abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 21:52:00 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_216558
Om op Danny's vraag terug te komen, hier een deel 2, Topic 1 blijkt gesloten.

Nu hetgeen dat dit Forum groot heeft gemaakt, het enigszins begint te slopen , voelde ik me geroepen de vraag opnieuw te stellen.

En de groetjes van mij.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zaterdag 6 november 1999 @ 22:00:00 #2
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216559
Nu ik Danny zwanger heb gemaakt en ten huwelijk heb gevraagd kunnen we denk ik nog wel lang doorgaan als hij besluit mij te huwen .Gaan we eerst naar de Honeymoon quizz en daarna doen we de bevalling live op tv , kunnen we dit forum dus open houden tv uitzendingen genoeg dan
pi_216560
Het forum zal worden opgesplitst in de volgende secties, naar militair voorbeeld:

1. HQ: Zij die iets te melden hebben of dat in elk geval sterk vermoeden. Meest voorkomende topic(s): "Ik weet wie Kennedy vermoordde", of "Analyse van het balts gedrag van de geelblauwe Snotsnip". Menen altijd ALLES wat ze schrijven.

2. Officers : Deze categorie blijft voorlopig steken bij bovengenoemd vermoeden.

3. Barakken: In training. Mogen alleen posten na schriftelijke goedkeuring van HQ. Mogen wel alles lezen. Meest voorkomende topic: "I want to praise You", gericht aan favoriete HQ member.

4. Latrines: De FOK onderwereld, wannabees. Hebben wellicht wat te melden, maar gebruiken niet de juiste etiquette en worden daarom verbannen. Mogen NIETS posten, alleen lezen.

zondag 7 november 1999 @ 01:56:00 #4
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_216561
Hoe jammer ik het vind dit te melden maar ik denk dat het geleidelijk aan rustiger wordt. Na de laatste BB-aflevering zullen de mensen nog wel blijven rondhangen om na te praten over de bewoners. De bewoners zullen in de eerste weken van het nieuwe jaar nog volop in programma's verschijnen en in de roddelpers en hierover zal gepraat worden. Na verloop van tijd zal er weer een speciale BB-aflevering komen waarin alle bewoners met elkaar herenigd worden( BB-1 maand later bijvoorbeeld). Er zal over ditjes en datjes gesproken worden en hierdoor zal dit forum weer wat drukker worden. Na een weekje of 2 of 3(?) zullen alleen nog de vaste bezoekers hier terugkeren. Met vaste bezoekers bedoel ik de oude garde.

Dus ik kan nu alleen nog zeggen: "time will tell".........

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_216562
Kunnen straks natuurlijk ook de spaanse Big Brother gaan volgen op de streams.
Moet iemand wel een automatische vertaler inbouwen.
Lijkt me wel leuk een spaanse ruud te zien.Volgens mij ligt die de hele dag onder het bed.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

maandag 8 november 1999 @ 10:00:00 #6
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_216563
quote:
op 11-07-1999 om 02:43 AM schreef el torro het volgende:
Kunnen straks natuurlijk ook de spaanse Big Brother gaan volgen op de streams.
...

Misschien dat we dan ook (weer) een ludieke actie kunnen doen. Paprika's over de schutting gooien met een (spaanse) boodschap.

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')