De gemiddelde Fok!user lijkt me best wel geschikt voor het programma dat als volgt op internet zo aangekondigd wordt:
"Vandaag is het zover! Dan zijn BNN babes Katja en Bridget samen te zien in Lijst 0, het politieke programma voor jongeren.
Politiek programma? Dat is toch saai? Niet meer, want BNN bestormt het Binnenhof met twee enorme babes. Dat betekent niet alleen dat jouw mening er vanaf nu ècht toe doet en ook gehoord wordt, we gaan er ook voor zorgen dat er vanaf nu geen politicus meer veilig is voor deze doortastende BNN-babes. Hoe ver ze gaan? Kijk zelf aanstaande maandag naar de eerste aflevering waarin ze onder andere praten met ministers Jorritsma, Zalm en Netelenbos. Ook verrassen ze Pim Fortuyn op z'n verjaardag.
Lijst 0, Vanavond om 21.20 uur bij BNN op Ned. 2"
dit is de site lijst nul
Ik ga er wel even naar kijken, want misschien kan ik er nog wat mee.
quote:Haha.
Op maandag 11 maart 2002 17:17 schreef gtotep het volgende:
Jammer dat ze niet echt meedoen.
Dan zouden we onze mening kunnen laten zien in plaats van laten horen.
Ik had ze nog een goede kans gegeven op 3 a 4 zetels ook.
quote:Grafsnollen... Waar staat dat voor...?
Op maandag 11 maart 2002 16:42 schreef Kimmie het volgende:
Ondanks dat ik het 2 graf snollen vindwil ik toch even aankondigen dat vanavond op tv het programma komt over Lijst 0.
De gemiddelde Fok!user lijkt me best wel geschikt voor het programma dat als volgt op internet zo aangekondigd wordt:
"Vandaag is het zover! Dan zijn BNN babes Katja en Bridget samen te zien in Lijst 0, het politieke programma voor jongeren.
Politiek programma? Dat is toch saai? Niet meer, want BNN bestormt het Binnenhof met twee enorme babes. Dat betekent niet alleen dat jouw mening er vanaf nu ècht toe doet en ook gehoord wordt, we gaan er ook voor zorgen dat er vanaf nu geen politicus meer veilig is voor deze doortastende BNN-babes. Hoe ver ze gaan? Kijk zelf aanstaande maandag naar de eerste aflevering waarin ze onder andere praten met ministers Jorritsma, Zalm en Netelenbos. Ook verrassen ze Pim Fortuyn op z'n verjaardag.
dit is de site lijst nulIk ga er wel even naar kijken, want misschien kan ik er nog wat mee.
Zo. Dat is intelligente opmerking nummer 1 .
quote:Je bent verliefd!
Ondanks dat ik het 2 graf snollen vindwil ik toch even aankondigen dat vanavond op tv het programma komt over Lijst 0.
Mag je best zeggen hoor. Je hoeft echt niet zo'n stukje te plaatsen om je ongebreidelde passie voor de 2 dames te verbergen.
quote:Ik heb er niet voor niets
Op maandag 11 maart 2002 17:59 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Grafsnollen... Waar staat dat voor...?
quote:tsssssk! alof ik mijn onbewuste driften niet de baas ben!
Op maandag 11 maart 2002 18:45 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Je bent verliefd!
Mag je best zeggen hoor. Je hoeft echt niet zo'n stukje te plaatsen om je ongebreidelde passie voor de 2 dames te verbergen.
quote:Ik ben hem nog steeds aan het zoeken in jouw post.
Op maandag 11 maart 2002 18:37 schreef k_i_m het volgende:.
Zo. Dat is intelligente opmerking nummer 1
.
Maar ik vind ik ook dat ze gewoon mee zouden moeten gaan doen. Verder vind ik het programma bij voorbaat al mislukt omdat het uitgaat van een complete onnozelheid op politiek gebied bij iedereen die ook maar een beetje jeugdig is. En waarschijnlijk is de zelfreflectie van de snolletjes zo dat ze denken dat alles wat voor hen geldt ook voor de rest van jonger Nederland geldt. Volgens mij weten wel aardig wat jongeren hoe het werkt op het Binnenhof.
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:52 schreef Kimmie het volgende:[..]
tsssssk! alof ik mijn onbewuste driften niet de baas ben!
quote:Nee vooral NIET, bewust HIER neergezet!
Op maandag 11 maart 2002 18:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Deze kan beter naar tv denk ik...
quote:Hoe kun je de baas zijn over iets waarvan je je niet bewust bent en dus ook niet bewust bent dat je daarover de baas bent?
tsssssk! alof ik mijn onbewuste driften niet de baas ben!
quote:Hehe de eerste intelligente opmerking hier!
Op maandag 11 maart 2002 19:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Hoe kun je de baas zijn over iets waarvan je je niet bewust bent en dus ook niet bewust bent dat je daarover de baas bent?
quote:Dus je bent je ervan bewust dat je vorige posts in dit topic onzin zijn?
Op maandag 11 maart 2002 19:09 schreef Kimmie het volgende:[..]
Hehe de eerste intelligente opmerking hier!
quote:ab-so-luut
Op maandag 11 maart 2002 19:14 schreef Seborik het volgende:[..]
Dus je bent je ervan bewust dat je vorige posts in dit topic onzin zijn?
quote:Beter zoeken, mevrouw.
Ik ben hem nog steeds aan het zoeken in jouw post.
(en Katja en Bridget zijn lekkere wijven)
Maar nu wordt het dus tijd voor een jongere generatie
quote:Nou wat zijn ze oud.
Op maandag 11 maart 2002 21:47 schreef Aernout het volgende:
Nou, Bridget en Katja zijn wel over hun top hoor (oud!).
Bridget
Je bent zelf een ouwe lul man.
Hup, tijd voor een nieuwe generatie Aernout.
quote:Ik denk dat de andere lijsttrekkers wel graag met haar in een 1 op 1 debat willen gaan
Op maandag 11 maart 2002 21:51 schreef Aernout het volgende:
STEM LIJST -1 !!!
Met allochtone lijst trekster
[afbeelding]
quote:Nou nou, ik zou niet echt zeggen oud.
Bridget vind ik echt niks meer. Waarom heeft die doos d'r haar afgeknipt
Katja heeft nog steeds lekkere tietjuhs (waar ze terecht lekker mee loopt te showen).
Jammer dat ze niet echt meedoen, want anders zou keihard kunnen worden aangetoond dat je met voldoende mediageniekheid, en slimme marketing, zo een paar zetels bij elkaar kan roeien.
M.a.w. dat vorm tegenwoordig belangrijker dan inhoud is!
quote:Dat is altijd zo geweest
Op maandag 11 maart 2002 22:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
M.a.w. dat vorm tegenwoordig belangrijker dan inhoud is!
quote:Idd.
Op maandag 11 maart 2002 22:13 schreef Aernout het volgende:[..]
Dat is altijd zo geweest
Lood om oud ijzer.
quote:Waanzinnig format! Een soort Star Academy/Starmaker voor politici!
[b]Op maandag 11 maart 2002 22:12 schreef Jammer dat ze niet echt meedoen, want anders zou keihard kunnen worden aangetoond dat je met voldoende mediageniekheid, en slimme marketing, zo een paar zetels bij elkaar kan roeien.
P-olitic.
Volgens mij verveelden de twee popjes zich ontzettend bij Leefbaar Nederland op het congres en ook daar leken ze me niet echt op hun gemak. Het zogenaamd spontaan grappige kwam er niet echt uit.
Ik moet Aernout meegeven dat de 2 idd een beetje over hun top heen zijn. Niet zozeer qua leeftijd als wel qua hoofd, genoeg van gezien dus idlvdt. Leuk programma voor een 3 VMBO scholier lijkt mij die geinteresseerd is in de kleding en haardracht van Bridget en Katja.
btw Aernout waarom plaatjs je nu al zeker een jaar steeds weer dat chinese dingentje in dat blauwe outfitje
quote:LOL!
Op maandag 11 maart 2002 22:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
misschien wordt het wel niet op prijs gesteld, maar dan toch even ontopic:
[off-topic]Twee sufkutten.[/off-topic]
quote:Tenenkrommend idd. Ik schoot alleen even in de lach toen Fortuyn de deur weer dicht deed en Bridget opmerkte: 'Nou, in het echt valt ie best mee.'
Op dinsdag 12 maart 2002 06:58 schreef Kimmie het volgende:
zo nu en dan ronduit tenenkrommend
quote:Kan het nog nergens vinden, maar als het Vragenuurtje uit is gelopen, komt het wel vaker voor dat herhalingen definitief vervallen, dus je hebt best kans dat het misschien niet meer komt.
Op dinsdag 19 maart 2002 15:07 schreef Kimmie het volgende:
Wilde ik het net gaan kijken (herhaling) zie ik tijdens het vragenuurtje in beeld verschijnen, de mededeling dat het niet door gaat, wanneer wordt het dan wel herhaald?
quote:Ondertussen ben ik verliefd
dit is de site lijst nulIk ga er wel even naar kijken, want misschien kan ik er nog wat mee.
En ik moet zeggen, het was goed te doen
Elke maandag 19.30 op Ned 2 bij BNN, Lijst NUL, kijken he!
(overigens, dit pas echt veel meer bij politiek hoor, ik voel me nu niet uitgedaagd om verder nog iets politieks inhoudelijks over het programma te zeggen)
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:03 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ondertussen ben ik verliefd
op Bridget, (wat een ogen, wat een gezicht!)
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:45 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Je bent verliefd!
quote:
Bridget vind ik echt niks meer. Waarom heeft die doos d'r haar afgeknipt
Katja heeft nog steeds lekkere tietjuhs (waar ze terecht lekker mee loopt te showen).
Wie wou je er dan voor in de plaats?? Die doos van Mental Theo??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |