Lekker frustiequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:44 schreef Platina het volgende:
GODVERDOMME nog aan toe, net 5 kills met Nade launcher gemaakt lukt het me niet niet om die 6de te halen, kut teamgenoten die in de weg zitten etc. Gewoon van 2 meter afstand schiet ik en nog gaan die gastjes niet dood, man ik word er hoorndol van. Die award bewaar ik wel als laatste, me k/d ratio raakt zwaar fucked up anders.
Beste level om het trouwens te proberen is Ascension als aanval zijnde.
klotezooi gewoon, echt had gewoon 4voudige aan kills kunnen maken, maar ik denk fuck het knifen ik ga voor de nade lukt gewoon niet he, krijg ik die gastjes er wel zo ver aan dat me teamgenoten makkelijk kills maken niet dat het andersom is
haha, 'ook zoiets'quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
heb je met BF ook zoiets als in COD4
dat ja na 5(of meer) kills hulp kan inroepen dmv airstrikes etc?
perks zijn iets andersquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:07 schreef egg-bird het volgende:
Nee dat zijn die Perks en dat is niet bij BF
Eind deze maand komt er een nieuwe mode Conquest, zal je dan beter bevallenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef Ered het volgende:
Wel crap dat er een manier is uitgevogeld om in één potje echt superveel punten te maken, dat verpest het wel een beetje voor de rest. (Je Hummer op z'n kop laten kantelen en dan als support class blijven reparen zodat je superveel punten krijgt). En ik vind ik ook echt dat ze de het wat beter moeten tunen, ik heb gewoon iets van drie, vier maps waarop ik als assault nog nooit heb gewonnen, altijd zit er op het einde weer zo'n kutkist die je maar niet op kunt blazen en dan verlies je weer. Je krijgt echt veel te weinig reinforcements, en de laatste kisten zijn altijd verdomd irritant geplaatst.
Hoop het wel ja, maar aangezien ik nog nooit eerder een BF heb gespeeld weet ik niet precies wat Conquest precies inhoudt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eind deze maand komt er een nieuwe mode Conquest, zal je dan beter bevallen
Zijn dan ongeveer 8 vlaggen in de map, die moet je overnemen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:09 schreef Ered het volgende:
[..]
Hoop het wel ja, maar aangezien ik nog nooit eerder een BF heb gespeeld weet ik niet precies wat Conquest precies inhoudt.
Volgens mij was het iets met gebieden overnemen, maar dat lijkt dan ook vrij veel op Gold Rush, aangezien je daar ook een gebied overneemt door twee goudkratten te vernietigen.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zijn dan ongeveer 8 vlaggen in de map, die moet je overnemen.
Is dus op 8 verschillende plekken, veel rustiger en soms gewoon niemand.
Gewoon online gaan, je hoeft niets te doen op internet of namen invullen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:11 schreef Helgi het volgende:
Het spel is binnen.![]()
Maar nu zit ik in het boekje te kijken over het online spelen en ik heb een vraag. Moet je helemaal een account aanmaken op internet?? Ik heb al een Playstation nogwat account dus kan ik dan alleen een naam invoeren in het spel of moet ik ergens op een site een naam registreren?
alvast bedankt
Oh oke mooi.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon online gaan, je hoeft niets te doen op internet of namen invullen.
Haha, het klinkt gewoon alsof je slecht bentquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:18 schreef Slappy het volgende:
Wat een kut spel,waar slaat die multiplayer op 1000 keer schieten voordat iemand dood is,En die artillerie is helemaal triest,zo kan je dus makkelijk scoren gewoon hele tijd artillerie gebruiken
Ik koop hem over voor 30 euro inclquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef Slappy het volgende:
ja maar kom op zeg soms 30 kogels op vijand schieten met M16 enzo.Bij cod4 was je dan 3x dood.
Daarom vond ik CoD ook zo kut, je bent echt tyfus snel dood. Hier gelukkig niet meer. Maar omdat iedereen ook meer health heeft zijn de magazijnen ook veel groter, ik bedoel, een m16 krijg je echt niet zomaar met een 50 kogel-magazijnquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:29 schreef Slappy het volgende:
ja maar kom op zeg soms 30 kogels op vijand schieten met M16 enzo.Bij cod4 was je dan 3x dood.
Nee ik ga veel oefenen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik koop hem over voor 30 euro incl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |