2/3 van de nieuwprijsquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:01 schreef jagga het volgende:
maar ga het toch proberen hier
Case: Antec Ninhundred (met in totaal 4x 120mm casefans en 1x 200mm casefan erin)
Mobo: Gigabyte P35C DS3R (tot 1333mhz ondersteuning ddr2 en ddr3 en meer van zulks)
Proc: E6750 duo Core 2.66Ghz
Geheugen: 2x 1 GB Crucial Ballistix 1066mhz
3D-kaart: 8800GT van Asus
Voeding: antec True power trio 550W
Proc-koeler: Zalman CPS 9500 (zonder led)
HDD: 1x WD 500Gig (ben type effe kwijt)
Controller voor 4 casefans (ook type effe kwijt)
DVD writertje
Is momenteel overclocked @ 3.88 ghz en loopt stabiel. Wel redelijk wat geluid (wat mij nooit echt heeft gestoord)
Hoeveel zou ik voor dit geval kunnen vangen ongeveer?
Alles is met fabrieksgarantie, inclu bonnen originele doosjes/boekjes e.d.
alvast bedankt
waarom niet???quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:11 schreef Geqxon het volgende:
Ik zou er niet bij zeggen dat hij geoverclocked is.
Overclocking = extra belasting = verkorting van levensduurquote:
Jep. En dat is mee ge"klooid" is, dat vinden mensen vaak ook erg negatief.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:34 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Overclocking = extra belasting = verkorting van levensduur
True, true. Je loopt simpelweg het gevaar dat er iets snel kapot is wat normaal (nog) niet kapot zou zijn geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep. En dat is mee ge"klooid" is, dat vinden mensen vaak ook erg negatief.
Ik zou zeggen open er een topic overquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef jagga het volgende:
Het moederbord heeft 3 jaar garantie en ja ook met overklokken
Hetzelfde geldt voor het geheugen
Voor de processor weet ik het niet zeker maar als hij onder 100% load 56 graden is is het ok.
Dat lijdt echt niets meer dan niet overklokt met een standaard koeler erop
Daarbovenop als ik ermee "geklooid"heb vermeld ik dat gewoon eerlijk anders krijg je straks van die nare reacties
Trouwens tegen de tijd dat dit spul de geest geeft is diegene toch al toe aan nieuwe hardware gezien alle ontwikkelingen de laatste tijd
Het is trouwens een zelf-bouwer deze pc.
Hele fout aanname, al was het maar omdat er zat mensen zijn die een computer 6 jaar of langer niet vervangen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:24 schreef jagga het volgende:
Trouwens tegen de tijd dat dit spul de geest geeft is diegene toch al toe aan nieuwe hardware gezien alle ontwikkelingen de laatste tijd
dat is nou mijn enige voordeel dat ik nu in het midden van het land woon, ik kom nog eens ergensquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef Thrackan het volgende:
Ik vind het hoogst irritant dat de mensen die de leukste dingen aanbieden ook in de verste uithoeken van het land wonen!
Mijn vorige PC heeft nog met onderdelen gewerkt van meer dan 10 jaar oud! Ha!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:55 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hele fout aanname, al was het maar omdat er zat mensen zijn die een computer 6 jaar of langer niet vervangen.
Dan nog zijn er mensen die met een pc uit '98 werkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef jagga het volgende:
hmmm maar ik doelde op de processor enz niet en pci kaartje ofzo
Mijn ouders hebben 2 jaar geleden hun PC uit '96 vervangenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan nog zijn er mensen die met een pc uit '98 werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |