ik heb 'm ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:32 schreef rene90 het volgende:
16-6 bestel rond 23.00
20-6 rond 18.00 mededeling dat het verzonden is
(gaat om een magnesiumstick maar oke)
3 wekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:18 schreef Stinosss het volgende:
Even een vraag. Een tijd geleden werden pakjes van DX netjes afgegeven op het postkantoor/TNT-servciepoint wanneer ik niet thuis was. Prima allemaal, maar weet iemand hoelang ze pakjes daar vasthouden? Ik kan het zo op internet niet vinden.
Dit allemaal ivm met mijn komende vakantie van 14dagen.
Tntpost.nl -> Consumenten -> Pakketten -> Pakket ontvangen -> Bezorgservicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:18 schreef Stinosss het volgende:
Ik kan het zo op internet niet vinden.
En dat maakt uit voor die drie weken omdat?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:24 schreef Stinosss het volgende:
Nou...dat wist ik ook wel. Ik wist alleen niet of dat ook op aangetekende post van toepassing was. Een tijd geleden lagen hier namelijk regelmatig bonnetje in de bus dat ik het het poststuk de dag erna kon ophalen bij het TNT-service punt om de hoek terwijl de buren toch echt wel thuis waren.
Wat staat er bij die order bij Invoice dan? Zijn die 20 artikelen uberhaupt wel verzondne?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren lag er weer een deellevering op de mat, slechts een weegschaal een een USB-GSM oplaadsetje. Opzich klopt het allemaal prima, dit is precies de levering die ze aangeven als levering #3. Maar de grote bulk met zeker 20 artikelen heb ik nog steeds niet gezien....
Ja, het is keurig in 3 delen verdeeld. #1 #2 #3 staat er, en de 2 delen die ik wel al heb gehad kloppen 1 op1 met dat lijstjequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat staat er bij die order bij Invoice dan? Zijn die 20 artikelen uberhaupt wel verzondne?
Hebben ze zat toch? Ik heb de versie die tot 500gram kan met stapjes van 0.1 gram. Die is dus net binnen, werkt primaquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef deepart het volgende:
Ik zoek een weegschaal die grammen meet...
Heb je al gecontrolleerd of hij ook echt precies meet? Dus iets erop leggen dat je precies het gewicht van weet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben ze zat toch? Ik heb de versie die tot 500gram kan met stapjes van 0.1 gram. Die is dus net binnen, werkt prima.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.406quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb je al gecontrolleerd of hij ook echt precies meet? Dus iets erop leggen dat je precies het gewicht van weet?En wat kost dat trouwens?
Ah, zo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is keurig in 3 delen verdeeld. #1 #2 #3 staat er, en de 2 delen die ik wel al heb gehad kloppen 1 op1 met dat lijstje.
Alleen shipment part #1 is dus nog niet binnen....
Alles wat DX verkoopt kan je in China op de straat ook kopen jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef athlonkmf het volgende:
Herken ik hier wat DE producten?
http://flickr.com/photos/skrlo/2251782794/sizes/l/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |