doelde op ouder dan de beatlesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem een willekeurig nummer van de Beatles, stuk voor stuk klassiekers.
The Messiah van Georg Frederic Händel (mijn favoriet);quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:47 schreef Aresdreams het volgende:
weet iemand hier nog mooie klasieke stukken?
Noem het gerust een orkest, hoor. Vinden ze helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef Aresdreams het volgende:
meer met ook een heel asamble aan instrumenten.
Hč, bah. Echt, als je in de paassferen wilt, luister dan The Messiah. Händel schopte kont. Power metal in de 17de eeuw.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef brother52 het volgende:
De Matthaus Passion van Bach dan?
beide?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:11 schreef Cynic het volgende:
wil je het spelen of ernaar luisteren trouwens? Dat maakt nog wel een beetje verschil.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver hadden ze niet op de gebruiksaanwijzing kunnen zetten dat je em niet beter binnen kan gebruiken
[ afbeelding ]
Elke dag krijg ik steeds meer het idee dat Dribbel niet zo handig is.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver hadden ze niet op de gebruiksaanwijzing kunnen zetten dat je em niet beter binnen kan gebruiken
[ afbeelding ]
Die bal is gewoon slecht ontworpenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Elke dag krijg ik steeds meer het idee dat Dribbel niet zo handig is..
Sailors Hornpipe?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:47 schreef Aresdreams het volgende:
weet iemand hier nog mooie klasieke stukken?
Ach, beetje ducttape en het is weer zo goed als nieuwquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet het gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die bal is gewoon slecht ontworpenHij gaat zwabberen als je em hard raakt dus daar kon ik niks aan doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |