Nico Dijkshoorn
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 06 November 1999).]
Waarschijnlijk met mijn eigen stomheid.
Het is voor Nico's inspiratie alleen maar beter dat hij niet te veel veren in het daarvoor bestemde gat gestoken krijgt. Bejubelde artiesten worden lui.
Toevallig zag ik Johnnie Halliday nog op de TV, en dan zie je wat er kan gebeuren. En wat dacht je van Elvis?
Nee dan Vincent van Gogh, Charles Bukowski en de gemiddelde Nederlandse dichter.
Laat ze maar zweten voor het beste resultaat. Schrijven is schrappen, leed is creatie enz.
Ok 1 veertje dan: "Was weer OK Nico! Ga zo door" (zachtjes uitspreken).
Een Doordevil-fan
quote:
op 11-06-1999 om 11:52 PM schreef Big Papa (onder andere) het volgende:
Rustig Jannie,Het is voor Nico's inspiratie alleen maar beter dat hij niet te veel veren in het daarvoor bestemde gat gestoken krijgt. Bejubelde artiesten worden lui.
Nee dan Vincent van Gogh, Charles Bukowski en de gemiddelde Nederlandse dichter.
Een Doordevil-fan
Vincent van Gogh lijkt me nou niet echt het meest ideale voorbeeld. Sinds die man een paar jaar geleden lekker scoorde met een schilderijtje van zonnebloemen, heb ik althans niks nieuws meer van hem gezien.
quote:
Wat Cyril vanavond, ook met haar handen een halve meter boven Ruud, moet hebben gevoeld is een met huid beklede menselijke poef, voor 95 procent bestaand uit een mengsel van zaad en water
Dit is wel weer de fraaiste vind ik persoonlijk .. en hopla, Nico weer met stip naar nr.1 !
Stukje was erg leuk vooral dat stukje met die peterselie
Komen we bij het volgende punt, als je dan toch kritiek wil spuien, doe dat dan over Veronica en niet over de toch al zwaar geplaagde alternatieve geneeskunde. Als een 'Authoriteit' als jij zich nu ook al negatief gaat uitlaten over de redding van vele nederlanders dan storten die zich straks allemaal depressief van een brug of voor een trein. Scheer trouwens niet alle voodoo over 1 kam, het is een heel complexe godsdienst waar ik een actief volger van ben (mag ik een pluk haar van je ontvangen, kan ik weer verder oefenen).
Er blijkt uit jouw stukje een diepgewortelde minachting voor andere culturen. Wat is er in godsnaam op tegen om oude koffie vermengd met oude knoflook op de hoofdhuid te smeren??? (niet dat het zin heeft, veel beter werkt het op de voorhuid, zeker bij Ruud.) Wij nederlanders, die zo de mond vol hebben van culturele integratie, van begrip voor andermans cultuur, mooi boegbeeld ben je hoor Nico, Xenofobe, vastgeroeste cultuurbarbaar!
Wat ik dan trouwens ook niet begrijp, je bent wel weer heel enthousiast over het feit dat Ruud aan zijn bed vastgemagnetiseerd is. Wees dan een man en bedank Cyril van harte voor haar goede daad, dat is nog wel het minste.
In plaats daarvan doe je haar voorkomen als het stereotype geïmporteerde aziatische seksslavinnetje dat _natuurlijk_ bedreven is in de v[l|r]eselijke geneugten, alleen maar omdat ze orientaalse ouder(s) heeft??? Walgelijk bevooroordeeld, had ik niet achter je gezocht. Nog even en je lijkt op Lebbis & Janssen voordat die doorhadden dat dat soort dingen dus _echt_ niet kunnen bij een nederlands publiek.
Wat de dodelijke saaiheid betreft, ga er maar rustig van uit dat dit gewoon het beproefde principe is: laat de boot niet schommelen als er geen land in zicht is. Zou ik jou wel eens willen zien doen in dat huis. Vraag me af hoelang de bewoners nodig zouden hebben gehad om je aan de haaien te voeren.
Tot slot: NIETS NEGATIEFS OVER ANOEK JA! Hoewel je analyse me correct lijkt moet ze blijven. Ik moet haar eerst nog ff kunnen tikken. Dan kom ik bij jou vragen welk gezicht ik moet gebruiken terwijl ik die 30 meter over het forum naar je nieuw kolom loop.
(Dit moest even, hoe meer Nico aan zijn kritische alter ego spendeert, hoe minder tijd hij over heeft voor de stukjes. Daarom neem ik die negatieve taak maar even over. )
p.s.: Bart moet zich geen zorgen maken over zijn uiterlijk, als Sabine al niet bi is dan is het sowieso ok met haar dat Bart zich van zijn vrouwelijke kant laat zien...
quote:
op 11-07-1999 om 02:06 PM schreef GeGs het volgende:
..
Maar er is een simpele oplossing voor je ergernissen. Doe als ik, KIJK NIET!!!
..
FF inkoppen: LEES NIET!
quote:
..
Komen we bij het volgende punt, als je dan toch kritiek wil spuien, doe dat dan over Veronica en niet over de toch al zwaar geplaagde alternatieve geneeskunde.
..
Analoog hieraan, kun jij dan niet beter bij de stichting skepsis gaan klagen?
Nico, ik vond em weer TOP!!
quote:
Scheer niet alle voodoo over 1 kam, het is een heel complexe godsdienst waar ik een actief volger van ben (mag ik een pluk haar van je ontvangen, kan ik weer verder oefenen).Er blijkt uit jouw stukje een diepgewortelde minachting voor andere culturen. Wat is er in godsnaam op tegen om oude koffie vermengd met oude knoflook op de hoofdhuid te smeren??? (niet dat het zin heeft, veel beter werkt het op de voorhuid, zeker bij Ruud.)
(Dit moest even, hoe meer Nico aan zijn kritische alter ego spendeert, hoe minder tijd hij over heeft voor de stukjes. Daarom neem ik die negatieve taak maar even over.)
Zelfs de kritiek op je eigen stukjes is grappig, Nico.
Maar net iets te vergezocht om geloofwaardig te zijn.
quote:
De D zit verder in het alfabet dan de B. Betekent dat ook dat DD _nog_ erger is dan BB? Het begint er op te lijken. Dat je je minachting voor de bewoners niet voor je kan houden is niet zo erg, we hebben een forum vol met van die mensen. Maar er is een simpele oplossing voor je ergernissen. Doe als ik, KIJK NIET!!!blablablabla......etc...... zien...
Beste GeGs,
Ik zag al bij je profiel dat je hobbie nadenken is....... niet doen dus bij de stukjes van Nico! Ben zelf ook een "pinda" en voel me totaal niet in aangesproken door de woorden van Nico. Ik vind hem geweldig juist! Je kan het ook gewoon zo stellen dat jij een ander soort humor hebt en deze humor dus duidelijk niet kunt plaatsen. Jammer!
Mvrg,
BwennieBren
*grin*
Weer even naar boven halen ook!!!!
ben benieuwd naar je volgende stukje
geniet er elke keer weer van.
Ik kijk minder naar BB (eerst nam ik het op als ik het niet kon zien,nu niet meer,als ik kan kijken doe ik het,anders....jammer dan)
Ik kijk wel nog op dit forum,maar ik merk dat dat bij iedereen minder word,maar ik moet toch elke dag even kijken naar je volgende stukje hoor,en de fanpage van je staat in mijn favs.
Het is maar dat je het weet........
Bij deze en vooral doorgaan want ik geniet er iedere keer weer van G R A N D I O O S!!
quote:
op 11-06-1999 om 10:25 PM schreef doordevil het volgende:
(...)Mooi hoe Bart reageerde op het gesprek met Sabine. Vooral de schaamte over zijn uiterlijk vond ik mooi. Lekker uitgeweest hele avond, goed humeur en twee uur tegen die leuke meid aan staan praten. Je mimiek is weergaloos. Je lacht tijdens het dansen gul je tanden bloot. Tevreden thuis komen, je kijkt in spiegel en je ziet het stuk peterselie op je voortand zitten.
Sollicitatiegesprek, in bloedvorm, gaat goed, je krijgt nog een rondleiding in het bedrijf. Lekker nonchalant over die afdelingen lopen. "Dit zijn misschien je toekomstige collega's" en buiten merken dat allebei je broekspijpen nog in je sokken zitten. Dit, maar dan 15 maal erger, moet Bart hebben gevoeld. Steeds als hij er aan denkt bijt hij heel hard in een kussen. (...)
Fantastisch Nico. Heb hard moeten lachen om je column! Dat wil ik wel vieren met mijn 200e post...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |