Met als die cabs die je van mainacts kunt lenen, kun je toch een hoop gigs doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
maar dat klinkt vast niet geweldig zonder cab
wil nog wel steeds een keer zo'n ding proberen trouwens, lijkt me ideaal. maar vind 500 euro nog een beetje duur.
Ik ben niet die gozer die geboden heeft, hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang? http://link.marktplaats.nl/174426845
Waarom doe je hem weg?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand belang? http://link.marktplaats.nl/174426845
Welke junk ben je nou weer tegen het lijf gelopenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:10 schreef Moozze het volgende:
EK Actie: De Tiny Terror van Orange met 2 cabs nu voor 300 euro
Deze!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Welke junk ben je nou weer tegen het lijf gelopen
Goeie keuze zou dat zijn jaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je gaat toch maar voor de Jackson DKMG met actieve EMGs?.
kom maar, Dean
EMGquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je gaat toch maar voor de Jackson DKMG met actieve EMGs?.
kom maar, Dean
En nog lelijke wijven ook nogquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:42 schreef Metalfreak het volgende:
Ikz it net naar de clip van de nieuwste Nightwish single te kijken, hebben ze wat modellen ingehuurd om in die clip de instrumenten te bespelen. Duidelijk te zien dat die nog nooit eerder in hun leven een gitaar hebben aangeraakt
Deze dus:
Wist je dat Jackson bijna door Dave Mustaine gekocht was? Maar Fender ging keihard overbieden. Nou en kijk maar wat er van geworden is... Was een hele tijd crappy.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
EMG
Maar Jackson
Kan je net zo goed een Fenderkopen.
Nee, met Mustaine had het beter geweest wou je zeggen...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wist je dat Jackson bijna door Dave Mustaine gekocht was? Maar Fender ging keihard overbieden. Nou en kijk maar wat er van geworden is... Was een hele tijd crappy.
Metalgitaren moeten door metalheads gemaakt worden..
Alsof er ook nog maar íémand met jou in discussie gaat wat nou mooie en wat lelijke vrouwen zijnquote:
Hmmm, volgens mij heeft hij z'n signature model van dean zelf ontworpen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, met Mustaine had het beter geweest wou je zeggen...
Grapjas
Nee, maar die is gebouwd door Dean, en daar zit het verschilquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij heeft hij z'n signature model van dean zelf ontworpen.
Lijkt me geen slecht gitaartje.
Waarschijnlijk niet nee...quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsof er ook nog maar íémand met jou in discussie gaat wat nou mooie en wat lelijke vrouwen zijn [ afbeelding ]
Dat is toch de een-na nieuwste?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:42 schreef Metalfreak het volgende:
Ikz it net naar de clip van de nieuwste Nightwish single te kijken, hebben ze wat modellen ingehuurd om in die clip de instrumenten te bespelen. Duidelijk te zien dat die nog nooit eerder in hun leven een gitaar hebben aangeraakt
Deze dus:
Dave's sig van Jackson was super, zijn sig van ESP was super, zijn sig van Dean is super. De man is gewoon erg goed met gitaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, maar die is gebouwd door Dean, en daar zit het verschil
En arrogantquote:Op woensdag 11 juni 2008 01:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dave's sig van Jackson was super, zijn sig van ESP was super, zijn sig van Dean is super. De man is gewoon erg goed met gitaar..
Dat "ontwerpen" van signature modellen door bekende gitaristen zou ik me overigens niet al te veel bij voorstellen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij heeft hij z'n signature model van dean zelf ontworpen.
Lijkt me geen slecht gitaartje.
Van de andere kant neem ik aan dat gasten die 8 uur per dag met hun gitaar bezig zijn wel specifieke wensen hebben, al lijken het triviale dingen als houtsoort, frethoogte en stemmechaniek. Ik duizel nu al hoe mijn nieuwe axe in elkaar moet gaan zitten!quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat "ontwerpen" van signature modellen door bekende gitaristen zou ik me overigens niet al te veel bij voorstellen.
"Hij moet blauw zijn!"
"En een beetje puntig daar en daar een beetje rond"
"Ohja en knal d'r maar wat EMG's in"
Ik denk dat het nogal verschilt per artiest. Sommige signature modellen zijn vrij standaard met standaardelementen enzo er in, alleen de comfiguratie, kleur en fretinlay is anders. Maar iemand als bijv Dave Mustaine speelde op een moment met een signature gitaar met signature elementen door een signature pre-amp naar een signature amp. Muzikanten die ook tech heads zijn (Jeff Waters is er ook een van) gaan zich tot op een hoogte ook wel bezig houden met wiring, maar het is idd niet zo dat artiesten achter de tekentafel gaan zitten en een week lang diagrammen gaan tekenen en op planken hout gaan zitten kloppen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat "ontwerpen" van signature modellen door bekende gitaristen zou ik me overigens niet al te veel bij voorstellen.
"Hij moet blauw zijn!"
"En een beetje puntig daar en daar een beetje rond"
"Ohja en knal d'r maar wat EMG's in"
wie weet ooit...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ares, iets voor jou:
http://www.espguitars.com/guitars_fm408.html.
waar woon jij nou?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Van de andere kant neem ik aan dat gasten die 8 uur per dag met hun gitaar bezig zijn wel specifieke wensen hebben, al lijken het triviale dingen als houtsoort, frethoogte en stemmechaniek. Ik duizel nu al hoe mijn nieuwe axe in elkaar moet gaan zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |