E. coli ftwquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ze hadden EK-menu op mijn werk. Duitse bratwurst, Poolse worstsalade, Franse..uh..whatever. En dan de kreet erbij: "we lusten onze tegenstanders rauw!".
.
Laat ze dan eerst maar zover komen dat ze daadwerkelijk tegen Polen of Duitsland moeten spelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 16:13 schreef Witchfynder het volgende:
Ze hadden EK-menu op mijn werk. Duitse bratwurst, Poolse worstsalade, Franse..uh..whatever. En dan de kreet erbij: "we lusten onze tegenstanders rauw!".
.

Nicequote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuu het was tof
Wonderbaarlijk genoeg was het droog gebleven en ze hadden tof podium neergezet.
Mensen kwamen zelfs allemaal naar buiten dus dat was tof [ afbeelding ]
Leuk podium jammer van het weer
[ afbeelding ]
Dit soort muziek is ook echt makkelijk scoren he. Hip genre, teksten over pubers die onbegrepen worden door volwassenen... Kassa!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Qua zingen/schreeuwen vind ik die zangeres van Exilia echt vet
Ook zo'n heel klein meisje
Toegegeven... het luistert wel lekker weg...quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit soort muziek is ook echt makkelijk scoren he. Hip genre, teksten over pubers die onbegrepen worden voor volwassenen... Kassa!.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:18 schreef Cynic het volgende:
Ik ken het niet eens. Maar ik leef dan ook ergens in een grot
Vet man!quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuu het was tof
Wonderbaarlijk genoeg was het droog gebleven en ze hadden tof podium neergezet.
Mensen kwamen zelfs allemaal naar buiten dus dat was tof [ afbeelding ]
Leuk podium jammer van het weer
[ afbeelding ]
Hij moet alleen niet zo zeurderig zingen.quote:
Ook skillz,.. maar het maakt mij erg zenuwachtigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij moet alleen niet zo zeurderig zingen..
Ik vind Joe dan toffer.. En de bassist speelt op een Hartke amp
.
En wat denken jullie van deze skillz:
Zonde dat het zo'n getergde ziel is.
Ja, Ave Maria dusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:47 schreef Aresdreams het volgende:
weet iemand hier nog mooie klasieke stukken?
Neem een willekeurig nummer van de Beatles, stuk voor stuk klassiekers.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:47 schreef Aresdreams het volgende:
weet iemand hier nog mooie klasieke stukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |