Ik zou het woord strak alleen niet zo snel in de mond nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan aan mijn nichtje ook zien dat het een mooi meisje geworden is, ook al heb ik er natuurlijk geen verdere interesse in. Jij denkt gelijk weer pervers! Zoals gewoonlijk..
Als ze gaan grunten hoeft het van mij ook niet echt nee. Maar dat komt meer omdat ik de meeste vrouwen dat gewoon een stuk minder vind kunnen dan mannen. Volgens mij is dat gewoon iets fysieks. Maar lekker rauw zingen mag altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb liever dat vrouwen het gewoon niet doen.. Ik leef nog in de waanwereld dat vrouwen elegante doch stoere wezens zijn.
.
Ik eigenlijk ook maar ik was toch wel behoorlijk onder de indruk toen ik ze op ozzfest zag spelen. Ik dacht eerst dat er een kerel stond maar het bleek een 'klein meisje' te zijn. Veel kerels kunnen nog wat van haar leren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb liever dat vrouwen het gewoon niet doen.. Ik leef nog in de waanwereld dat vrouwen elegante doch stoere wezens zijn.
.
Ze kan het best lijp goed eigenlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ze gaan grunten hoeft het van mij ook niet echt nee. Maar dat komt meer omdat ik de meeste vrouwen dat gewoon een stuk minder vind kunnen dan mannen. Volgens mij is dat gewoon iets fysieks. Maar lekker rauw zingen mag altijd natuurlijk.
Laatst nog wat dingetjes van Skunk Anansie gezien op youtube, maar die Skin is echt gaaf
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Moozze het volgende:
Veel van die chicks vind ik echt niet zo hot tbh...
En ik ben geslaagd
Rijswijk, hier is het ook niet al te best. Maarja komt goed we blazen die wolken wel gewoon wegquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, waar is die gig? Hier is het echt kutweer
Stond ik ook voor Engelsquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Moozze het volgende:
Haaha bedankt, het beste is nog dat ik mn 9 voor engels gemiddeld sta!
Ik heb Walls of Jericho nog gezien in het platformtheater in Groningen, dat was wel hardquote:
Best een prima naam voor een band, BBQ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |