abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2002 @ 15:59:45 #1
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_3457165
http://www2.hku.nl/~marc4/tweakers/upc.jpg

Ja dit voelt kut

-edit erg slecht voor de layout en duurt erg lang met laden, dus wie het lezen wil klik er maar op -

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 12-03-2002 20:18]

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_3457179
Hoe in GODSNAAM kan je het zover laten komen dan!?!?

EIGEN SCHULD, DIKKE DIKKE BULT!!

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_3457186
Eigen schult, dikke bult.. Of ben je genaaid door UPC?
Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
pi_3457194
Tja dat wordt dokken, je moet ook optijd betalen
  maandag 11 maart 2002 @ 16:04:00 #5
8266 drLiter
pi_3457195
Ja ik kreeg al zo weinig afschrijvingen afgelopen jaar
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  maandag 11 maart 2002 @ 16:05:12 #6
8266 drLiter
pi_3457207
Naja, nu nog ff lekker door fok!ken

nu kan ik et nog zeg ik altijd maar hehehe

pi_3457209
ghehe geen last van...

ouders betalen

Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
pi_3457216
quote:
Op maandag 11 maart 2002 16:05 schreef drLiter het volgende:
Naja, nu nog ff lekker door fok!ken

nu kan ik et nog zeg ik altijd maar hehehe

JEZUS! What a ignorant fuck! Vind het zeker wel stoer?!

...nou enjoy de deurwaarders..

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_3457242
beetje erg dom om je rekening op te laten lopen naar zo'n hoog bedrag , hoeveel maanden heb je hierover gedaan , mijn hoogste rekening in 2 maanden was 600 gulden dus 275 euro
pi_3457250
Kun je die bijlage ook even scannen?

Gewoon voor de lol. .

maandag 11 maart 2002 @ 16:18:55 #11
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_3457306
Sorry hoor, maar dan ben je echt dom! Nou ja, zoals al gezegd heb maar veel plezier met de deurwaarder; die zal er wel voor zorgen dat ze met jouw een regeling treffen.

....

Qui habet aures audiendi audiat
pi_3457373
Ah, mijn salaris komt binnenkort weer binnen.
  maandag 11 maart 2002 @ 16:31:15 #13
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_3457413
En weet je nu wat het leukste is??
Voor hetzelfde geld melden ze je gepruts aan bij het BKR?
en als je dat niets zegt: Gedurende minimaal 5 jaar heb je dan een negatieve registratie aan je broek hangen,
kun je het dus wel vergeten als je een nieuwe creditcard, lening of iets soortgelijks wil. Stoer he?
pi_3457637
Zo, daz slim... Maar dat UPC dat zo lang laat doorsudderen,.. waarom disconnecten ze je niet gewoon?

Ik kreeg laatst ook een aangetekende brief, waarin mij vriendelijk werd verzocht 1700 gulden te betalen... was een werkgever van een jaar geleden, en die had ooit teveel geld gestort,... wist ik veel?! (dacht er toen niet bij na)

Het rare is dat het volgens mij wel op mijn jaaroverzicht staat (als inkomsten)

Dus na ruim een jaar tijd, wouden ze dit bedrag binnen 8 dgn hebben,...

Heb de vriendelijke man opgebeld, dat ik welwillend ben om te betalen (ookal is het HUN fout geweest destijds) maar ik heb geen cent te makken.. Ben werkeloos (2 weken nu) en kan zo'n bedrag niet ff ophoesten...

Mag over een maand terugbellen, en kan dan een regeling treffen met ze over het terugbetalen in termijnen... (niet in 1 keer)

Je moet UPC aangeven dat je welwillend bent te betalen,. anders krijg je echt de deurwaarder aan je broek,..

Maar als je zo graag ignorant wil zijn, best,... zoals andere mensen al zeiden,.. veel plezier met de deurwaarder,...

The captain of your brainship is drunk.
  maandag 11 maart 2002 @ 17:13:59 #15
8266 drLiter
pi_3457681
quote:
Op maandag 11 maart 2002 17:09 schreef Swatkat het volgende:
Zo, daz slim... Maar dat UPC dat zo lang laat doorsudderen,.. waarom disconnecten ze je niet gewoon?

Ik kreeg laatst ook een aangetekende brief, waarin mij vriendelijk werd verzocht 1700 gulden te betalen... was een werkgever van een jaar geleden, en die had ooit teveel geld gestort,... wist ik veel?! (dacht er toen niet bij na)

Het rare is dat het volgens mij wel op mijn jaaroverzicht staat (als inkomsten)

Dus na ruim een jaar tijd, wouden ze dit bedrag binnen 8 dgn hebben,...

Heb de vriendelijke man opgebeld, dat ik welwillend ben om te betalen (ookal is het HUN fout geweest destijds) maar ik heb geen cent te makken.. Ben werkeloos (2 weken nu) en kan zo'n bedrag niet ff ophoesten...

Mag over een maand terugbellen, en kan dan een regeling treffen met ze over het terugbetalen in termijnen... (niet in 1 keer)

Je moet UPC aangeven dat je welwillend bent te betalen,. anders krijg je echt de deurwaarder aan je broek,..

Maar als je zo graag ignorant wil zijn, best,... zoals andere mensen al zeiden,.. veel plezier met de deurwaarder,...

Ignorant, dat woord is nu al twee keer gevallen, en stoer ook al..

waar de fok! maken jullie dat nou weer uit op ?

pi_3457763
quote:
Op maandag 11 maart 2002 17:13 schreef drLiter het volgende:

[..]

Ignorant, dat woord is nu al twee keer gevallen, en stoer ook al..

waar de fok! maken jullie dat nou weer uit op ?

Uhm, het niet serieus nemen, of de ernst van zo'n flinke rekening niet beseffen?
(uit je 2 post onder de rekening heb ik het dan over, dat je het wel "lollig" vind....)

Maarja,... succes ermee... Lijkt me erg moeilijk nml om zo'n rekening te dokken als je student bent (dat was je toch nog bij DMD ?)

Advies: bel UPC op, en zeg dat je welwillend bent te betalen,... zodra je aangeeft het te WILLEN betalen,. kunnen ze je "niks" maken....

Maarja,... good luck anywayzzz

pi_3457801
Nou ik heb nu zelf 4 maanden chello, zelfs al 2 keer gebeld waar mijn rekening blijft maar ik krijg maar steeds geen rekening binnen van ze. Nou, mocht ik zo'n brief binnen krijgen dan ga ik echt kijken of hier juridiscj iets aan te doen valt.
  Eindredactie Games maandag 11 maart 2002 @ 17:29:33 #18
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3457826
quote:
Op maandag 11 maart 2002 17:27 schreef erikh het volgende:
Nou ik heb nu zelf 4 maanden chello, zelfs al 2 keer gebeld waar mijn rekening blijft maar ik krijg maar steeds geen rekening binnen van ze. Nou, mocht ik zo'n brief binnen krijgen dan ga ik echt kijken of hier juridiscj iets aan te doen valt.
chello is echt een bitch als het om rekeningen gaat... ik moest ook al 3 maanden ineens betalen...binnen 14 dagen als het wel ff kan... nooit een rekening gehad
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 11 maart 2002 @ 17:30:26 #19
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_3457841
quote:
Op maandag 11 maart 2002 17:22 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Uhm, het niet serieus nemen, of de ernst van zo'n flinke rekening niet beseffen?
(uit je 2 post onder de rekening heb ik het dan over, dat je het wel "lollig" vind....)

Maarja,... succes ermee... Lijkt me erg moeilijk nml om zo'n rekening te dokken als je student bent (dat was je toch nog bij DMD ?)

Advies: bel UPC op, en zeg dat je welwillend bent te betalen,... zodra je aangeeft het te WILLEN betalen,. kunnen ze je "niks" maken....

Maarja,... good luck anywayzzz

Als je niet in de brief gestelde termijn hebt gereageerd, valt er niets meer te regelen en word je dan zoals ze dan zo mooi noemen: In gebreke gesteld en wordt het alsnog deurwaarderswerk. Dus alleen bellen is niet genoeg; spreek een betalingsregeling af anders heb je dus echt een probleem.
  maandag 11 maart 2002 @ 17:35:41 #20
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3457892
Oke, ik snap niet zo waarom je dan niet elke maand betaald heb maar dat ze het zo lang hebben laten duren is typisch UPC. Ik heb geen goed woord voor ze over en denk er ernstig over naar een andere provider te gaan. Ik heb tig keer een fax gestuurd met de mededeling dat ze het abonnement van mijn rekening moeten afhalen maar nee..... ze blijven het afhalen van de rekening van mijn ex. KLINKT LEUK maar helaas krijg ik constant die ex van me kwaad aan de deur. En bellen heeft ook geen zin, je belt, wacht tig minuten en dan ben je eindelijk erdoorheen en dan leggen ze of de hoorn erop of ze sturen je weer door..

Maar dat neemt dus niet weg dat je die rekening niet zo hoog had moeten laten oplopen.... nu zie je de consequenties van jouw nalatigheid....

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_3457920
ow, ik zit al ruim twee maanden te wachten tot ze de borg van mijn geretourneerde kabelmodem terugstorten. Vraag maar of je die mag verrekenen, want terugbetalen doet die failliete club kennelijk niet meer....
pi_3458021
quote:
Op maandag 11 maart 2002 17:30 schreef tisauch het volgende:

[..]

Als je niet in de brief gestelde termijn hebt gereageerd, valt er niets meer te regelen en word je dan zoals ze dan zo mooi noemen: In gebreke gesteld en wordt het alsnog deurwaarderswerk. Dus alleen bellen is niet genoeg; spreek een betalingsregeling af anders heb je dus echt een probleem.

Bellen, afspreken, en in een (aangetekende) brief hetgene wat is afgesproken toezenden...

en idd binnen de gestelde termijn....

Wel erg slordig trouwens dat er een flinke typfout in die "standaard" brief staat..

dinsdag 12 maart 2002 @ 12:03:24 #23
8266 drLiter
pi_3463944
Mensen maak u niet druk, et komt wel goed... in time...
pi_3464512
wow dat is niks vergeleken met die 3 maanden achterstand (150 euro) die ik aan upc rekeningen heb
we are.. slaves to the rave
  dinsdag 12 maart 2002 @ 13:35:13 #25
10888 Kayuk
Home away from home
pi_3464561
Zeg van UPC wat je wilt, maar ze sturen wel duidelijke en beleefde brieven. daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Feit blijft wel dat ik al sinds augustus 2001 wacht op teruggave van mijn Chello modemborg en dat ik al in 2,5 maand geen rekening heb gekregen voor Priority Telecom. )komt bij UPC maandelijks i.t.t KPN)

Ontopic: Lullig dat bepaalde mensen drLittle 'ignorant' of 'stoer' noemen, maar hij mag dan ook wel vertellen hoe die rekening zo is opgelopen. Waarom scant hij h'm anders in?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')