Kan je 23 euro niet opbrengen?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
jawel wel toegevoegd![]()
ik ben het eerste slachtoffer, (nu) niet genoeg geld om het te betalen, steun mij en doneer geld![]()
(in tegenstelling tot andere goede doelen help je hierbij direct het slachtoffer)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5047quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:40 schreef Zenon het volgende:
Ík zoek een tasje van 4,8 x 2,2 x 0,8 inch maar ik kan er geen vinden
kunnen jullie helpen zoeken?
nee een Fenix lampje van 60 dollarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:17 schreef Wisheh het volgende:
wat had je gekocht dan? Mischien dat ze zoveel pakketjes van DX tegen kwamen dat ze het beetje verdacht vonden en gingen nakijken?
Whehe, dat is best wel tofquote:
nee hoor, ik had het een paar topics geleden ook al. ruim 20 euro bijlappen voor mijn heliquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
jawel wel toegevoegd![]()
ik ben het eerste slachtoffer, (nu) niet genoeg geld om het te betalen, steun mij en doneer geld![]()
(in tegenstelling tot andere goede doelen help je hierbij direct het slachtoffer)
04549 Er staat 13 piece. Maar op de verpakking staat 16 deligquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Whehe, dat is best wel tof
Overstock van de Blokker ofzo verkoopt DX voor 3 keer minder
Welk sku nummer was dat?
Bij de Blokker hebben ze deze week een set portofoons in de aanbieding die bij DX voor dezelfde prijs te krijgen is.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Overstock van de Blokker ofzo verkoopt DX voor 3 keer minder
Ik kan ze niet vinden op DX?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:55 schreef mvc het volgende:
[..]
Bij de Blokker hebben ze deze week een set portofoons in de aanbieding die bij DX voor dezelfde prijs te krijgen is.![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zie dezelfde er niet tussenstaan hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:53 schreef xminator het volgende:
schrijf walkie op en dan krijg je een lijstje..
die dingen zijn toch allemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2008 03:08 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde er niet tussenstaan hoor.
Ik ook niet, maar ze komen wel in de buurt..quote:Op zondag 15 juni 2008 03:08 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik zie dezelfde er niet tussenstaan hoor.
Okay, thanks 4 the info..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Pandora batterij werkt iig, gisteren een PSP slim unlocked ermee. Meteen wat spellen op die stick gezet en het lijkt me iig niet trager dan de originele.
Voor mij ligt er nog een pakket op het postkantoor, vergeten het bezorgadres te wijzigen, dit is een pakket van 160 dollar, er staar op het briefje van de postbode niets over dat ik nog moet dokken, moet alleen tekenen (moest ik van de week ook toen het op mijn werk aankwam). Dus ik hoop dat het gewoon zo mee mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |