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat supercool! Zou je daar iets over kunnen vertellen?
Ja is al heel wat jaartjes geleden hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 02:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vava.. bedankt! Ik zal je vertellen: die DVD heb ik gehad.. was wel cool en zo..
maarruh.. ik wil graag weten hoe het was om ze live te zien..
Een 'gezellig' concert?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja is al heel wat jaartjes geleden hoormaar het was een erg gezellig concert vond ik. Het was in de Vredenburg wat natuurlijk ook wel een erg gezellige zaal voor een concert.
Verder natuurlijk geweldig![]()
Twee nieuwe liedjes van Darren Hayes? Ja, is het wel weer waard..quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef Hopey het volgende:
Een Savage Garden/Darren Hayes topic!Ik vond zo jammer dat ik die dag niet kon naar hun concert (ouders 25 jaar getrouwd..)
Maar zou super zijn als hij eens naar Nederland zou komen, al is het maar voor promotie.
Denk dat ik Truly Madly Completely wel ga kopen. Wil die 2 nieuwe liedjes wel hebben.
Ga je mee dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:26 schreef Vava het volgende:
Je kan natuurlijk altijd naar een concert van hem in Londen gaanmet het vliegtuig ben je er zo
ik ken wel iemand die dat al een paar keer gedaan heeft
Mwah, misschien. Ik vond hem samen met Daniel leukerquote:
Dat vind ik wel stom van Darren. Net als bij Savage Garden was de single weer totaal niet representatief voor het album.quote:
Wanneer ga jij columns schrijven dan? In Nederland ben je beroemder dan Darren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Darren gaat columns schrijven voor www.popjustice.co.uk
Berucht bedoel jequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wanneer ga jij columns schrijven dan? In Nederland ben je beroemder dan Darren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |