Jij hebt écht geen smaak hequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Kittie owns welke chickband dan ook.
Kittie
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vooral de vorm is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
Op basgitaarforum is een langlopend topic met basschicks en daar is opgevallen dat het overgrote deel van de chicks die daar gepost zijn op een Precision spelen. Vraag me toch wel af waarom. Komt dat door de muziek die ze spelen of appeleert de vorm zo aan vrouwen (die bekend staan om bijv een laptop uit te zoeken op uiterlijk ipv specs)?
Blegh... lijkt teveel op mijn nichtje van 17quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Piercings mogen eruit though
Waar woont dat nichtje ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Blegh... lijkt teveel op mijn nichtje van 17en gekscherend genoeg ook op de zangeres van Tokio Hotel
Kans zit er dik (moehahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh laat maar zitten dan. Ik hou niet van dikke meisjes
En ze zal al snel beter kunnen zingen, ik vind haar zo geforceerd klinken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien is ze wel een getattoeëerde, zuipende doch strakke Angela Gossow geworden..
eerste misschien... zuipen... mwah... strak... dude het is mijn nichtjequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien is ze wel een getattoeëerde, zuipende doch strakke Angela Gossow geworden..
Doe je dat met je moeder ook dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:38 schreef Aresdreams het volgende:
wat is het probleem? gewoon zien als vrouwpersoon en niet als nichtje
Schreeuwen kun je beter overlaten aan Otep Shamaya. Jezus wat heeft dat mens een grafstem (positief bedoeldquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
Zingen? Ze schreeuwt toch alleen maar? Ook zo'n chick, maar dan iets beter zingend is Elisa del Palma (ofzo) van White Skull (zie boven)..
Hoezo? Ik kan aan mijn nichtje ook zien dat het een mooi meisje geworden is, ook al heb ik er natuurlijk geen verdere interesse in. Jij denkt gelijk weer pervers! Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
eerste misschien... zuipen... mwah... strak... dude het is mijn nichtje
Ik heb liever dat vrouwen het gewoon niet doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Schreeuwen kun je beter overlaten aan Otep Shamaya. Jezus wat heeft dat mens een grafstem (positief bedoeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |