quote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef zagevent het volgende:
Staat er zo'n documentaire op op Canvas over Congolese soldaten die vrouwen verkrachten. Soms zijn dat geen vrouwen, maar meisjes van 2 à 3 jaar.![]()
Toen de reportageploeg aan enkele van die verkrachters vroeg waarom ze vrouwen verkrachten werd o.a. het volgende geantwoord:
"Het moet voor onze toverdrank"
"Tja, we zitten daar een poosje zonder vrouw in de rimboe"
"Soms wordt een vrouw verkracht door 20 man"
"Verkracht worden is een teken van vaderlandsliefde"
"Als we niet verkrachten, werkt de toverdrank niet"
"Ik verkracht zelf wel, maar ik zou de man doden die dat bij mijn vrouw, moeder en zussen doet"
Klacht: Negers die niks beschaving hebben. Het westen had nooit uit Afrika moeten weggaan
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:53 schreef zagevent het volgende:
Staat er zo'n documentaire op op Canvas over Congolese soldaten die vrouwen verkrachten. Soms zijn dat geen vrouwen, maar meisjes van 2 à 3 jaar.![]()
Toen de reportageploeg aan enkele van die verkrachters vroeg waarom ze vrouwen verkrachten werd o.a. het volgende geantwoord:
"Het moet voor onze toverdrank"
"Tja, we zitten daar een poosje zonder vrouw in de rimboe"
"Soms wordt een vrouw verkracht door 20 man"
"Verkracht worden is een teken van vaderlandsliefde"
"Als we niet verkrachten, werkt de toverdrank niet"
"Ik verkracht zelf wel, maar ik zou de man doden die dat bij mijn vrouw, moeder en zussen doet"
Klacht: Negers die niks beschaving hebben. Het westen had nooit uit Afrika moeten weggaan
Real smartquote:"Ik verkracht zelf wel, maar ik zou de man doden die dat bij mijn vrouw, moeder en zussen doet"
Zie de post boven je. Echt wat om jaloers op te zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef behangplakker het volgende:
Wedden dat half Fok! hier jaloers is, beetje vrouwen kunnen verkrachten en het simpel afdoen met een excuus als: Het moet voor onze toverdrank
Kristel is lekkerquote:Op zondag 8 juni 2008 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon herkoloniseren dat kutland en wat orde op zaken stellen
Als dat zo een tijdje doorgaat, is er straks nog maar 1 kerel.quote:"Ik verkracht zelf wel, maar ik zou de man doden die dat bij mijn vrouw, moeder en zussen doet"
Maar waarom allemaal maar van die korte filmpjes? Post eens een mpeg ofzoquote:
Ik heb het erover dat je vrouwen kan verkrachten terwijl je er met zoiets simpels vanaf komtquote:Op zondag 8 juni 2008 21:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zie de post boven je. Echt wat om jaloers op te zijn
Ja, want daar heb je tenminste lekker wijvenquote:Op zondag 8 juni 2008 22:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat je vrouwen kan verkrachten terwijl je er met zoiets simpels vanaf komtDoe het is in Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |