Dat het een goed plan is?quote:Op maandag 9 juni 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan nu weer dezelfde opmerking maken, maar ik doe het niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[b]Op maandag 9 juni 2008 20:06 schreef Piles hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geweldig!![]()
Nu nog maar lokaal nat
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
Ik moet ook niet zulke opmerkingen tegen jou maken, dat win ik niet
En dan aan het bier?quote:
Drinkze..quote:
Kan ook jaquote:
Elke keer als ik de TT zie wil ik Friends gaan kijken, maar toch maar voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Kan ook ja![]()
heb helemaal geen zin om voetbal te kijkenmisschien toch maar sex and the city opzetten
Herkenbaar, maar dat heb ik ook weer met Friendsquote:Op maandag 9 juni 2008 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Friends is altijd al op tv, dat is niet zo bijzonder
Altijd als ik bepaalde tekst zie, doet mij dat denken aan een bepaalde caberatier en dan heb ik de neiging om dat weer op te zetten
ik ben ook aan de cola. Ga nu naar de tvquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie gaat alsnog de stad in
dus ik ga me even aankleden
Nee, gek, het begint over 10 minutenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
haha heb een half uur hoor
Heb ik meer dan zat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |