abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59245734
OMFG :| wat een prutsers zeg...

Ik bestel een leuk mobieltje met studenten abonnement en daar zou dan volgens de website gratis eindloos online bij zitten .. niet dus

ik krijg het mobieltje netjes thuis gestuurd met een contract er bij dat ik direct moet tekenen :\ dus ik kijk het snel door. Staat daar inclusief hi eindeloos online slecht 9,95 per maand, niet getekend dus en terug gestuurd!
vervolgens bel ik met de klanten service waar ik eerst wordt uitgemaakt voor blinde homo (niet zo letterlijk dan maar toch) want, het zou duidelijk op de website staan dat het 9,95 per maand kost... na de 3e keer bellen en 10 keer door verbonden te zijn had ik toch eigenlijk wel gelijk en was de website best misleiden, ik moest een klachten mailtje sturen naar hi.

Ik een mooi mailtje getypt netjes verstuurd krijg ik 5 dagen later een mailtje terug met daarin dat men mij niet kon helpen op die afdeling met mijn klacht en dat het maximaal 14 dagen kost voordat ik antwoord krijg...
ondertussen krijg ik wel al rekeningen thuis gestuurd voor een telefoon die ik niet heb... dus ik bel weer op hoe dat zit. nou de telefoon is verdwenen ofzo iets en het duurt nog slechts 39 dagen voordat ik antwoord krijg op mijn klacht...

het leukste van alles is dat ik nummerbehoud heb aangevraagd en mijn nummer ergens in juli wordt overgenomen door hi dalijk heb ik dus helemaal geen telefoon nummer meer? :|

[ Bericht 0% gewijzigd door Dreamzilla op 09-06-2008 13:52:53 ]
pi_59245975
samenvatting?
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_59246149
Ik zou alles wat je hebt verstuurd & ontvangen netjes bijhouden, kan je alle kosten die ze nu op jou afsturen mogelijk nog terughalen.
pi_59246300
Kickje WGR? Maar vaak is het bij Hi i.c.m. hi eindeloos online, heb je linkje van die aanbieding?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59247775
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef hoppla het volgende:
samenvatting?
bij hi werken prutsers..
pi_59247862
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef rene90 het volgende:
Kickje WGR? Maar vaak is het bij Hi i.c.m. hi eindeloos online, heb je linkje van die aanbieding?
http://shop.www.hi.nl/hist/mcsmambo.p?M5NextUrl=RAPRD&art_id=TNON9BMEbl&M5ABRelArt=B32

maar ze hebben nu de website veranderd hier voor kon je niet kiezen voor zonder hi eindeloos online en als je bij de huidige aanbiedingen kijkt staat er bij dat het 2,50 per maand kost... maar dit was niet zo toen ik mijn telefoon bestelde
maarja mevrouw van de klantenservice gaf me gelijk hier in en ik had nog voor de zekerheid een screenshot gemaakt :p
pi_59247887
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef Antisociaal het volgende:
Ik zou alles wat je hebt verstuurd & ontvangen netjes bijhouden, kan je alle kosten die ze nu op jou afsturen mogelijk nog terughalen.
tot nu toe nog geen kosten gemaakt (alleen uren :\) want de eerste factuur was 0 euro (die aanbieding komen ze dan wel na :p)
pi_59250817
Maar stond er "inclusief eindeloos online" of "gratis eindeloos online".

Is een verschil en juist daar zit de "misleiding" in. Plaats je screenshot anders even.
Top 5 China producten
pi_59251277
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:50 schreef rene90 het volgende:
Maar stond er "inclusief eindeloos online" of "gratis eindeloos online".

Is een verschil en juist daar zit de "misleiding" in. Plaats je screenshot anders even.

staat niets over kosten en de maandelijkse kosten zijn 20,- per maand als je dan in je contract 29,95 ziet dan klopt er iets niet :p
en anders hadden ze er neer moeten zetten "alleen mogelijk in combinatie met hi eindeloos online" en niet "inclusief" want dat doet denken dat het er bij de prijs in zit begrepen
pi_59252133
Precies wat ik dacht, tja is inderdaad misleidend maar ik was er wel achter gekomen dat je dat extra moet betalen. Het 20 euro abbonnement laten zij zien in dat schematje.

Tja toch jammer.
Top 5 China producten
pi_59265456
mja t mevrouwtje van de klantenservice vond het ook misleiden en ze zei dat het zelfs al bekend was :| staat bij de actie voorwaarden dat hi aansprakelijk is voor fouten op de website wanneer het hen grove schuld betreft...
pi_59265611
Zal ook wel ergen staan dat Hi geen rechten ontleend aan spel/type fouten op de website haha.
Top 5 China producten
  woensdag 10 september 2008 @ 11:47:36 #14
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61520208
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:44 schreef kikoooooo het volgende:
http://webwereld.nl/artic(...)ndeloos-online-.html

Je topic wordt genoemd
pi_61520283
Ik vind het ook misleidend. Ik bel ook altijd na of het allemaal klopt, helaas helpt dat ook niet altijd. Ik heb namelijk hetzelfde gehad en die klootviool begreep mij blijkbaar gewoon niet. Ik heb push email en het dataverkeer is gratis. Dus ik vroeg of het dataverkeer van het overige internetgebruik ook gratis was voor die 20e per maand die je betaald voor die push email. Hij maar doodleuk beweren dat dat zo was. Nu kan ik het contract wel ontbinden wegens valse voorwendselen, maar toch.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_61520480
Hee! nou zeg. Toen ik mijn telefoon bestelde was dat idd ook. Besteld via de telefoon, "ja hallo m'n sim only loopt nog twee maanden maar ik wil een abo met telefoon!" dat was allemaal goed. Telefoon gekozen - ja dat mocht gewoon - en ik vragen, "dat is inclu eindeloos online he " en die jongen "neee, dat is niet zo, dat is 9,95 per maand" en ik dacht er gewoon niet bij na, ik dacht 'soit, dan niet..'.

...
pi_61718895
ik heb werkelijk waar nog nooit problemen met Hi/KPN gehad, er staat volgens mij overal duidelijk dat het 10 euro kost (dat kost het namelijk ook ) en voor service enzo kun je altijd beter even langs een winkel lopen.

KPN/Hi heeft her en der winkels zitten en je wordt er prima én snel geholpen, scheelt wel, als je een gezicht voor je hebt.
Niet dat ik ooit problemen heb gehad met mn abo, wel met telefoon, en die werd probleemloos vervangen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')