quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:55 schreef Moozze het volgende:
Veel van die chicks vind ik echt niet zo hot tbh...
En ik ben geslaagd
Rijswijk, hier is het ook niet al te best. Maarja komt goed we blazen die wolken wel gewoon wegquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:45 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja, waar is die gig? Hier is het echt kutweer
Stond ik ook voor Engelsquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Moozze het volgende:
Haaha bedankt, het beste is nog dat ik mn 9 voor engels gemiddeld sta!
Ik heb Walls of Jericho nog gezien in het platformtheater in Groningen, dat was wel hardquote:
Best een prima naam voor een band, BBQ.quote:
E. coli ftwquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ze hadden EK-menu op mijn werk. Duitse bratwurst, Poolse worstsalade, Franse..uh..whatever. En dan de kreet erbij: "we lusten onze tegenstanders rauw!".
.
Laat ze dan eerst maar zover komen dat ze daadwerkelijk tegen Polen of Duitsland moeten spelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ze hadden EK-menu op mijn werk. Duitse bratwurst, Poolse worstsalade, Franse..uh..whatever. En dan de kreet erbij: "we lusten onze tegenstanders rauw!".
.

Nicequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuu het was tof
Wonderbaarlijk genoeg was het droog gebleven en ze hadden tof podium neergezet.
Mensen kwamen zelfs allemaal naar buiten dus dat was tof [ afbeelding ]
Leuk podium jammer van het weer
[ afbeelding ]
Dit soort muziek is ook echt makkelijk scoren he. Hip genre, teksten over pubers die onbegrepen worden door volwassenen... Kassa!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Qua zingen/schreeuwen vind ik die zangeres van Exilia echt vet
Ook zo'n heel klein meisje
Toegegeven... het luistert wel lekker weg...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit soort muziek is ook echt makkelijk scoren he. Hip genre, teksten over pubers die onbegrepen worden voor volwassenen... Kassa!.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:18 schreef Cynic het volgende:
Ik ken het niet eens. Maar ik leef dan ook ergens in een grot
Vet man!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuu het was tof
Wonderbaarlijk genoeg was het droog gebleven en ze hadden tof podium neergezet.
Mensen kwamen zelfs allemaal naar buiten dus dat was tof [ afbeelding ]
Leuk podium jammer van het weer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |