abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216532
Het zal jullie misschien niet ontgaan zijn dat Steriel een T-shirt aan had met daarop: Ja hoor, de kop van Jeroen van der Boom. De TV-presentator van SBS 6 en Veronica live is toch niet zo ijdel dat hij dit T-shirt kado heeft gedaan toen hij hoorde dat ze in het BB-huis mocht. Goedkope reclame? Het lijkt erop, aangezien hij ook nog eens de hoofdrol speelt in Barcelona, de show in Showbizcity, waar Steriel uit komt. Het moet niet erger worden. Of zou ze iets voor Jeroen voelen??
Correct me if I´m wrong!!
  zaterdag 6 november 1999 @ 21:13:00 #2
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216533
Hallo Ziggy deze had je ook in een andere topic kunnen plaatsen bv in de uitzending van vandaag
pi_216534

Dank je wel Bep!! Zo leer ik ook nog wat. Misschien kan dit als nog gedaan worden?
Toch vind ik Jeroen na al die jaren een Topic waard, hij doet zo zijn best!

[Dit bericht is gewijzigd door Ziggy (Datum 06 November 1999).]

pi_216535
Ziggy,

Ik had het nog niet zo gauw gezien, maar Jeroen v d Boom die mij altijd een gevoel van aandrang geeft op een plaats waar je dat niet wenst, is nou niet direct de juiste promotie om op je buik te dragen.

Ik vind het wel scherp gezien, ken jij Jeroen soms persoonlijk, zodat je hem op dat magere lijfje wist te herkennen. Jeroen, hij heeft zijn hoofd altijd een beetje schuin.

Het is net als of iemand net hard in zijn oor heeft geschreeuwd. Niet verwonderlijk, want als je niet kan praten dan kan je vaak ook niet luisteren.

zaterdag 6 november 1999 @ 23:21:00 #5
959 opa
De man met de witte shawl
pi_216536
Wat een gedoe zeg.

Zie signaturte

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_216537
Ach ja Pinok wat zal ik zeggen? Misschien ben ik wel een fan! Maar goed Opa begint zich ermee te bemoeien, dus is het misschien raadzaam om de Oppergoeroe te vragen dit topic te sluiten. Bij deze. En verder zal ik jullie niet met onnodige topics vermoeien. Bij deze alvast mijn verontschuldigingen aan Fok-forum. Toch zijn er nog meerder topics die dicht mogen. Ik begin, wie volgt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')