Ja dit voelt kut
-edit erg slecht voor de layout en duurt erg lang met laden, dus wie het lezen wil klik er maar op -
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 12-03-2002 20:18]
EIGEN SCHULD, DIKKE DIKKE BULT!!
nu kan ik et nog zeg ik altijd maar hehehe
ouders betalen
quote:JEZUS! What a ignorant fuck! Vind het zeker wel stoer?!
Op maandag 11 maart 2002 16:05 schreef drLiter het volgende:
Naja, nu nog ff lekker door fok!kennu kan ik et nog zeg ik altijd maar hehehe
...nou enjoy de deurwaarders..
....
Ik kreeg laatst ook een aangetekende brief, waarin mij vriendelijk werd verzocht 1700 gulden te betalen... was een werkgever van een jaar geleden, en die had ooit teveel geld gestort,... wist ik veel?! (dacht er toen niet bij na)
Het rare is dat het volgens mij wel op mijn jaaroverzicht staat (als inkomsten)
Dus na ruim een jaar tijd, wouden ze dit bedrag binnen 8 dgn hebben,...
Heb de vriendelijke man opgebeld, dat ik welwillend ben om te betalen (ookal is het HUN fout geweest destijds) maar ik heb geen cent te makken.. Ben werkeloos (2 weken nu) en kan zo'n bedrag niet ff ophoesten...
Mag over een maand terugbellen, en kan dan een regeling treffen met ze over het terugbetalen in termijnen... (niet in 1 keer)
Je moet UPC aangeven dat je welwillend bent te betalen,. anders krijg je echt de deurwaarder aan je broek,..
Maar als je zo graag ignorant wil zijn, best,... zoals andere mensen al zeiden,.. veel plezier met de deurwaarder,...
quote:Ignorant, dat woord is nu al twee keer gevallen, en stoer ook al..
Op maandag 11 maart 2002 17:09 schreef Swatkat het volgende:
Zo, daz slim... Maar dat UPC dat zo lang laat doorsudderen,.. waarom disconnecten ze je niet gewoon?Ik kreeg laatst ook een aangetekende brief, waarin mij vriendelijk werd verzocht 1700 gulden te betalen... was een werkgever van een jaar geleden, en die had ooit teveel geld gestort,... wist ik veel?! (dacht er toen niet bij na)
Het rare is dat het volgens mij wel op mijn jaaroverzicht staat (als inkomsten)
Dus na ruim een jaar tijd, wouden ze dit bedrag binnen 8 dgn hebben,...
Heb de vriendelijke man opgebeld, dat ik welwillend ben om te betalen (ookal is het HUN fout geweest destijds) maar ik heb geen cent te makken.. Ben werkeloos (2 weken nu) en kan zo'n bedrag niet ff ophoesten...
Mag over een maand terugbellen, en kan dan een regeling treffen met ze over het terugbetalen in termijnen... (niet in 1 keer)
Je moet UPC aangeven dat je welwillend bent te betalen,. anders krijg je echt de deurwaarder aan je broek,..
Maar als je zo graag ignorant wil zijn, best,... zoals andere mensen al zeiden,.. veel plezier met de deurwaarder,...
waar de fok! maken jullie dat nou weer uit op ?
quote:Uhm, het niet serieus nemen, of de ernst van zo'n flinke rekening niet beseffen?
Op maandag 11 maart 2002 17:13 schreef drLiter het volgende:[..]
Ignorant, dat woord is nu al twee keer gevallen, en stoer ook al..
waar de fok! maken jullie dat nou weer uit op ?
Maarja,... succes ermee... Lijkt me erg moeilijk nml om zo'n rekening te dokken als je student bent (dat was je toch nog bij DMD ?)
Advies: bel UPC op, en zeg dat je welwillend bent te betalen,... zodra je aangeeft het te WILLEN betalen,. kunnen ze je "niks" maken....
Maarja,... good luck anywayzzz
quote:chello is echt een bitch als het om rekeningen gaat... ik moest ook al 3 maanden ineens betalen...binnen 14 dagen als het wel ff kan... nooit een rekening gehad
Op maandag 11 maart 2002 17:27 schreef erikh het volgende:
Nou ik heb nu zelf 4 maanden chello, zelfs al 2 keer gebeld waar mijn rekening blijft maar ik krijg maar steeds geen rekening binnen van ze. Nou, mocht ik zo'n brief binnen krijgen dan ga ik echt kijken of hier juridiscj iets aan te doen valt.
quote:Als je niet in de brief gestelde termijn hebt gereageerd, valt er niets meer te regelen en word je dan zoals ze dan zo mooi noemen: In gebreke gesteld en wordt het alsnog deurwaarderswerk. Dus alleen bellen is niet genoeg; spreek een betalingsregeling af anders heb je dus echt een probleem.
Op maandag 11 maart 2002 17:22 schreef Swatkat het volgende:[..]
Uhm, het niet serieus nemen, of de ernst van zo'n flinke rekening niet beseffen?
(uit je 2 post onder de rekening heb ik het dan over, dat je het wel "lollig" vind....)Maarja,... succes ermee... Lijkt me erg moeilijk nml om zo'n rekening te dokken als je student bent (dat was je toch nog bij DMD ?)
Advies: bel UPC op, en zeg dat je welwillend bent te betalen,... zodra je aangeeft het te WILLEN betalen,. kunnen ze je "niks" maken....
Maarja,... good luck anywayzzz
Maar dat neemt dus niet weg dat je die rekening niet zo hoog had moeten laten oplopen.... nu zie je de consequenties van jouw nalatigheid....
quote:Bellen, afspreken, en in een (aangetekende) brief hetgene wat is afgesproken toezenden...
Op maandag 11 maart 2002 17:30 schreef tisauch het volgende:[..]
Als je niet in de brief gestelde termijn hebt gereageerd, valt er niets meer te regelen en word je dan zoals ze dan zo mooi noemen: In gebreke gesteld en wordt het alsnog deurwaarderswerk. Dus alleen bellen is niet genoeg; spreek een betalingsregeling af anders heb je dus echt een probleem.
en idd binnen de gestelde termijn....
Wel erg slordig trouwens dat er een flinke typfout in die "standaard" brief staat..
Feit blijft wel dat ik al sinds augustus 2001 wacht op teruggave van mijn Chello modemborg en dat ik al in 2,5 maand geen rekening heb gekregen voor Priority Telecom. )komt bij UPC maandelijks i.t.t KPN)
Ontopic: Lullig dat bepaalde mensen drLittle 'ignorant' of 'stoer' noemen, maar hij mag dan ook wel vertellen hoe die rekening zo is opgelopen. Waarom scant hij h'm anders in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |