Als je daar behoefte aan hebt wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:46 schreef Cothen het volgende:
[..]
Op vakantie kan je ook internetten
Met één topic per halfjaar hoef je nooit veel terug te lezen.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met één topic per halfjaar hoef je nooit veel terug te lezen.
Kijk maar naar buitenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:26 schreef NanKing het volgende:
Zo halen we de herfst niet hoor.
Dat was voor vorig jaar alquote:
Ik ga dus in Januari. Net als dit jaar en het jaar ervoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was voor vorig jaar al
En New York is toffer, daar wil ik ook weer heen.
Das misschien wel een goed ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Thrackan het volgende:
Ik zou Vegas als laatst doen, en je ticket naar huis vooruit betalen
Toen ik er in Januari was vroor het 15 graden en stond er een poolwind, je kon gewoon niet over straat lopen zo koud en was blij als je warm in de metro zat. Dus een volgende keer zal het in het voorjaar/najaar moeten gebeuren, want 's zomers is het er met 30 graden ook niet te doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga dus in Januari. Net als dit jaar en het jaar ervoor![]()
We hebben besloten om in mei naar Midden en West Amerika te gaan. We hebben zo een Fly-Drive gedoe gevonden die wij leuk vinden. Wordt dus Las Vegas, Grand Canyon, San Fransisco, Los Angeles e.a.
Misschien heeft ie wel een tweede ticket nodig na een bezoek aan zo'n wedding chapel daarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:39 schreef Thrackan het volgende:
Ik zou Vegas als laatst doen, en je ticket naar huis vooruit betalen
Vorige keer schommelde het tussen de 2 en de 4 graden. Was goed te doen. Niet zo druk en heerlijk zonnetjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toen ik er in Januari was vroor het 15 graden en stond er een poolwind, je kon gewoon niet over straat lopen zo koud en was blij als je warm in de metro zat. Dus een volgende keer zal het in het voorjaar/najaar moeten gebeuren, want 's zomers is het er met 30 graden ook niet te doen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef Thrackan het volgende:
Hij geeft aan dat "We"gaan
oh, ga je mee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:45 schreef Thrackan het volgende:
Hij geeft aan dat "We"gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |