Containerchinezen..quote:Op maandag 9 juni 2008 06:42 schreef kaakaa het volgende:
[..]
én een gratis chinees bij elke bestelling!
RacerDKB lijkt me ook echt zo'n kneus die niet weet wat vrienden zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 18:06 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja..ik weet niet hoe dat bij jou zit. Maar mijn vrienden zet ik niet af, daar hoef ik niks aan te verdienen. Als je het via marktplaats doet, oke. Maar je eigen vrienden.
En dan nog, diegenen zegt echt niet ''Ik wil die voor 50,- euro hebben''. Die vraagt toch eerst hoeveel jij ervoor moet hebben...
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:31 schreef mvc het volgende:
[..]
RacerDKB lijkt me ook echt zo'n kneus die niet weet wat vrienden zijn
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Karina het volgende:
Er zijn 2 dingen die ik wil bestellen (aansteker en M3 player) allebei uitverkocht of even niet leverbaar.
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was trouwens niet degene die de laser had verkocht voor 50 euro.
[..]
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.
Had dat niet met die Nazi-aanstekers-fuckup te maken?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was trouwens niet degene die de laser had verkocht voor 50 euro.
[..]
Die aanstekers enzo zijn momenteel niet bezig omdat de douane regels aangescherpt zijn, en DX bezig is met ervoor zorgen dat ze nog wel mogen verzenden.
Ja en sommige mensen gaan ook huilen in dit topicquote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Stinosss het volgende:
Yes! We gaan weer een heel topic vullen vervuilen met meldingen dat je weer wat besteld hebt, of weer wat hebt ontvangen![]()
nee, we geven elkaar ook tips over wat leuke items zijn en we praten over de duurzaamheid, nuttigheid en prijs-kwaliteit verhoudingquote:Op maandag 9 juni 2008 17:25 schreef Stinosss het volgende:
Yes! We gaan weer een heel topic vullen vervuilen met meldingen dat je weer wat besteld hebt, of weer wat hebt ontvangen![]()
Dat is die ene van 1250 dollar, waar er maar één per maand van word gemaaktquote:Op maandag 9 juni 2008 18:09 schreef jpg97 het volgende:
WTF?!
Check dit filmpje!
nu moet ik die hebben
Ik heb er een besteld, de 4 inch.. Deze komt echter op m'n router achterop, maar is ook bedoeld voor wireless kaartjes. Is helaas nog niet binnen, dus kan je niet zeggen of ie bevalt.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:33 schreef Cahir het volgende:
Iemand ervaring met wireless netwerkkaart atennes @ DX?
Het gebeurt best vaak hoor. Als je een product in je Wish List zet staat er een melding bij als het goedkoper is geworden. Of je kan kiezen dat je een mailtje krijgt als hij weer in voorraad is/goedkoper wordt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Gebeurt het eigenlijk vaak dat DX de prijzen aanpast?
En dan het liefst naar beneden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:11 schreef Gamer_V het volgende:
Iemand heeft het vast wel eens gezegd, maar dit is echt de beste categorie: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.709
Driving aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |