Bron..?quote:Op zondag 15 juni 2008 17:32 schreef RacerDKB het volgende:
En per 1 september wordt in de EU het bedrag van 22 euro belastingsvrij importeren verhoogd naar 150 euro, dus dan hoef je je helemaal al geen zorgen meer te maken.
quote:
*Ziet jou al met wat vrienden (om te helpen dragen) daar staan, vertellend over hoeveel je wel niet hebt besteld. En dan een lullig envelopje aantreffen xD.*quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Levertijden beginnen nu toch wel behoorlijk op te lopen heb ik het idee. Ging Zaterdag naar het postkantoor om een mega bestelling op te halen, was het alleen 1 USB kabeltje en een PSP batterij, de rest was nog niet aangekomen.
Ja, maar omdat ze een wit voetje willen halen bij westerse landen in Europa en bij de VS scherpen ze de regels zo erg aan dat er niets meer op te merken is qua ''slechte'' dingen.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Bij mij is alles allang verzonden, alleen aankomen gaat inderdaad steeds trager...
heeft denk ik ook met de olympische spelen te maken
Die zijn toch pas over 2 maanden?
LED natuurlijk, gaat langer mee en is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zuinigerquote:Op maandag 16 juni 2008 17:36 schreef Wekkor het volgende:
Ik ben van plan een degelijke zaklamp te kopen op Dealextreme, maar ik heb geen flauw idee welke een beetje goed is voor een budget van ongeveer ¤20 á ¤30.
Ik zie door de bomen het bos niet meer!
Welke raden jullie mij aan? (het liefst een beetje maglite style)
En wat is beter LED of Xenon?
Thanks!
Het kan nog wel hoor. DSTT kaartje en een dameshorloge 6 juni besteld en vandaag binnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:42 schreef 8D het volgende:
[..]
Maar de levertijden zijn idd stuk langer geworden. Na anderhalve week is mijn bestelling eindelijk op packaging, terwijl het al die tijd op in stock stond.
Plus de aardbeving.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:06 schreef Deezertje het volgende:
Bij mij is alles allang verzonden, alleen aankomen gaat inderdaad steeds trager...
heeft denk ik ook met de olympische spelen te maken
Die zijn toch pas over 2 maanden?
Wat de beste is ligt aan je voorkeur.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef Wekkor het volgende:
Bedankt voor de post.
Is deze écht de beste van al die flashlights? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |