Een geslaagde grap?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef JJasperO het volgende:
Altijd plezierig om naar een wedstrijd te kijken met Snoeks op de achtergrond. Goed stemgeluid, goede beleving van de wedstrijd en af en toe een geslaagde grap. Wat wil je nog meer?
Mja het is jouw mening. Waarschijnlijk deelt half fok die mening met je, aangezien iedereen laaiend enthousiast is over ten Napel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een irritante vent zeg.
Meest nutteloze feitjes, vertelt 5 minuten over de eerste interland van Duitsland en allerlei andere dingen die me echt niets interesseren.
Doe mij Evert maar.
Uiteraard, maar toen ik gisteren hoorde dat Snoeks verslag zou doen ben ik maar eens op 'm gaan letten, aangezien ie dus de finale zou fluiten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja het is jouw mening. Waarschijnlijk deelt half fok die mening met je, aangezien iedereen laaiend enthousiast is over ten Napel.
Echter, er zijn veel, veel meer mensen die Snoeks liever als commentator zien anders had ie natuurlijk de poll op ad.nl niet gewonnen en hoogstwaarschijnlijk ook niet de finale toegewezen gekregen van de NOS
Gaat Snoeks de finale fluiten?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Uiteraard, maar toen ik gisteren hoorde dat Snoeks verslag zou doen ben ik maar eens op 'm gaan letten, aangezien ie dus de finale zou fluiten.
En dan valt mij gewoon op dat het niet mijn 'soort' van verslaggeven is.
Ieder z'n ding
Want?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mits Nederland niet in de finale staat neem ik dan aan.
Ik noem Grueter liever zakelijk. Beter dan Snoeks imo. Wat een zeverzak...gisteren toen die Portugees de bal met z'n knie raakte ipv te koppen:quote:
Dan krijgt een commentator uit een ander land die wedstrijd natuurlijk!!quote:
Hij si volledig doorgeslagen met z´n slappe geouwehoer inderdaad, Gisteren heeft hij werkelijk geen 5 seconden zijn muil gehouden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:09 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik noem Grueter liever zakelijk. Beter dan Snoeks imo. Wat een zeverzak...gisteren toen die Portugees de bal met z'n knie raakte ipv te koppen:
"Hij had beter kunnen koppen."... "Met je voorhoofd kun je richting mee geven."..."Met je knie is dat een stuk lastiger"..."Aan een knie heb je niet zoveel'..."Ja je hebt ze natuurlijk wel nodig om te kunnen lopen..dat is zo.".....(ff rust)..."Niet voor niets dat je wel een kopbal hebt in 't voetbal en geen kniebal ofzo, dat is niks".
Wat een oeverloos gelul.
Fluitenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Dan krijgt een commentator uit een ander land die wedstrijd natuurlijk!!![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gaat Snoeks de finale fluiten?
Mits Nederland niet in de finale staat neem ik dan aan.
Snoeks praat veel dat is waar. Maar hij weet wel waar ie over praat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef navigator het volgende:
[..]
Hij si volledig doorgeslagen met z´n slappe geouwehoer inderdaad, Gisteren heeft hij werkelijk geen 5 seconden zijn muil gehouden.
Hij heeft veel verstand van knieballen inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snoeks praat veel dat is waar. Maar hij weet wel waar ie over praat.
Beter dan Snoeks die elke keer precies bij een doelpunt een luchtbel in zijn strot krijgt, waardoor hij zo'n raar stemmetje krijgtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snoeks praat veel dat is waar. Maar hij weet wel waar ie over praat.
ten Napel is ook wel ok. maar ten Napel is vaak zo van : "Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer"
Beetje eentonig en té veel met het hart. Tuurlijk mag (en moet) een nl commentator voor Nederland zijn maar hij mag ook het doel van zijn werk niet voorbij schieten, namelijk objectief & correct commentaar maken.
En aan dat laatste schiet ten Napel wel eens voorbij.
idd..quote:Op zondag 29 juni 2008 21:41 schreef PPWB84 het volgende:
Hij is weer gigantisch aan het ouwehoeren vanavond.
Doet me denken aan een andere dekselse verslaggever hohooo!quote:
dat dusquote:Op zondag 29 juni 2008 22:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohoooo Snoeeeeeeeeeeeks! Klasbak, dekselse commentator! Goeie genade het zwaard is geslepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |