Klopt, en het meest trieste is dat ik de eerste keer al dacht dat ik het fout gedaan had, toen heb ik het nog nagekeken op google zodat ik het nooit meer fout zou doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat je racist fout spelt
Ze hebben in Turkije betere auto's dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel auto's of rijden ze nog op kamelen ?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en het meest trieste is dat ik de eerste keer al dacht dat ik het fout gedaan had, toen heb ik het nog nagekeken op google zodat ik het nooit meer fout zou doen.
In eigen doelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Gatalin het volgende:
Een tweede Portugese goal zou mooi zijn
Voor mijn pool zeker!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Gatalin het volgende:
Een tweede Portugese goal zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die hoop heb ik al opgegeven voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
kijken of de man van 100 miljoen nog iets kan in de laatste 5 min
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ach, elk land heeft die gekken in Nederland. Toen Italie de halve finale won van die moffen gingen ze hier in de buurt ook de straten opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:29 schreef Devrim_ het volgende:
Ik heb hier echt nog nooit toeterende Turken gehoord
nouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze hebben in Turkije betere auto's dan de gemiddelde Nederlander![]()
Hier gepikt zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
RACIST!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, elk land heeft die gekken in Nederland. Toen Italie de halve finale won van die moffen gingen ze hier in de buurt ook de straten op
Hahahaha, een urdek of een kupek is geen auto hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Zij krijgen onze auto's als wij ze niet meer willen en niet meer aan Polen kunnen verkopenquote:
Liever een beter elftal dan een betere autoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:32 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |