Blegh... lijkt teveel op mijn nichtje van 17quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Piercings mogen eruit though
Waar woont dat nichtje ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Blegh... lijkt teveel op mijn nichtje van 17en gekscherend genoeg ook op de zangeres van Tokio Hotel
Kans zit er dik (moehahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh laat maar zitten dan. Ik hou niet van dikke meisjes
En ze zal al snel beter kunnen zingen, ik vind haar zo geforceerd klinken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien is ze wel een getattoeëerde, zuipende doch strakke Angela Gossow geworden..
eerste misschien... zuipen... mwah... strak... dude het is mijn nichtjequote:Op donderdag 12 juni 2008 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien is ze wel een getattoeëerde, zuipende doch strakke Angela Gossow geworden..
Doe je dat met je moeder ook dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:38 schreef Aresdreams het volgende:
wat is het probleem? gewoon zien als vrouwpersoon en niet als nichtje
Schreeuwen kun je beter overlaten aan Otep Shamaya. Jezus wat heeft dat mens een grafstem (positief bedoeldquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:11 schreef Witchfynder het volgende:
Zingen? Ze schreeuwt toch alleen maar? Ook zo'n chick, maar dan iets beter zingend is Elisa del Palma (ofzo) van White Skull (zie boven)..
Hoezo? Ik kan aan mijn nichtje ook zien dat het een mooi meisje geworden is, ook al heb ik er natuurlijk geen verdere interesse in. Jij denkt gelijk weer pervers! Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
eerste misschien... zuipen... mwah... strak... dude het is mijn nichtje
Ik heb liever dat vrouwen het gewoon niet doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Schreeuwen kun je beter overlaten aan Otep Shamaya. Jezus wat heeft dat mens een grafstem (positief bedoeld)
Ik zou het woord strak alleen niet zo snel in de mond nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan aan mijn nichtje ook zien dat het een mooi meisje geworden is, ook al heb ik er natuurlijk geen verdere interesse in. Jij denkt gelijk weer pervers! Zoals gewoonlijk..
Als ze gaan grunten hoeft het van mij ook niet echt nee. Maar dat komt meer omdat ik de meeste vrouwen dat gewoon een stuk minder vind kunnen dan mannen. Volgens mij is dat gewoon iets fysieks. Maar lekker rauw zingen mag altijd natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb liever dat vrouwen het gewoon niet doen.. Ik leef nog in de waanwereld dat vrouwen elegante doch stoere wezens zijn.
.
Ik eigenlijk ook maar ik was toch wel behoorlijk onder de indruk toen ik ze op ozzfest zag spelen. Ik dacht eerst dat er een kerel stond maar het bleek een 'klein meisje' te zijn. Veel kerels kunnen nog wat van haar leren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb liever dat vrouwen het gewoon niet doen.. Ik leef nog in de waanwereld dat vrouwen elegante doch stoere wezens zijn.
.
Ze kan het best lijp goed eigenlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ze gaan grunten hoeft het van mij ook niet echt nee. Maar dat komt meer omdat ik de meeste vrouwen dat gewoon een stuk minder vind kunnen dan mannen. Volgens mij is dat gewoon iets fysieks. Maar lekker rauw zingen mag altijd natuurlijk.
Laatst nog wat dingetjes van Skunk Anansie gezien op youtube, maar die Skin is echt gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |