quote:Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef Euc- het volgende:
Daarbij, A verrekt het weer hier te komen, en ze snapt niet dat ik nog kom
Nja
wentelteefjesquote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ssshhht, niet lekkenEn misschien is het wel bedtijd, maar het is zo Lich buiten. En Warm. En ik ben zo Wakker. En Hyper
En ik had Honger, dus ik heb Wentelteefjes gebakken
Kuch... Ja. Mocht Lianne ooit nog aan het baren slaan, dan mag haar vriend of echtgenoot de koters in slaap zingenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die pasfoto! Maar dan krijgt SHE een heel verkeerd beeld van je. Je bent namelijk in het echt véél lelijker dan op die foto![]()
En dat je doof bent verklaart dan weer waarom je niet heel gauw wegrende uit de karaokebar bij het zingen van mij en iemand anders.
Zie je nou wel dat je alles kut vindt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
WB Kisanijaquote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Kisanija het volgende:
Ik heb Amelie nog nooit gezien.
Nee, WZA, Assen dus.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
Over verstoord zelfbeeld gesproken, ik ga zodadelijk al mijn tweede nieuwe broeksriem wegbrengen. De eerste die ik ongepast had gekocht was veeeels te lang, en deze tweede - zelfs gepast- is eigenlijk ook een beetje te lang.
Toch maar voor 2 maten kleiner gaan.
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik snap ook niet dat je hier nog komt, na al je gezellige Tubgirls, en uitroepen dat we stom zijn, en valse beschuldigingen naar Beunkster.
Maar hey, who gives a flying fuck! Ik niet meer in ieder geval
Nee, dát is een geweldig idee! Schoenmaker blijf bij je leestquote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Isa neem jij je pilletjes even snel in jah![]()
![]()
Ik begrijp het, oprecht en vriendelijk bedoeld, ook niet zo heel goed, eigenlijk. Kom je hier nou voor de gezellige sociale contacten?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef Euc- het volgende:
Daarbij, A verrekt het weer hier te komen, en ze snapt niet dat ik nog kom
Nja
* Isabeau gaat een ban aanvragenquote:
Ik wilde je net gaan bellen om je te vertellen dat je moet gaan slapen!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
ik ben véél te lief om daar op in te gaan
![]()
Ik ben nog steeds wakker. Maar dat dachten jullie denk ik al. Belde jij net, Liejannuh? Onbekend nummer en ik was te laat bij de telefoon.
Oh, gezellig! Kom eens langsquote:
ik wil wel mee, maar snipverkouden, dus lijkt me geen goed ideequote:Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zin om te gaan zwemmen. Wie gaat er mee zwemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |