Tsjah Aurelio wordt ook gefrustreerd omdat hij alles mot doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Vliegende tackle Aurelio.![]()
Turkije gaat het eerste rood krijgen, kan niet missen.
Mehmet Aurelio.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah Aurelio wordt ook gefrustreerd omdat hij alles mot doen.
Zolang het die super duikers en aanstellers zijn vind ik het niet ergquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:59 schreef Happel het volgende:
Vliegende tackle Aurelio.![]()
Turkije gaat het eerste rood krijgen, kan niet missen.
Maandag weer. Ik ben blij dat Chadi nu luistert.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef saban het volgende:
[..]
Flikker eens een eind op, ga systemen beheren, nurd.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maandag weer. Ik ben blij dat Chadi nu luistert.²
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE WAT EEN HEERLIJKE POT VOETBAL ZO OP DE EERSTE DAG VAN DE EK, HOHOOOOO. DIE DEKSELSE PORTUGEZEN, GEVAARLIJK OP ELKE GRASPRIET SCHOTEN MAAR LIEFST 3X OP DE DEKLAT. HETZELFDE GELDT VOOR DIE ARME ZWITSERS. VOOR HEN ZAL DIT AANKOMEN ALS EEN MOKERSLAG. MAAR DIE DEKSELSE TJECHEN WAREN GEWOON SLUWER HOOR.
DE MESSEN ZIJN NU GESLEPEN. MORGEN KIJK IK WEER NAAR EEN HEERLIJKE POT VOETBAL MET EEN LEKKER BLOKJE KAAS EN EEN GOED GLAS WIJN. HET IS NU AL AF EN TOE SMULLEN HOOR.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:02 schreef xminator het volgende:
Mehmet Aurelioooooooooooooooooooo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mehmet Aurelioooooooooooooooooooo
Omdat hij het verdiend.
Zaad is voedzaam.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die linker is een beetje anorexia geval
Klopt, Willem II speelt volgend seizoen ook tegen FC Basel en Servette in de competitie.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:11 schreef Counterattack het volgende:
Werd deze wedstrijd in het willem 2 stadion gehouden ofzo, man wat een klein stadionnetje zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |