1 2 3 | if (preg_match("/[&\?](q|p|w|searchfor|as_q|as_epq|s|query)=([^&]+)/i", $ref, $xx)) ?> |
1 2 3 | if (preg_match("/[\/](q|p|w|searchfor|as_q|as_epq|s|query)\/([^&]+)/i", $ref, $xx)) ?> |
foutcode...quote:#2002 - The server is not responding (or the local MySQL server's socket is not correctly configured)
Config goed ingesteld voor jouw MySQL server?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Argh ik probeer phpmyadmin te installeren op mijn mac maar wat ik ook doe elke keer krijg ik een
[..]
foutcode...
Iemand die mij kan/wil helpen?
Zover ik het weet... Eerst setup gedaan een server ge-add (met eerst localhost en daarna 127.0.0.1)... een etc. vervolgens die config.inc.php in de hoofdmap geplaatst en config verwijdert....quote:Op zondag 15 juni 2008 22:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Config goed ingesteld voor jouw MySQL server?
Dat klopt inderdaad. Kun je de MySQL server ook vanuit andere scripts aanroepen? Misschien zou je anders eens de config kunnen openen in een tekst editor en controleren op fouten.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zover ik het weet... Eerst setup gedaan een server ge-add (met eerst localhost en daarna 127.0.0.1)... een etc. vervolgens die config.inc.php in de hoofdmap geplaatst en config verwijdert....
Dat klopt toch
Had het script bij het wegschrijven wel de juiste machtigingen voor het schrijven naar het bestand? Weet niet hoe het bij een Mac zit, maar ik zou hem anders gewoon chmodden naar 777 en dan later weer terugzetten naar leesrechten als de instellingen weggeschreven zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:33 schreef DutchErrorist het volgende:
even kijken...
[edit] Er staat niets in
Iemand een standaard config dingetje?
Hij heeft alle machtigingen...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Had het script bij het wegschrijven wel de juiste machtigingen voor het schrijven naar het bestand? Weet niet hoe het bij een Mac zit, maar ik zou hem anders gewoon chmodden naar 777 en dan later weer terugzetten naar leesrechten als de instellingen weggeschreven zijn.
1 2 3 4 5 6 7 8 | profielen.naam, profielen.leeftijd, online.id AS onlineID FROM online LEFT JOIN profielen ON online.naam = profielen.naam ORDER BY onlineID DESC, profielen.naam LIMIT 60 |
Laatste online tijd. (unix_timestamp)quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef Piles het volgende:
Maar wat staan er dan voor waarden in dat ID?
Daar kun je dan toch niet op selecteren of iemand online is of nietquote:Op maandag 16 juni 2008 11:48 schreef Chandler het volgende:
[..]
Laatste online tijd. (unix_timestamp)
Je hebt gelijk, ik maak deze database nietquote:Op maandag 16 juni 2008 11:51 schreef Piles het volgende:
Daar kun je dan toch niet op selecteren of iemand online is of niet
Als iemand offline is staat daar nog de laatste timestamp in. Het kan wel in PHP, maar niet alleen in de query lijkt me. Toch?
Of je moet met een IF in je query gaan werken, maar dat weet ik niet hoe dat werkt
Als de offline gebruikers niet in die tabel staan, hoe wil je ze dan selecteren?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:54 schreef Chandler het volgende:
Je hebt gelijk, ik maak deze database nietik lees het alleen uit
maar goed, van de profielen die niet online zijn staan niet in de tabel van 'online' gebruikers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |