In de stad zit er een, maar je moet minsten 18 jaar zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef Adelante het volgende:
Mits ze door de brievenbus passen is een enveloppe met (meestal) vier postzegels er op voldoende. Is er geen Slegte in de buurt waar je de hele boel in één keer kunt aanbieden?
Pak een random junk van de straat, geef m een tientje van de opbrengst.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Biefstuk het volgende:
Laat het nou net boeken van m'n ouwelui zijn waarvan ze niet eens weten dat we die nog hebben
Je gaat met je doos naar het postkantoor en daar wordt alles geregeldquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:52 schreef Biefstuk het volgende:
En nog een andere vraag, waar kan ik dozen kopen voor de Basis Pakket, t/m 10 kg zegels.
Moet je die zegels op het postkantoor kopen en het er gelijk opplakken?
Lever je de doos met de zegel erop bij het postkantoor in?
Je kunt het ook tegen haar zeggen. Het adres hoeft niet perse op het pakket te staan. Dat is alleen handig voor de postbode.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef Adelante het volgende:
Hoe weet die mevrouw van de TNT balie nou waar ie heen moet als jij dat er niet op zet
dat ligt er maar net aan hoe groot het pakket is en waar het heen moet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:44 schreef Biefstuk het volgende:
Wordt dat bezorgd met een busje?
Printen kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Thrackan het volgende:
Adres zet je gewoon zelf op het pakkie met een stift, of op een labeltje/papiertje. Scheelt de baliedame/heer weer vraagwerk
Leuk dat ze op die hele site niet zeggen wat het kostquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:37 schreef Cothen het volgende:
dit kan trouwens ook nog:
http://www.parcy.nl/
Dan hoef je niet eens meer naar het postkantoor, dan komt de postbode het gewoon bij jou ophalen.
als het in een enveloppe past, plak ik er wel wat zegeltjes op hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:35 schreef Thrackan het volgende:
"Vroegah" deed ik ook moeilijk met enveloppen en veel zegels plakken.
Nu ben ik lui, pleur ik een doos in de auto en rij ik in mijn middagpauze naar het postkantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |