abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59213464
Ik ben op zoek naar een online tuinontwerp programma 2d/3d.
Ben toevallig vrijdag op een site terecht gekomen waar je online je tuin in kon richten. Kwestie van overal de maten ingeven, schuttingen neerzetten, bebouwingen neerzetten, beplanting, tuin verlichting, tuinset, parasol, deuren, muren etc etc etc.

Je kan dan van boven af (2d) bekijken en aanpassen, maar ook in 3d dat je met een soort camera door je tuin kon draaien.

Maar nu kan ik die site niet meer vinden...vergeten in favorieten op te slaan.
Het was een heeeeeel gebruikervrendelijk programma.
Dus wie kent er een soort gelijk programma dat online op internet staat....Hoor het graag
pi_59213807
nee dat is die niet...was een nederlands programma.
Kan er wel genoeg vinden maar net die ene niet die ik heel gebruiksvriendelijk en realistisch vond
pi_59614895
Dat ziet er wel heel handig uit moet ik zeggen. Is er ook zoiets voor je huis?
pi_59635485
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:48 schreef dynamiet het volgende:
http://www.bbc.co.uk/gardening/

5sec Google werk
dat is bij de meeste vragen wel,,,, dan kunnen we wel stoppen met fora en met z'n allen gaan googelen

gezellig hoor
pi_59646624
Dat is handig
Trots van het Noorden!
pi_59646829
Voor je huis: www.floorplanner.com.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_64391675
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:40 schreef pilske01 het volgende:
Ik ben op zoek naar een online tuinontwerp programma 2d/3d.
Ben toevallig vrijdag op een site terecht gekomen waar je online je tuin in kon richten. Kwestie van overal de maten ingeven, schuttingen neerzetten, bebouwingen neerzetten, beplanting, tuin verlichting, tuinset, parasol, deuren, muren etc etc etc.

Je kan dan van boven af (2d) bekijken en aanpassen, maar ook in 3d dat je met een soort camera door je tuin kon draaien.

Maar nu kan ik die site niet meer vinden...vergeten in favorieten op te slaan.
Het was een heeeeeel gebruikervrendelijk programma.
Dus wie kent er een soort gelijk programma dat online op internet staat....Hoor het graag
+

http://www.smallblueprinter.com/garden/planner.html
pi_74387835
In de 3d tuinontwerpmodule op in2lifestyle.nl (www.in2lifestyle.nl/tuinen) kun je nu ook je balkon of (dak)terras ontwerpen. En wist je dat je niet alleen je tuin, maar ook elke ruimte in huis online kunt inrichten? Ga naar www.in2lifestyle.nl/wonen en klik links in de balk op '3d ontwerpen'. Succes!

Groeten, Anky
Redactie in2lifestyle.nl
pi_74388540
In maart gebegint de bouw van mijn nieuwbouwhuis, dus ik ga binnenkort ook maar eens een tuintje verzinnen.
  woensdag 4 november 2009 @ 16:33:03 #12
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_74389656
Hallo Anky,

Misschien dat je het hier leest. Vanwaar de keus om het programma alleen compatible te maken voor windows gebruikers? Ik als apple gebruiker baal hier een beetje van
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_74606284
De ontwerpmodules zijn inderdaad helaas niet beschikbaar voor mac-gebruikers. Voor een eventuele oplossing voor mac-gebruikers wachten we de ontwikkelingen van Apple af.

Groeten,
Anky

Redactie www.in2lifestyle.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')