Ik ken dus zoeen keilekkere dame

en de enige reden waarom ik weleens met haar praat is vanwege haar looks en mijn droom dat ze een keer heel dronken bij me aanklopt voor een stevige beurt. Dat ze me nooit als potentiele ONS ziet heb ik al enigzins geaccepteerd, maar wat ze me vandaag vertelde brak mijn klomp.
Ze had afgesproken met een of andere kwibus. Ze gingen iets drinken en op een gegeven moment valt er een gore oorsmeerprop uit zijn oor. Elk normaaldenkend mens zou meteen weglopen, maar het bewuste meisje is een heel aardig en filantropisch persoon en zet zich sterk in voor de zwakkeren in de samenleving.
Omdat die jongen ook nog met dat vieze balletje ging spelen en zo zijn hele klauw onder de smurrie zat besefte zij zich dat ze een date had met een verstandelijk gehandicapte of zoiemand die aan begeleidend wonen doet, je kent het wel. Omdat ze dat zo zielig vond gunde zij hem wel een verzetje en besloot ze om met die jongen te seksen,
"anders zou het er nooit van komen voor hem" zei ze letterlijk. Knaapjes ontmaagden vind ze erg leuk :/
Klacht: ik ben gepwned door een verstandelijke beperkte sufkut
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*