Dat lijkt me best waarschijnlijk inderdaad, Ik denk dat de meeste gitaristen zo'n aanbod niet zomaar afslaan, ongeacht welk merk. Als Squier mij morgen belt hoef ik daar ook niet lang over na te denkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:53 schreef The_Dean het volgende:
Weet je waarom...
"Hey Dime, Washburn hier. We bieden je een endorsement en een eigen signature gitaar. Interesse?"
-Hell yeah dude, als hij er maar net zo uitziet als mijn ML, en net zo lekker speelt en klinkt. Getcha pull!
"Deal, welcome aboard Mr. Abbott!"
Mooiere vrouwen op de Jackson promotiefoto's...quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:45 schreef Aresdreams het volgende:
wat heb je toch tegen jackson, dean?
Met die leren pet hoef je je daar geen zorgen over te makenquote:
ooit stamp ik een mojito je reet overdwars inquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met die leren pet hoef je je daar geen zorgen over te maken
ja... maar... waar?quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
In het mooie Nuenen!
en doordeweeks op kamers in Maastricht
Is dat een belofte?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ooit stamp ik een mojito je reet overdwars in
Ik maak deel uit van de opwetten-posse.....quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja... maar... waar?
(ik in nuenen zuid, in de buurt van de reveling (straat, niet de erven)
Je kunt in de meeste opnamesoftware zoals Audition, Nuendo of Cubase een clicktrack aanmaken, wat in feite gewoon een metronoomfunctie is. Mocht je toevallig al zoiets hebben...quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:03 schreef RemCOW het volgende:
Zo, tijdje geleden dat ik dit topic heb gelezen ;-). Maar ik wil wat meer spelen met een metronome, jaja, alleen mijn simpele Boss tuner & metronome (tu-80) is toch niet heel fijn hiermee.
Iemand tips voor een aardige metronome of miss drum computertje? Of anders goede software voor op de computer, aangezien die toch in dezelfde ruimte staat ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |