http://www.metronomeonline.com/quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef RemCOW het volgende:
Zo, tijdje geleden dat ik dit topic heb gelezen ;-). Maar ik wil wat meer spelen met een metronome, jaja, alleen mijn simpele Boss tuner & metronome (tu-80) is toch niet heel fijn hiermee.
Iemand tips voor een aardige metronome of miss drum computertje? Of anders goede software voor op de computer, aangezien die toch in dezelfde ruimte staat ;-)
Dude, dat is geen metalquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:24 schreef Witchfynder het volgende:
Jammer dat de zangeres niet echt kan zingen en de band niet echt kan spelen.. Kittie is all hype, sorry. The Donna's vind ik dan stukken beter, muzikaal gezien.
Nou en? Gewoon zetten man, kan jou het boeien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:45 schreef ibaneX het volgende:
Zo, ik lust wel een bak koffie maar de rest van het huis ligt al te pitten
Kijk!quote:
Vaker dan je zou denkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Heb je weleens op een Jackson gespeeld, Dean?.
nou gewoon bij een oud bandlid op bezoek gaan en dan in gesprek raken zo van hey jij zocht toch nog een band, nou ik kan wel zingen en ik ken ook wel een drummer etc. binnenkort kijken of het wat word. ik hoop het wel ik heb zin omj weer herrie te schoppenquote:
Je weet ze wel weer uit te zoekenquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Kittie owns welke chickband dan ook.
Kittie
[ afbeelding ]
Ja, ze ziet er uit alsof ze country maakt en dezelfde stiliste heeft als Jessica Simpson. Verder wel lief uitziend meisje. Alleen erg Amerikaans opgemaakt.quote:
Jij hebt écht geen smaak hequote:Op woensdag 11 juni 2008 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Kittie owns welke chickband dan ook.
Kittie
[ afbeelding ]
Ik denk dat het vooral de vorm is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 07:24 schreef Witchfynder het volgende:
Op basgitaarforum is een langlopend topic met basschicks en daar is opgevallen dat het overgrote deel van de chicks die daar gepost zijn op een Precision spelen. Vraag me toch wel af waarom. Komt dat door de muziek die ze spelen of appeleert de vorm zo aan vrouwen (die bekend staan om bijv een laptop uit te zoeken op uiterlijk ipv specs)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |