Liet zelf ooit 30 euro / dollar (weet niet precies) terugstorten en toen was het een euroquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef Stinosss het volgende:
keine ahnung, mag jij voor me opzoeken![]()
Ik denk dat het dan 30 dollar was, dus 20 euro.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:10 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Liet zelf ooit 30 euro / dollar (weet niet precies) terugstorten en toen was het een euro
5 % ?!?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan 30 dollar was, dus 20 euro.
En het tarfief is (meen ik) 5%, wat dus zou kloppen met jouw 1 euro.
Wie koopt er dan ook een AUTO via eBay, sowieso voor zo'n bedrag iets online kopenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Zenon het volgende:
[..]
5 % ?!?!Als je dan een auto verkoopt op ebay voor 30.000 euro, en je laat het terugboeken verdienen zij 1500 euro
Ik denk meer mensen dan jij denktquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een AUTO via eBay, sowieso voor zo'n bedrag iets online kopen.
Maar niet allemaal via eBay lijkt mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:58 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik denk meer mensen dan jij denkt
Auto importeren uit de VS loont
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:48 schreef Stinosss het volgende:
Dat is wel echt snel ja. EMS? Of gewoon?
Het laden zal wel even duren via usb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:21 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Mijn eerste aankoop ooit bij dealextreme: een usb batterij oplader voor 1.94 dollar. kijken hoe lang hij erover doet.
Ik zoek nog steeds een Chinese kindslaaf om m'n tuin te onderhouden, maar ja, die bieden ze niet aan bij DX. XDquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:37 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met die Chinezen he
You wouldn't know sarcasm if it bit you in the ass..?quote:
Dat maakt me opzich niet zoveel uit, dat weet je met dit soort transacties, het kan mis gaan. Alleen wil ik mijn spullen dan wel krijgen.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:31 schreef Andyy het volgende:
ik kreeg 2 maanden later een rekening voor de belasting
waar gaat het om? hoe zwaar? en hoe duur?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik moet wat terugsturen, en dit staat in de mail:
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
Weet iemand waarmee ik het wel terug kan sturen?
Ik heb het gewoon met TNT gedaan, een andere mogelijkheid zag ik niet. Ik zou wel eerst even aangeven wat de exacte kosten zijn en hoe ze het precies opgestuurd willen hebben. Ben zelf ruim een maand bezig geweest voordat ik een store credit kreeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:29 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik moet wat terugsturen, en dit staat in de mail:
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
Weet iemand waarmee ik het wel terug kan sturen?
MP4 speler van 40 euro , nog geen kilo .quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
waar gaat het om? hoe zwaar? en hoe duur?
Als het verzenden duurder is dan 30% van het product hoeft het toch niet ofzo? Dus in jouw geval, als het verzenden meer dan 12 euro is, hoeft het niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:45 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
MP4 speler van 40 euro , nog geen kilo .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |