nee geen subs, mijn Duits is ook niet denderend maar goed te volgen hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
DVD box met subs bestaan zeker nog niet? Ik had frans gekozen op de HAVO dus mijn duits is beroerd. Gelukkig krijg ik met VWO wel weer duits
na de laatste aflevering van seizoen 2 moet er ook geen seizoen 3 komenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:54 schreef Cahir het volgende:
Zo snel gaat het. Ik vind het jammer dat er geen seizoen 3 komt. Deze serie is geniaal. Nu maar hopen dat seizoen 2 net zo goed is als 1. Vandaag was er niet zo veel super humor, meer het romantiek genre wat aan bod kwam.
Heb ze gevonden, ben benieuwd of ik het kan volgen zonder subs.quote:
Met mijn basisschool Duits lees ik dat er een derde seizoen komt met 16 afleveringen?quote:Op zondag 15 juni 2008 20:54 schreef Cahir het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen seizoen 3 komt.
Idd, op DasErste.de kan je ze nog allemaal terug vinden (namen etc.) super handigquote:Op zondag 15 juni 2008 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
na de laatste aflevering van seizoen 2 moet er ook geen seizoen 3 komen
]
en ep 2 is ook nog steeds leuk hoor (vond ik iig)
Er wordt trouwens ook mooie muziek gebruikt in de serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondag komt het in ieder geval niet, of onze tv-gids moet het gewoon niet vermelden....quote:
ik heb de serie op dvd en al uitgekeken dus zeker niet het eindequote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:44 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Zondag komt het in ieder geval niet, of onze tv-gids moet het gewoon niet vermelden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |