Ja dit voelt kut
-edit erg slecht voor de layout en duurt erg lang met laden, dus wie het lezen wil klik er maar op -
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 12-03-2002 20:18]
EIGEN SCHULD, DIKKE DIKKE BULT!!
nu kan ik et nog zeg ik altijd maar hehehe
ouders betalen
quote:JEZUS! What a ignorant fuck! Vind het zeker wel stoer?!
Op maandag 11 maart 2002 16:05 schreef drLiter het volgende:
Naja, nu nog ff lekker door fok!kennu kan ik et nog zeg ik altijd maar hehehe
...nou enjoy de deurwaarders..
....
Ik kreeg laatst ook een aangetekende brief, waarin mij vriendelijk werd verzocht 1700 gulden te betalen... was een werkgever van een jaar geleden, en die had ooit teveel geld gestort,... wist ik veel?! (dacht er toen niet bij na)
Het rare is dat het volgens mij wel op mijn jaaroverzicht staat (als inkomsten)
Dus na ruim een jaar tijd, wouden ze dit bedrag binnen 8 dgn hebben,...
Heb de vriendelijke man opgebeld, dat ik welwillend ben om te betalen (ookal is het HUN fout geweest destijds) maar ik heb geen cent te makken.. Ben werkeloos (2 weken nu) en kan zo'n bedrag niet ff ophoesten...
Mag over een maand terugbellen, en kan dan een regeling treffen met ze over het terugbetalen in termijnen... (niet in 1 keer)
Je moet UPC aangeven dat je welwillend bent te betalen,. anders krijg je echt de deurwaarder aan je broek,..
Maar als je zo graag ignorant wil zijn, best,... zoals andere mensen al zeiden,.. veel plezier met de deurwaarder,...
quote:Ignorant, dat woord is nu al twee keer gevallen, en stoer ook al..
Op maandag 11 maart 2002 17:09 schreef Swatkat het volgende:
Zo, daz slim... Maar dat UPC dat zo lang laat doorsudderen,.. waarom disconnecten ze je niet gewoon?Ik kreeg laatst ook een aangetekende brief, waarin mij vriendelijk werd verzocht 1700 gulden te betalen... was een werkgever van een jaar geleden, en die had ooit teveel geld gestort,... wist ik veel?! (dacht er toen niet bij na)
Het rare is dat het volgens mij wel op mijn jaaroverzicht staat (als inkomsten)
Dus na ruim een jaar tijd, wouden ze dit bedrag binnen 8 dgn hebben,...
Heb de vriendelijke man opgebeld, dat ik welwillend ben om te betalen (ookal is het HUN fout geweest destijds) maar ik heb geen cent te makken.. Ben werkeloos (2 weken nu) en kan zo'n bedrag niet ff ophoesten...
Mag over een maand terugbellen, en kan dan een regeling treffen met ze over het terugbetalen in termijnen... (niet in 1 keer)
Je moet UPC aangeven dat je welwillend bent te betalen,. anders krijg je echt de deurwaarder aan je broek,..
Maar als je zo graag ignorant wil zijn, best,... zoals andere mensen al zeiden,.. veel plezier met de deurwaarder,...
waar de fok! maken jullie dat nou weer uit op ?
quote:Uhm, het niet serieus nemen, of de ernst van zo'n flinke rekening niet beseffen?
Op maandag 11 maart 2002 17:13 schreef drLiter het volgende:[..]
Ignorant, dat woord is nu al twee keer gevallen, en stoer ook al..
waar de fok! maken jullie dat nou weer uit op ?
Maarja,... succes ermee... Lijkt me erg moeilijk nml om zo'n rekening te dokken als je student bent (dat was je toch nog bij DMD ?)
Advies: bel UPC op, en zeg dat je welwillend bent te betalen,... zodra je aangeeft het te WILLEN betalen,. kunnen ze je "niks" maken....
Maarja,... good luck anywayzzz
quote:chello is echt een bitch als het om rekeningen gaat... ik moest ook al 3 maanden ineens betalen...binnen 14 dagen als het wel ff kan... nooit een rekening gehad
Op maandag 11 maart 2002 17:27 schreef erikh het volgende:
Nou ik heb nu zelf 4 maanden chello, zelfs al 2 keer gebeld waar mijn rekening blijft maar ik krijg maar steeds geen rekening binnen van ze. Nou, mocht ik zo'n brief binnen krijgen dan ga ik echt kijken of hier juridiscj iets aan te doen valt.
quote:Als je niet in de brief gestelde termijn hebt gereageerd, valt er niets meer te regelen en word je dan zoals ze dan zo mooi noemen: In gebreke gesteld en wordt het alsnog deurwaarderswerk. Dus alleen bellen is niet genoeg; spreek een betalingsregeling af anders heb je dus echt een probleem.
Op maandag 11 maart 2002 17:22 schreef Swatkat het volgende:[..]
Uhm, het niet serieus nemen, of de ernst van zo'n flinke rekening niet beseffen?
(uit je 2 post onder de rekening heb ik het dan over, dat je het wel "lollig" vind....)Maarja,... succes ermee... Lijkt me erg moeilijk nml om zo'n rekening te dokken als je student bent (dat was je toch nog bij DMD ?)
Advies: bel UPC op, en zeg dat je welwillend bent te betalen,... zodra je aangeeft het te WILLEN betalen,. kunnen ze je "niks" maken....
Maarja,... good luck anywayzzz
Maar dat neemt dus niet weg dat je die rekening niet zo hoog had moeten laten oplopen.... nu zie je de consequenties van jouw nalatigheid....
quote:Bellen, afspreken, en in een (aangetekende) brief hetgene wat is afgesproken toezenden...
Op maandag 11 maart 2002 17:30 schreef tisauch het volgende:[..]
Als je niet in de brief gestelde termijn hebt gereageerd, valt er niets meer te regelen en word je dan zoals ze dan zo mooi noemen: In gebreke gesteld en wordt het alsnog deurwaarderswerk. Dus alleen bellen is niet genoeg; spreek een betalingsregeling af anders heb je dus echt een probleem.
en idd binnen de gestelde termijn....
Wel erg slordig trouwens dat er een flinke typfout in die "standaard" brief staat..
Feit blijft wel dat ik al sinds augustus 2001 wacht op teruggave van mijn Chello modemborg en dat ik al in 2,5 maand geen rekening heb gekregen voor Priority Telecom. )komt bij UPC maandelijks i.t.t KPN)
Ontopic: Lullig dat bepaalde mensen drLittle 'ignorant' of 'stoer' noemen, maar hij mag dan ook wel vertellen hoe die rekening zo is opgelopen. Waarom scant hij h'm anders in?
quote:Mhuahahahaha, dat zal JIJ niet uitmaken, je hebt 8 dagen, weet je nog?
Op dinsdag 12 maart 2002 12:03 schreef drLiter het volgende:
Mensen maak u niet druk, et komt wel goed... in time...
Ik heb dit soort reacties al zo vaak gehoord en iedere keer weer belanden de gastjes bij de deurwaarder.
Dream on, ik wilde je proberen wakker te schudden, tevergeefs helaas.
Signed,
Een Kredietbeheerder.
quote:Als je nou stoer wil doen, probeer dan wel correct Engels te spreken.
Op maandag 11 maart 2002 16:06 schreef eetomit het volgende:JEZUS! What a ignorant fuck! Vind het zeker wel stoer?!
...nou enjoy de deurwaarders..
Het is: "What an ignorant fuck".
toch es ff bellen voordat ik ook zo'n rekening krijg
quote:whoehahaha zoals al gezegd eigen schuld dikke bult je kunt het niet vaak genoeg te horen krijgen
Op maandag 11 maart 2002 15:59 schreef drLiter het volgende:
http://www2.hku.nl/~marc4/tweakers/upc.jpgJa dit voelt kut
-edit erg slecht voor de layout en duurt erg lang met laden, dus wie het lezen wil klik er maar op-
quote:Geregistreerd op 12 februari 2002
Op dinsdag 12 maart 2002 21:35 schreef maple-leaf het volgende:whoehahaha zoals al gezegd eigen schuld dikke bult je kunt het niet vaak genoeg te horen krijgen
n00bs met een grote bek. waar gaat het naar toe in de wereld
quote:Neuh hoor, die iz nog immer online....
Op dinsdag 12 maart 2002 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben de topic opener niet meer gezien in het topic dus waarschijnlijk afgesloten
quote:¤2161,77 dus
Op dinsdag 12 maart 2002 22:52 schreef Swatkat het volgende:[..]
Neuh hoor, die iz nog immer online....
quote:En nu dan???
Op dinsdag 12 maart 2002 22:52 schreef Swatkat het volgende:[..]
Neuh hoor, die iz nog immer online....
Stelt me gerust iig zullen ze mij niet afsluiten om dat kleine bedragje wat ik volgens hun nog moet betalen(not dus maar dat kan ik bewijzen. )
Als er nooit wat door UPC werd afgeschreven voor het gebruik van chello en Priority (neem ik aan?) dan zou ik na een paar maanden toch flink argwaan krijgen. En durf ik het te zeggen? bv. een keer naar de 'helpdesk' bellen.
En het bedrag doet me ook een beetje duizelen...
Stel dat je een jaar geen chello hebt betaald... dan kom ik nog op 'maar' 12x ¤47,95 = ¤575,40...
Dus ik word al steeds blijer met de gedachte aan die rekening:P Heb wel al mn borg betaald dat is het vage, dus ze weten best dat ik kabelinternet bij ze heb:P
quote:Ik had een half jaar lang geen rekening ontvangen. Kreeg ik plots een rekening van 600 euro op mijn deurmat (dat is kabel-tv, internet en telefoonkosten/abonnement)..
Op donderdag 22 augustus 2002 17:04 schreef Lievurd het volgende:
Ik krijg ook al bijna een jaar geen rekeningen van upc, maar als je het zegt dan luisteren ze er niet naar. Net als je klachten. Die helpdesk is trouwens niet te bellen met een mobiel dus zo kan ik ze het niet melden en bij de upc-winkel raken dat soort mededelingen ook altijd kwijt.Dus ik word al steeds blijer met de gedachte aan die rekening:P Heb wel al mn borg betaald dat is het vage, dus ze weten best dat ik kabelinternet bij ze heb:P
Maar ze hebben te veel gerekend. Nu heb ik het geld terug laten storten, maar ik krijg UPC niet te pakken voor een betalingsregeling..
Weet iemand hoe het dan verder gaat: ik heb geen zin in deurwaarders en rente. Heb wel al een brief gestuurd, maar niets meer op gehoord.
En tsja, als je weet dat je al maanden niet betaald hebt, dan kun je wachten op een brief als deze.
quote:Ja, maar die rekening KLOPT DUS NIET..
Op woensdag 2 oktober 2002 11:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou het toch behoorlijk benauwd krijgen van zo'n rekening. En dan ben ik nog niet eens meer student...En tsja, als je weet dat je al maanden niet betaald hebt, dan kun je wachten op een brief als deze.
Ik moet wel wat betalen, maar das nog niet eens de helft..
In july ben ik naar hun toegeweest met al mijn bank afschriften van de afgelopen tijd, ik heb hun laten zien dat ze nog nooit wat afgehaald hebben (ik had automatisch incasso). Ze bedankten mij voor mij eerlijkheid en zouden er meteen werk van maken.
Toen in Augustus kreeg ik een brief van UPC, hierin stond dat ze mij verwelkomden als nieuwe Internet gebruiker van UPC. Ook zat er een brief bij dat ik de eerste twee maanden gratis zou krijgen, wat ook is gebeurd. Maar tot nu toe hebben ze nog steeds nix opgestuurd (acceptgiro's).
Ik denk dat ik morgen maar weer eens naar ze toe ga, en weer het hele verhaal ga vertellen.
Wat ik wel weet, is dat er in het contract staat dat ze tot maximaal 3 maanden geleden geld terug kunnen vragen.
ik wacht af...
Stelletje stomme
[edit]typo[/edit]
quote:Hé, maar das goed nieuws!
Op woensdag 2 oktober 2002 13:00 schreef Webcrowler het volgende:
Wat ik wel weet, is dat er in het contract staat dat ze tot maximaal 3 maanden geleden geld terug kunnen vragen.
[edit]typo[/edit]
Waar in het contract staat dat
BTW, heb over 5 minuten geen mogelijkheid meer om op het internet te gaan.
Moet ik 4 uur lang naar een andere les. BAH
quote:Ik reageerde op de topicstarter en niet op jou
Op woensdag 2 oktober 2002 11:23 schreef Wolk het volgende:[..]
Ja, maar die rekening KLOPT DUS NIET..
Ik moet wel wat betalen, maar das nog niet eens de helft..
krijg ik vandaag zoveelste overzicht en laatste waarschuwing voor afsluiten aansluitingen telefoon-internet-tv per 17 okt terwijl ik mijn achterstand tot 0 heb gereduceerd door 1 okt laatste rekening te betalen, maar op overzicht zelfs mijn betalingen van einde augustus niet terug te vinden (betalingen kunnen elkaar gekruist hebben.. ja... al weken zeker?)
kan inmiddels niet meer bellen (alleen gebeld worden) mijn mail is afgesloten en met mijn mob ga ik echt geen telefoontje plegen voor zoveel per minuut.
Gisteren ook nog via de site een vraag gestuurd, maar noppes antwoord... begin te balen van deze situatie...
ik geef toe ik liep achter, maar als je al in maart belt voor rekeningen en in aug alleen bedrag tegenkomt op overzicht en na zoveelste telefoontje en toezegging van hun kant nog geen (kopie)rekening heb ontvangen vraag ik mij af?
Ook de aparte rekening van de Digitale klopte van geen kant, de 1ste ook niet ontvangen, de 2de bijna 160 Euro, ik bellen, was een fout, hoefde maar 20 euro te betalen, krijg ik vrijdag weer een herinnering voor 60 euro?
Werk zelf al jaren op een vrij grote administratie met een behoorlijke debiteuren-administratie (2000 nota's per maand), maar nog nooit zulke wantoestanden meegemaakt als ik nu bij UPC
Wat kan ik doen om afsluiting te voorkomen? Mijn telefoon te laten werken en weer te kunnen mailen????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |